Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette tänä keväänä ja kesänä tukeneet matkailualan yrityksiä?

Vierailija
16.08.2020 |

Laivayhtiöt, lentoyhtiöt, matkatoimistot ja majoituspalvelut tarvitsevat nyt tukeamme. Miten olet heitä auttanut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin välimeren rannalla lomailemassa.

Vierailija
2/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, kotimaan loma menee omalla autolla ja yöpymällä omalla mökillä. Mökkipaikkakunnan ruokakauppa saa vähän lisätuloja toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastosyistä kaikki turha matkailu pitää lopettaa. En mitenkään.

Vierailija
4/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lomalla Italiassa, virossa ja Latviassa, joten komma hoidossa.

Vierailija
5/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelin lentoliput ja hotellit niille reissuille, jotka oli suunnitelmissa. En tietenkään nyt lähde, mutta ostelin silti.

Vierailija
6/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, vuokrattiin mökki reilulla 1000€:lla Punkaharjun maisemista, käytiin parissa museossa matkan varrella ja oltiin Lrannassa hotellissa jossa myös söimme 2x ulkona (n.100+€/kerta) ja ostimme liput Savonlinnassa maisemalaivareitille (100€)+ tietty itse Savonlinnaan (lähemmäs 100€ sekin).

Tuon mökkipaikan piskuinen Sale-kauppa sai hyvin rahaa ostoksista ne, ruokaa+juomia meni paljon, koska 2aik+2 aikuisen kokoista teinimiestä.

Ainiin, pari ruokapaikkaa tuli kannatettava myöskin jo ajomatkalla mennen/tullen.

Eiköhän tuossa ole tarpeeksi yhdelle koronakesän kuukaudelle.

Vierailija
7/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#6: kiva että tuitte pahasti viimevuosina kärsinyttä Savonlinnaa :)

Vierailija
8/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, enkä ole siitä lainkaan pahoillani. 

Vierailija
9/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Lapissa, majoituin vain hotelleihin, söin ravintoloissa ja ostelin kaikenlaista turhaa & kallista turistikrääsää.

Vierailija
10/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme lapissa vuokramökissä pari viikkoa, vuokrasimme useamman sähköläskipyörän ja laitoimme monta satasta rahaa paikan ruokakauppaan. Matkoilla kävimme myös syömässä ja pullakahveilla. Ei oikeastaan enempää, mutta aika normaaliin tapaan muihin kesiin verrattuna.

Vierailija
11/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuhlannut heidän kallista työaikaansa, vaan olen pysytellyt kotona.

Vierailija
12/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysähdellyt autoreissuilla aina vähän turhankin usein tienvarsikuppiloissa ja kesäkahviloissa kahville ja munkkipossulle.

Vierailija
13/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#6: kiva että tuitte pahasti viimevuosina kärsinyttä Savonlinnaa :)

Kaunis kaupunki, sen jo tiesinkin aiemmasta. Ja ei kaukana lapsuusmaisemistani, voisin muuttaakin sinne ♥️ ja söin siellä elämäni parasta pestopastaa kanalla, se oli jumalaista ja ansaitsee annosnimensä etuliitteen "eeppinen"!! (toiv muistin sanan oikein..) Pyysin tarjoilijaa kertomaan keittiöön lämpimät terveiset.

*6*

Vierailija
14/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tukenut, koska koronakevään + kesän hotellialennukset olivat luokkaa -20% joka ei omalle budjetilleni riitä. Menin siis liiton vuokramökille, omakustannehintaan. 

Vierailija
15/15 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt kahteen otteeseen Pohjanmaalla hotellissa ja syönyt ravintoloissa. Siinä on minun pieni panokseni matkailualan hyväksi.