Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä sinkku! Kuinka helposti saat seksiä maksamatta siitä?

Vierailija
16.08.2020 |

Olet sinkku. Haluat seksiä. Et aio maksaa siitä rahaa. Kuinka nopeasti se onnistuisi?

Itseltäni siihen kului 14 kuukautta aktiivista vastakkaisen sukupuolen kontaktointia kaikissa kanavissa mitä kykenin vain keksimään, yli 500 tuntia aktiivista ja järjestelmällistä työtä. Nyt taas harrastettu seksiä. Miten sulla?

Voitte kaikki edgeloordit ja -ladyt jättää kommentoimatta ne "haisee epätoivolle" ja "yrität liikaa" jne jne. Tää on mun todellisuus, ja mua vaan kiinnostaa tietää mikä on sun?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin sinkku, en enää jaksanut yhden yön juttuja. Seitsemän vuoden aikana oli vain muutama, ehkä puolikymmentä kumppania. Mutta halutessani olisin varmaan saanut helposti menemällä Mummotunneliin, Storyvilleen tai johonkin muuhun keskustan menomestaan.

Nuorempana tuli elettyä vähän villimmin. Parhaimpana (pahimpana?) viikonloppuna oli kolme eri seksikumppania yhden viikonlopun aikana.

Vierailija
2/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla laskea tunteja, mutta varmasti puhutaan kanditutkintoa vastaavasta työmäärästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sinkkuaikana olen saanut halutessani. Ei viikonkaan pituisia taukoja.

46-vuotias nainen, pari kiloa ylipainoa, harrastan liikuntaa ja meikkaan ja käyn kampaajalla. Perus ulkonäkö mielestäni.

Vierailija
4/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa ellei mahdotonta.

Vierailija
5/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykis viesti riittää. Muutaman tunnin varoajalla onnistuu. Saan kokovartalohieronnan ja pari orgasmia. Kotiinkuljetuksella.

Vierailija
6/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46-vuotias nainen, pari kiloa ylipainoa, harrastan liikuntaa ja meikkaan ja käyn kampaajalla. Perus ulkonäkö mielestäni.

Naisten seksuaalinen ylivalta huoh... prkle kun on epäreilua

Vierailija
7/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä näin miehenä aika epätodennäköiseltä näyttää, ellei valtavaa tuuria satu käymään. Toivon vain tulevani vanhaksi, ettei seksiä enää halua (ikävä kyllä ikää vasta 33 vuotta).

Vierailija
8/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun olin sinkku, en enää jaksanut yhden yön juttuja. Seitsemän vuoden aikana oli vain muutama, ehkä puolikymmentä kumppania. Mutta halutessani olisin varmaan saanut helposti menemällä Mummotunneliin, Storyvilleen tai johonkin muuhun keskustan menomestaan.

Nuorempana tuli elettyä vähän villimmin. Parhaimpana (pahimpana?) viikonloppuna oli kolme eri seksikumppania yhden viikonlopun aikana.

Okei, tulkitsen että vastaus esitettyyn kysymykseen sun kohdalla on "vuorokausi tai pari".

Tarkennan kuitenkin vielä että kumppanin pitää tietysti olla sellainen jonka kanssa myös haluat harrastaa seksiä.

Vierailija
9/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee saatua. Ehkä kerran puolessa vuodessa. Mun omat lähestymisyritykset ei toimi oikein juuri koskaan. Vain jos nainen lähestyy minua, niin tiedän että nyt voi olla saamista tiedossa. Varmaan se tilanne olisi eri, jos kelpuuttaisi kenet tahansa. Siihen en kuitenkaan ala. Mieluummin sitten katselen porskua netistä, kuin alan mitä tahansa kalliokyyhkyä hinkkaamaan.

M31

Vierailija
10/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kokeillut mutta varmaan hyvin nopeasti koska oon aika hyvännäköinen.

Vierailija
11/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdotonta. 5v taitaa nyt olla edellisestä kerrasta.

M37

Vierailija
12/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkkumies, en välttämättä pitäisi vaivan arvoisena tunteetonta seksiä. Tai ainakin paljon helpommalla pääsisi, jos lyö metsästyksen sijaan vain satasen tai kaksi kouraan.

Vierailija
13/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin tulee saatua. Ehkä kerran puolessa vuodessa. Mun omat lähestymisyritykset ei toimi oikein juuri koskaan. Vain jos nainen lähestyy minua, niin tiedän että nyt voi olla saamista tiedossa. Varmaan se tilanne olisi eri, jos kelpuuttaisi kenet tahansa. Siihen en kuitenkaan ala. Mieluummin sitten katselen porskua netistä, kuin alan mitä tahansa kalliokyyhkyä hinkkaamaan.

M31

Minusta kerran puolessa vuodessa ei ole kovin harvoin. Itse olen saanut kerran vuodessa keskimäärin. En pane mielestäni epäviehättäviä naisia. Odotan itsekin usein, että nainen osoittaa jotain mielenkiintoa ensin. Tinder ja nettideitit käytössä.

Toinen M31

Vierailija
14/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 minuutissa. Se nyt riippuu millä etäisyydellä on. Tää kysely ei varmaan koskenut kuitenkaan naisia.

Vierailija
15/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Minusta kerran puolessa vuodessa ei ole kovin harvoin. Itse olen saanut kerran vuodessa keskimäärin. En pane mielestäni epäviehättäviä naisia. Odotan itsekin usein, että nainen osoittaa jotain mielenkiintoa ensin. Tinder ja nettideitit käytössä.

Toinen M31

Lisään vielä, että en etsimällä etsi pelkkää seksiä, mutta voin ottaa tilaisuuden vastaan, jos se on tarpeeksi houkutteleva.

M31

Vierailija
16/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kin olin sinkku, en oikeastaan halunnut seksiä. Tiedän kuitenkin, että saisin varmuudella samana iltana, jos menisin johonkin baariin ja siellä menisin juttelemaan miehille ja ehdottaisin sitä. Ainoa vaan, ettei kiinnostanut yhtään aiemmin, eikä kiinnosta nytkään.

Vierailija
17/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kuulemani mukaan monille miehille kelpaa reikä kuin reikä, joten varmaan nopeasti. Jos minulle ei ole mitään odotuksia tai vaatimuksia toista osapuolta kohtaan ja itse suoraan kysyisin, niin varmaan alle vuorokaudessa. Ongelma on vain siinä, että en halua seksiä enkä varsinkaan yhdyntää, siihen en pysty. Harmi siis, etten voi hyödyntä tätä asiaa, mitä minun kuulemma on helppo saada. En tiedä miten helppo olisi saada pelkkää halailuseuraa, sellaista henkisesti lämmintä ja mukavaa, niin että se olisi turvallista eikä tarvitsisi pelätä toisen "innostuvan" liikaa. N30

Vierailija
18/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ihme on, jos ei keskimääräisestä yökerhosta löydä seksiseuraa viikonloppuisin ihmisten ollessa liikkeellä, jos nyt sitä välttämättä haluaa ja kelpuuttaa vähän suttuisempiakin naisia. Täysin mieleisen metsästykseen taas taitaa helposti mennä ainakin puoli elinikää.

Vierailija
19/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten seksuaalinen ylivalta huoh... prkle kun on epäreilua

Jos säkin harrastaisit liikuntaa ja laittautuisit kuten naiset, niin ei tarvitsisi kärsiä. Siitähän se on kiinni.

Vierailija
20/41 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 minuutissa. Se nyt riippuu millä etäisyydellä on. Tää kysely ei varmaan koskenut kuitenkaan naisia.

Päinvastoin! Tämä tietysti koskee kaikkia, sukupuoleen, ikään, uskontoon jne jne katsomatta ... jotta ymmärtäisimme toisiamme ja elämää ylipäänsä paremmin