Kaverini ihmettelevät miksen löydä naista, vaikka koko ajan minulla treffejä tinderin ja liven kautta jotka päätyvät usein seksiin.
Totuus on se, että nämä naiset joiden kanssa harrastan seksiä ovat sellaisia jotka minua eivät parisuhdemielessä kiinnosta.
Eli en saa niitä naisia joihin ihastun, vaan joudun tyytymään näihin minun mielestäni epäsopivampiin. Tätä en vain ikinä ole suoraan kenellekään sanonut tai tunnustanu. Itsekin vasta hiljattain olen tämän asian ymmärtänyt.
Se menee aina samalla kaavalla, että yleensä en saa matcheiksi sellaisia joihin voisin rakastua...Tai jos saan, ei juttu koskaan etene seksiin asti.
Olenko tuomittu ikuisesti vaan harrastamaan näitä kevysuhteita, kun ilmeisesti tasoni ei riitä niihin naisiin joista oikeasti kiinnostuisin? Vaikka en mikään tasoteoreetikko olekaan...Olen vain lukenut näitä juttuja netistä viime aikoina, ja huomannut miten ne pätevät minunkin elämääni
M30
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille(kin) kelpaa pelkkään seksiin huonompi mies kuin parisuhteeseen. Sinua voi panna kerran tai pari, mutta et ole sellainen, johon rakastuttaisiin. Palstamiehet eivät tätä yleensä halua uskoa, mutta hienosti todistat sen oikeaksi; kelpaat seksiin mutta et suhteeseen.
Et tainnut lukea kirjoitustani kunnolla...Minä en saa seksiä niiltä joihin voisin rakastua, mutta saan niiltä jotka taas haluaisivat myös sen parisuhteen kanssani.
Eli ei pidä sanomasi paikkaansa kohdallani.AP
Mistä olet päätellyt että haluaisivat parisuhteen??
Osa on ihan suoraan sanonutkin sen, ja osan kanssa ihan rivien välistä voi lukea että he haluavat vakavaa tapailua johon ei kuulu muita.
Yksi jonka kanssa olin pidempään säätänyt halusi jopa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille(kin) kelpaa pelkkään seksiin huonompi mies kuin parisuhteeseen. Sinua voi panna kerran tai pari, mutta et ole sellainen, johon rakastuttaisiin. Palstamiehet eivät tätä yleensä halua uskoa, mutta hienosti todistat sen oikeaksi; kelpaat seksiin mutta et suhteeseen.
Et tainnut lukea kirjoitustani kunnolla...Minä en saa seksiä niiltä joihin voisin rakastua, mutta saan niiltä jotka taas haluaisivat myös sen parisuhteen kanssani.
Meillä on vain sinun uskomuksesi, että he haluaisivat sinut parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on helpon maine. Ne potentiaaliset kumppanit pysyvät sinusta kaukana, kun kuulevat, miten paneskelet ketä halukasta tahansa. Sori, olet siis itse sössinyt omat mahdollisuutesi.
Suurimmaksi osaksi on kyse ihan tuntemattomista naisista. Ei siis tutttavapiiristä...Joten tuo ei voi pitää paikkaansa.
AP
Hölmö olet jos luulet ettei naiset toisilleen näytä mitä miehiä käyvät panemassa. Itsekin kerrot tekeväsi sitä.
Joo kuule, kaikki suomen naiset tuntevat toisensa ja myös keskustelevat kaikkien kanssa aktiivisesti.
hei haloo
Minä ja kaverini olemme mätchäilleet samoja miehiä ja kyllä niistä puhutaan. Ja esim jätetään mätchäämättä sellaiset jo tiedossa lorttomiehiksi. Tarpeeksi monesta kaveripiiristä edes sen yhden tavanneena alkaa supistamaan omaa valikoimaansa.
Ongelma ratkeaa, kun alat arvostaa niitä naisia, joilta saat seksiä. Alat tapailla heitä ja tutustua heihin ihmisinä. Nyt olet luonut koko ongelman ihan itse omilla asenteillasi.
Mies on puhdas alfa ja vielä valittaa!
Tinder kertaukossa tärkeintä on riittävä ulkonäkö ja riittävä koko. Jos taidot oli hyvät, voidaan ajatella uusintaa. Parisuhteeseen aivan eri kriteerit. Ja jos nainen löytää tinderistä sänkyynsä miehen, joka on hyvännäköinen ja hyvä sängyssä, voi olla varma että se on pyörittänyt ja pyörittää paljon naisia eli mitään kummempaa ei kannata ajatella. Panoakin kannattais harkita tarkasti koska voi olla paljo viruksia ku l lissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin meillä on uskomus että aloitukseni on ihan todellinen ongelma?
Jos oletat että kaikki on valhetta, niin ihan turha täällä on keskustella yhtään mistään.
Filosofista...
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet päätellyt että haluaisivat parisuhteen??
Osa on ihan suoraan sanonutkin sen, ja osan kanssa ihan rivien välistä voi lukea että he haluavat vakavaa tapailua johon ei kuulu muita.
Yksi jonka kanssa olin pidempään säätänyt halusi jopa naimisiin.
Ja mitä hän sanoi, kun kerroit, että olet alun alkaenkin halunnut vain ja ainoastaan seksiä?
Totta puhuen: olet viime aikoina tehnyt näitä saman kaltaisia avauksia sen verran monta, että en oikeasti usko hetkeäkään sinun saavan naisia edes seksiin. Spämmäät tätä tasoteoriapaskaasi päivästä toiseen, tänäänkin paukutat kesäisenä päivänä yksin näppistä sen sijaan, että olisit jossain, missä olisi edes mahdollisuus tutustua naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ratkeaa, kun alat arvostaa niitä naisia, joilta saat seksiä. Alat tapailla heitä ja tutustua heihin ihmisinä. Nyt olet luonut koko ongelman ihan itse omilla asenteillasi.
Minä olen kyllä tapaillut ihan riittävästi ei-potentiaalisia naisia sanoakseni että jos en tunne kipinää kolmen ensimmäisen tapaamiskerran aikana, ei sitä myöhemminkään tule.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin meillä on uskomus että aloitukseni on ihan todellinen ongelma?
Jos oletat että kaikki on valhetta, niin ihan turha täällä on keskustella yhtään mistään.
Filosofista...
AP
Ei ole ongelmaa. Alotuksesi on aika höntti. Anteeksi että sanon suoraan. Täytyy kyllä vähäm hönö olla että nyt jotkut nettikirjoitikset (mitkä?) näyttää todelta kun yhtäkkiä tajuat ettei rakkaus tipu syliin kun vaan keksii sellaista itse haluta.
Sanot ettei juttu etene seksiin asti niiden kanssa joihin saattaisit rakastua. Kumpi sinulle tärkeämpi, saada seksiä vai rakkautta ja seksiä? Ehkä ne jotka eivät anna sinulle heti haluavat ensin syvemmän suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tapaillut ihan riittävästi ei-potentiaalisia naisia sanoakseni että jos en tunne kipinää kolmen ensimmäisen tapaamiskerran aikana, ei sitä myöhemminkään tule.
AP
Kolme kertaa jaksat tavata? Mitä ajan tuhlausta. Ensimmäisellä kerralla jos ei ala kiinnostamaan niin en enää tapaa. Jos sattuu olemaan sillä tuulella niin voi lopuksi panna kunhan mies on sellaista sorttia että tajuaa että se jää siihen.
Oletkohan se "adonis" joka jätti minut heti saatuaan seksiä? Ikäkin osuisi. Jos olet, en yhtään ihmettele miksi tuollainen ongelma. Itsehän et sitä koskaan tule ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Sanot ettei juttu etene seksiin asti niiden kanssa joihin saattaisit rakastua. Kumpi sinulle tärkeämpi, saada seksiä vai rakkautta ja seksiä? Ehkä ne jotka eivät anna sinulle heti haluavat ensin syvemmän suhteen.
En minä pääse siihenkään asemaan että voisin rauhassa tutustua heihin....Joskus nuorempana oli erään kanssa lähellä se että olisin päässyt häntä tapailemaan, mutta tyrin sen homman kokemattomuuttani.
Nykyään olisin osannut toimia oikein tuossa tilanteessa, mutta harmi ettei aikakonetta ole keksitty.
Olin tuohon naiseen todella ihastunut.
Sittemmin mahdollisuuksia ei juuri ole ollut...
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan se "adonis" joka jätti minut heti saatuaan seksiä? Ikäkin osuisi. Jos olet, en yhtään ihmettele miksi tuollainen ongelma. Itsehän et sitä koskaan tule ymmärtämään.
En usko että olen, mutta kerro millainen ongelma sinut jättäneellä oli?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kolme kertaa jaksat tavata? Mitä ajan tuhlausta. Ensimmäisellä kerralla jos ei ala kiinnostamaan niin en enää tapaa. Jos sattuu olemaan sillä tuulella niin voi lopuksi panna kunhan mies on sellaista sorttia että tajuaa että se jää siihen.
Sama. Sen verran ehdin nettideittailla aikoinani, että kyllä se loppuaikana oli yksi tapaaminen joka ratkaisi. Osa pääsi jatkoon niin, että harrastettiin seksiä, mutta suurin osa ei kelvannut siihenkään. Nykyisen mieheni tavatessani tiesin ensi silmäyksellä, että hänet (ja häntä) haluan.
Lähden nyt käymään eräässä kaupassa kun menee kuudelta kiinni, mutta palaan myöhemmin lukemaan viestit ja vastaamaan kysymyksiin.
Kiinnostaisi tietää, mikä on ollut ap:n pisin suhde.
Ja että onko hän koskaan ihastunut kun on tutustunut johonkuhun paremmin, siis persoonaan? En nyt sano sitä, että hänen pitäisi olla viehättynyt naisesta, jossa ei ole mitään viehättävää. Mutta että tuntuu, että hänellä on vain tuo pinnallinen taso, nainen joko viehättää ulkoisesti tai ei ja se ratkaisee sitten sen, voiko olla muuta. Luulisi, että olisi paljon perusnättejä naisia, joihin paremmin tutustuessa huomaisi, että koko paketti on kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on helpon maine. Ne potentiaaliset kumppanit pysyvät sinusta kaukana, kun kuulevat, miten paneskelet ketä halukasta tahansa. Sori, olet siis itse sössinyt omat mahdollisuutesi.
Suurimmaksi osaksi on kyse ihan tuntemattomista naisista. Ei siis tutttavapiiristä...Joten tuo ei voi pitää paikkaansa.
AP
Luuletko, että naisilla ei ole omia tuttavia, joiden kanssa he puhuvat panoistaan?
Kunnollinen mies pidättäytyisi seksistä tuossa tilanteessa.