Kaverini ihmettelevät miksen löydä naista, vaikka koko ajan minulla treffejä tinderin ja liven kautta jotka päätyvät usein seksiin.
Totuus on se, että nämä naiset joiden kanssa harrastan seksiä ovat sellaisia jotka minua eivät parisuhdemielessä kiinnosta.
Eli en saa niitä naisia joihin ihastun, vaan joudun tyytymään näihin minun mielestäni epäsopivampiin. Tätä en vain ikinä ole suoraan kenellekään sanonut tai tunnustanu. Itsekin vasta hiljattain olen tämän asian ymmärtänyt.
Se menee aina samalla kaavalla, että yleensä en saa matcheiksi sellaisia joihin voisin rakastua...Tai jos saan, ei juttu koskaan etene seksiin asti.
Olenko tuomittu ikuisesti vaan harrastamaan näitä kevysuhteita, kun ilmeisesti tasoni ei riitä niihin naisiin joista oikeasti kiinnostuisin? Vaikka en mikään tasoteoreetikko olekaan...Olen vain lukenut näitä juttuja netistä viime aikoina, ja huomannut miten ne pätevät minunkin elämääni
M30
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mikä on ollut ap:n pisin suhde.
Ja että onko hän koskaan ihastunut kun on tutustunut johonkuhun paremmin, siis persoonaan? En nyt sano sitä, että hänen pitäisi olla viehättynyt naisesta, jossa ei ole mitään viehättävää. Mutta että tuntuu, että hänellä on vain tuo pinnallinen taso, nainen joko viehättää ulkoisesti tai ei ja se ratkaisee sitten sen, voiko olla muuta. Luulisi, että olisi paljon perusnättejä naisia, joihin paremmin tutustuessa huomaisi, että koko paketti on kiinnostava.
Kiinnostaisi myös, mihin aina tyssää, siihenkö, että on kuvankaunis nainen, jolla niin paljon vientiä, että ap ei sen takia ole se eka, jota edes miettii. Vaiko että ne suhteeseen kelpaamattomat nätit naiset ovat sitten luonteeltaan niin blondeja, että ap päätyy vain näihin säätöihin heidän kanssaan.
Ja nyt työnnettiin tääkin ketju tänne seksiosioon, jonne ei edes kuulu :/
Vierailija kirjoitti:
Ja että onko hän koskaan ihastunut kun on tutustunut johonkuhun paremmin, siis persoonaan? En nyt sano sitä, että hänen pitäisi olla viehättynyt naisesta, jossa ei ole mitään viehättävää. Mutta että tuntuu, että hänellä on vain tuo pinnallinen taso, nainen joko viehättää ulkoisesti tai ei ja se ratkaisee sitten sen, voiko olla muuta. Luulisi, että olisi paljon perusnättejä naisia, joihin paremmin tutustuessa huomaisi, että koko paketti on kiinnostava.
Minä (n) olen eri mieltä. Ihmisellä on lupa olla "pinnallinen" eli jos joku ihminen ei vaikuta ulkoisesti kiinnostavalta, ei ole mitään velvollisuutta yrittää tutustua häneen paremmin huomatakseen olisiko hän kiinnostava luonteeltaan. Seksi ja seksuaalisuus on niin merkittävä osa parisuhdetta, että on turha yrittää rakentaa parisuhdetta ihmisen kanssa, joka ei herätä myös seksuaalista mielenkiintoa.
Ainoa, mitä ap tekee väärin (mitä en tosin hänen edes usko tekevän) on antaa naisten ymmärtää, että hän on kiinnostunut, vaikka oikeasti haluaa vain seksiä. Sellainen mies ei ansaitse edes tulla kutsutuksi mieheksi. Oikea mies saa seksiä ihan rehellisesti, ilman että tarvitsee esittää haluavansa jotain muuta. Ja kyllä, se on ihan totta. Olen itse pitänyt aikoinani paljonkin hauskaa ilman sitoumuksia ja yhteistä niille miehille on ollut, että he ovat olleet riittävän hyvännäköisiä ja hauskoja herättääkseen halun sekstailuun, mutta eivät niin kiinnostavia, että heidän kanssaan olisi halunnut mitään vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä (n) olen eri mieltä. Ihmisellä on lupa olla "pinnallinen" eli jos joku ihminen ei vaikuta ulkoisesti kiinnostavalta, ei ole mitään velvollisuutta yrittää tutustua häneen paremmin huomatakseen olisiko hän kiinnostava luonteeltaan. Seksi ja seksuaalisuus on niin merkittävä osa parisuhdetta, että on turha yrittää rakentaa parisuhdetta ihmisen kanssa, joka ei herätä myös seksuaalista mielenkiintoa.
Olen samaa mieltä ja meneehän tuo toisinkin päin. Oletan, että jos ap:n mielestä joku nainen ei ole "parisuhdemateriaalia", siinä on jotain muitakin syitä kuin tuo seksuaalinen viehättävyys. Kiinnostaisi vaan itsekin tietää, mitä. Koska jos ap tapailee kaksikymppisiä naisia, en oikein hahmota, miten suurin osa heistä olisi nimenomaan epäviehättäviä seksuaalisesti. Ja siis vieläpä siten, että vain 1-2 kymmenestä olisi sellaisia, joita ap voisi ajatella haluavansa seksuaalisesti pitkässä juoksussa ja loput totaalisesti sellaisia, joiden kanssa voi harrastaa seksiä vain pimeässä peiton alla. Sen nyt ymmärtäisin, että kymmenestä treffinaisesta 1-2 olisi näitä tosi kiinnostavia, 1-2 ei-kiinnostavia ja loput neutraaleja.
Omalla kohdallani treffimiehistä yleensä homma menee aika lailla noin, on pari fyysisesti täysin ei, joiden kanssa en voisi kuvitella seksiä, loppujen kanssa homma riippuu ihan miehen henkisistä ominaisuuksista ja ne ovat ratkaisevia. Sen takia minun on vaikea uskoa, että nuo ap:lle sopimattomat naiset olisivat sitä nimeomaan fyysisistä syistä. Ja ottaen vielä huomioon, että ovat nuoria naisia eli kauneimmillaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, mitä ap tekee väärin (mitä en tosin hänen edes usko tekevän) on antaa naisten ymmärtää, että hän on kiinnostunut, vaikka oikeasti haluaa vain seksiä. Sellainen mies ei ansaitse edes tulla kutsutuksi mieheksi. Oikea mies saa seksiä ihan rehellisesti, ilman että tarvitsee esittää haluavansa jotain muuta. Ja kyllä, se on ihan totta. Olen itse pitänyt aikoinani paljonkin hauskaa ilman sitoumuksia ja yhteistä niille miehille on ollut, että he ovat olleet riittävän hyvännäköisiä ja hauskoja herättääkseen halun sekstailuun, mutta eivät niin kiinnostavia, että heidän kanssaan olisi halunnut mitään vakavampaa.
Jos naisille suoraan puhuu seksistä ja että haluaa vain sitä, ei varmasti saa mitään.
Toisessa ketujassahan seksiseuraa tinderistä etsivät naiset skippasivat ne miehet jotka suoraan kertoivat hakevansa vain seuraa petiin.
Vaikka molemmat tietävät mitä tässä ollaan tekemässä kohta, niin naisten kanssa se pitää jotenkin vaivihkaa ja rivien välistä viestiä...ikään kuin että leikitään ettei tässä vain seksiä haettaisi.
Minä olen ihan itse kokeillut eri tapoja, ja kaikki lukemani vahistaa kokemaani.
Tiedän että miesten välisissä suhteissa ja tapailuissa noista puhutaan tosi suoraan, mikä helpottaa asioita huomattavasti.
Eli te naiset itse vaaditte epäsuoraa lähestymistä jopa seksitapaamisissa
Eivät monet komeatkaan miehet löydä nykyään kuin jotain vitostason naisia suhteeseen. Jos siis kelpuuttavat, toisin kuin AP
Luonnepuolella ongelma. Ihmiseltä, joka esittää kiinnostunutta jopa niin pitkälle että menee seksiin asti ja sitten vasta kertoo totuuden (eli ettei kiinnostusta koskaan ollutkaan), puuttuu muiden ihmisten arvostus. Käsittämättömän törkeää käytöstä. Lisäksi häneltä puuttuu itsearvostus, jos menee sänkyyn ihmisen kanssa josta heti tietää ettei ole sitä mitä hän etsii.