Hei sinä sinkku! Kuinka helposti saat seksiä maksamatta siitä?
Olet sinkku. Haluat seksiä. Et aio maksaa siitä rahaa. Kuinka nopeasti se onnistuisi?
Itseltäni siihen kului 14 kuukautta aktiivista vastakkaisen sukupuolen kontaktointia kaikissa kanavissa mitä kykenin vain keksimään, yli 500 tuntia aktiivista ja järjestelmällistä työtä. Nyt taas harrastettu seksiä. Miten sulla?
Voitte kaikki edgeloordit ja -ladyt jättää kommentoimatta ne "haisee epätoivolle" ja "yrität liikaa" jne jne. Tää on mun todellisuus, ja mua vaan kiinnostaa tietää mikä on sun?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 minuutissa. Se nyt riippuu millä etäisyydellä on. Tää kysely ei varmaan koskenut kuitenkaan naisia.
Päinvastoin! Tämä tietysti koskee kaikkia, sukupuoleen, ikään, uskontoon jne jne katsomatta ... jotta ymmärtäisimme toisiamme ja elämää ylipäänsä paremmin
Jaha. No 30min ja mulla on 10 jonossa odottamassa josko seuraava arpa osuisi niihin.
Vierailija kirjoitti:
Pieni ihme on, jos ei keskimääräisestä yökerhosta löydä seksiseuraa viikonloppuisin ihmisten ollessa liikkeellä, jos nyt sitä välttämättä haluaa ja kelpuuttaa vähän suttuisempiakin naisia. Täysin mieleisen metsästykseen taas taitaa helposti mennä ainakin puoli elinikää.
Tarkoitus on että kerrot vain oman todellisuutesi etkä lähde arvostelemaan tai arvioimaan toisia ihmisiä! Sinulla siis vastaus "yksi viikonloppu, todennäköisesti'
En iedä. En ole aseksuaali mutta en myöskään viehäty sen paremmin ns yhden yön jutuista, mutta en myöskään halua ostaa seksiä alan "ammattilaiselta" saait, että tarjoaisin rahaa jollekin randomille ja kysyisin, että "irtoiaisiko" (tms).
Oen nyt eläny ilman seksiä (kumppanin kanssa) lähemmäs 10 vuotta. Kyllä näinkin voinu elää, vaikka kyllä välillä (erityisesi kauniina kesäpäivinä) on saattanut syyhyä aika pahasti.
Mutta näinkin on voinut elää ja olla. Ei seksin saaminen ole mikään ihmisoikeus. Tai asia (/puuha) jota voisin odottaa saavani vaikka sen jälkeen kun tietty määrä yhteisiä treffejä olisi takana. Ehkä olen naivi kun odotan ja uskon, että sen aika koittaa omalla pinollaan. luontevasti, sitten kun niin on tarkoitettu.
Jos humalainen kelpaa niin äärettömän helposti. "Ravintola"sta.
Minulle tyrkytetään seksiä ihan arkenakin, siis menemättä baariin tai hakemaan sitä. Viimeksi olin lenkillä kun ehdoteltiin. Sellaisessa ei ole mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kuulemani mukaan monille miehille kelpaa reikä kuin reikä, joten varmaan nopeasti. Jos minulle ei ole mitään odotuksia tai vaatimuksia toista osapuolta kohtaan ja itse suoraan kysyisin, niin varmaan alle vuorokaudessa. Ongelma on vain siinä, että en halua seksiä enkä varsinkaan yhdyntää, siihen en pysty. Harmi siis, etten voi hyödyntä tätä asiaa, mitä minun kuulemma on helppo saada. En tiedä miten helppo olisi saada pelkkää halailuseuraa, sellaista henkisesti lämmintä ja mukavaa, niin että se olisi turvallista eikä tarvitsisi pelätä toisen "innostuvan" liikaa. N30
Halailuseura voisi olla mukavaakin, eipä olekaan koskaan tullut mieleen. Tosin en tiedä toimisiko sekään käytännössä, koska yleensä joko haluan kyseisen ihmisen kokonaan tai sitten en ollenkaan.
En ole koskaan kokeillut, kun en halua ihan periaatteesta irtoseksiä, enkä ole sellaista koskaan harrastanut. Ihan hoikka ja kohtalaisen näköinen kyllä olen.
Eron jälkeen olin sinkku reilut 2 vuotta. Miehet alkoi lähestyä lähestulkoon heti ja seksiä mulla oli kk kuluttua erosta.
Enpä ole koskaan saanut niin vastataan että mahdoton tehtävä. Olen ihan normaali, sosiaalinen nainen, että joskus liikun ihmisten ilmoilla. Kavereita saan miehistä vaikka heti mutta sänkyyni he eivät tule. Jos olen yrittänyt jotain muuta, on tehty erittäin selväksi että kuulun friendzonelle. N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kuulemani mukaan monille miehille kelpaa reikä kuin reikä, joten varmaan nopeasti. Jos minulle ei ole mitään odotuksia tai vaatimuksia toista osapuolta kohtaan ja itse suoraan kysyisin, niin varmaan alle vuorokaudessa. Ongelma on vain siinä, että en halua seksiä enkä varsinkaan yhdyntää, siihen en pysty. Harmi siis, etten voi hyödyntä tätä asiaa, mitä minun kuulemma on helppo saada. En tiedä miten helppo olisi saada pelkkää halailuseuraa, sellaista henkisesti lämmintä ja mukavaa, niin että se olisi turvallista eikä tarvitsisi pelätä toisen "innostuvan" liikaa. N30
Halailuseura voisi olla mukavaakin, eipä olekaan koskaan tullut mieleen. Tosin en tiedä toimisiko sekään käytännössä, koska yleensä joko haluan kyseisen ihmisen kokonaan tai sitten en ollenkaan.
Mä haluaisin yhden minua hieman vanhemman naisen halailuseuraksi. ❤ Muuta en oikeastaan edes tarvitse.
T. Nuorempi nainen
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut, kun en halua ihan periaatteesta irtoseksiä, enkä ole sellaista koskaan harrastanut. Ihan hoikka ja kohtalaisen näköinen kyllä olen.
Okei, et halua irtoseksiä. Mutta jos olisit sinkku ja haluaisit sellaista seksiä kuin haluat, sellaisen ihmisen kanssa ja niissä olosuhteissa kuin haluat, kauanko arvioisit kuluvan aikaa ja vaivaa että saisit haluamasi seksikokemuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni ihme on, jos ei keskimääräisestä yökerhosta löydä seksiseuraa viikonloppuisin ihmisten ollessa liikkeellä, jos nyt sitä välttämättä haluaa ja kelpuuttaa vähän suttuisempiakin naisia. Täysin mieleisen metsästykseen taas taitaa helposti mennä ainakin puoli elinikää.
Tarkoitus on että kerrot vain oman todellisuutesi etkä lähde arvostelemaan tai arvioimaan toisia ihmisiä! Sinulla siis vastaus "yksi viikonloppu, todennäköisesti'
Olkoot sitten yksi viikonloppu tai ilta. Mutta tuolla on väliä miehillekin, että mitä on tähtäimessä. Jos aivan pelkkä seksi, niin sitä saa lähes jokainen mies joltain hampaattomalta puliakalta. Normaalipainoiselta ja tavallisen näköiseltä jo huomattavasti harvempi. Nuorilta ja kauniilta naisilta enää pikkuruinen miesjoukkio.
Seksiä? Mitä se on?
Ollakseni rehellinen, pidän lottovoittoakin todennäköisempänä kuin sitä, että onnistuisin saamaan naisen sänkyyni.
Kokematon M46
En osaa sanoa, koska pantavia miehiä on niin vähän.
Voi mennä pitkiäkin aikoja ettei edes tapaa ketään, kenen kanssa haluaisi seksiä.
Sitten kun tapaa, niin saan kyllä helposti siltä keltä haluan.
Eron jälkeen sain heti kun halusin. Lähdin käymään Helsingissä ja hyvä että hotelliin ehdin, niin ehdotuksia oli jonossa treffisovelluksessa. Niistä parhaan sitten valkkasin. Omalla pienemmällä paikkakunnallakin onneksi tarjontaa on, vaikka ei niin paljon. Baareista en ole vielä seuraa hakenut, tässä vuoden aikana ehkä kerran käynyt. Ajoittain tarjotaan jopa rahaa miesten toimesta. Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen, mutta hoikka toki olen. Niin se kai useimmille miehille riittää.
Mies saa hyvällä tuurilla ehkä kerran vuodessa.
Nainen saa heti kun haluaa (jos sattuu haluamaan ollessaan yksin keskellä metsää, niin saattaa kestää muutaman minuutin).
En ole koskaan saanut sinkkuna ollessani.
M38
Mää sanoisin tohon, että tosi helposti! MUTTA en nyt ihan suoraan asiaan menis mitään kanavaa kautta. Olen aika kivannäköinen mies, seurallinen, kohtelias ja huomaavainen. Vaikka naiset ovatkin vähemmän miehiä seksuaalisesti aktiivisia niin kyllä olen huomannut tapaamieni naisten joukossa todella puutteessa eläviä. Asiaa pitää vain lähestyä oikealla tavalla ja kyllä sen aika nopeesti huomaa jos nainen alkaa huopaamaan eikä kiinnosta niin silloin on paree jättää rauhaan. Olen monta kertaa runkatessa miettinyt, että varmasti lähistölläkin on naisia jotka haluaisivat tätä sykkivää patukkaa pidellä ja vähän enemmänkin. Luottamuksen voittaminen on tärkeää ja onhan noita pelkästään seksikumppaneita ollutkin...mut vain yksi pitää riittää! Vanhemmat naiset ovat suostuvaisempia seksiin ja nuoremmilla on ehkä varaa valita enemmän vaikka ovatkin seksin suhteen ihan uusi sukupolvi sikäli, että asenteet ovat muuttuneet niin ettei seksin harrastamiseen tarvita parisuhdetta!
6-12 kk menisi ilman hirvittävää vonkaamista ja puoliväkisin kerjäämistä. Kun käy ihmisten ilmoilla baareissa, tansseissa tai kaverin juhlissa, ajautuu helposti naisen kanssa juttelemaan jne. vaikka hieman ujo olenkin enkä mikään salihirmu tai tyyliniekka.
Riippuu mitä haluaa; naista vai miestä. Olen bi-seksuaali mies ja gaybaarista saan seuralaisen käytännössä ihan joka kerta. Naisten kanssa homma on huomattavasti vaikeampaa. Varmaankin ehkä kerran vuodessa onnistaa. Mutta jos ihan vain seksiä lähden viikonloppuna hakemaan, niin haen sen aina gaybaarista. Ero on niin järkyttävän iso.