Tapailisitko miestä/naista joka on käyttänyt huumeita
Ollut 3-vuotta ilman. Jos luonne ja ulkonäkö miellyttää eikä muuta "vikaa" ole niin uskaltaisitko yrittää ja antaa mahdollisuuden? Nopeita käyttänyt
Kommentit (164)
Mitä syytä on alapeukuttaa tätä kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää nuorempana huumeita, saattaa se sulkea myöhemmin hyviä mahdollisuuksia elämässä. Ei ehkä pääsekään toivomaansa opiskelu- tai työpaikkaan ja tärkeä parisuhde voi kariutua ja jotkut ihmiset voivat karttaa. Puhumattakaan siitä, että huumeidenkäytöstä voi mennä unirytmi ja elämänhallinta sekaisin, opiskelukyky kärsiä, voi tulla mielenterveysongelmia ja jopa puhjeta psykoosi.
Jos on käyttänyt suonensisäisesti yhtään mitään niin juokse!
Vierailija kirjoitti:
Jos on käyttänyt suonensisäisesti yhtään mitään niin juokse!
Lue kommentit! Ei oo rännittäny
Tottakai voisin. Itsekin kiskonut nuorena suunnilleen kaikki saatavissa olevat aineet, ei vaikuta elämääni mitenkään.
Pahinta huumeissa on juurikin se että KUKA TAHANSA voi käyttää niitä salaa kun sitä ei huomaa päälle päin. Se voi olla sun naapuri, taksikuski, kaupan kassa, purkimies tai jopa poliisi. Tai sun lapsi tai sisko tai aviomies! Sitä ei voi tietää! On pakko epäillä kaikkia ja parempi että epäilee ettei joudu huijatuksi. Kukaan ei ole sitä miltä näyttää! Vain tavaroita tutkimalla voi löytää huumeidenkäyttövälineitä, mutta mites tutkit sen kaupan myyjän tavarat vaikka epäiletkin sen käyttävän huumeita.
Alkoholin käyttäjät on helppo tunnistaa kun ne ei pysy pystyssä ja haisee viinalta, puhe sammaltaa ja kuset housuissa naama punaisena, mutaa huumeiden käyttäjistä ei huomaa päälle päin mitään ja se on vaarallista! Mistä tietää kuka käyttää huumeita kun sitä ei huomaa?
Vaikka narkkari sanoisi että ei käytä huumeita niin mistä voit tietää tai olla varma? Mistään et voi tietää! Huumeiden käyttöä ei huomaa ulospäin kuten alkoholia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika ihastunut tuohon mieheen. Ollaan viestitelty päivittäin ja tavattu kerran. Kertoi heti alussa jo taustoistaan. Rehellisyys ainakin hyvä merkki. Ap
tolleen sua vähitellen totutellaan. eka tarina menee se oli joskus 3 vuotta sitten, sitten se onkin noh, pari kk sitten tapahtui pieni retkahdus, sitten seuraavaksi viihdekäyttöä silloin tällöin mutta kyllä se on hallinnassa ja kohtan lopetan nuo hommat, lopuksi paljastuu että se vetää heroiniiä hihaan..
noh, muijien sinisilmäisyydellä ei ole mitään rajaa. kurssi senkun vaan nousee kun akat kuulevat et on jännittävä mies kyseessä.
Eläpäs yleistä. Ei ole mitään yhtenäistä ryhmää nimeltä "muijat" jossa kaikki olisivat sinisilmäisiä. Jos katsot peukutuksia, niin valtaosa ei hyväksy huumeita.
En treffais. Kaikki hyvänolonhakuiset riippuvuudet (myös entiset) kertoo mielen ongelmista.
Säännöllistä käyttöä, en sekaantuisi. Kolme vuotta on todella lyhyt aika olla kuivilla. Siinä pyörii vanhat käyttäjäpiirit varmasti vielä lähellä eli todennäköisyys aloittaa käyttö taas on suuri.
Jos taas on kokeillut vaikka poltella hatseja jossain etelänmatkalla niin sillä ei ole merkitystä.
Periaatteessa voisin, jos häntä ei haittaa että itse käytän. Jos hän on ollut koukussa, en alkaisi, koska siinä olisi hänelle riski ja itse joutuisin varomaan hänen seurassaan.
En tosin ole riippuvainen mistään muusta kuin alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen huolestuttaisi tuo että huumeiden käytön myötä on tullut vakavia ongelmia perheen kanssa eikä ole kyennyt kolmessa vuodessa jatkamaan elämää vaan istuu pitkälti kotona ja kokee itsensä nistiksi edelleen. Herättää kysymyksen että mikä sai alunperin käyttämään ja onko se alkuperäinen ongelma hoidossa vai onko edelleen esimerkiksi masennusta tai muuta mt ongelmaa jota ei itse tunnista / tunnistaa mutta ei hoida. Lähipiirini alkoholistin ongelmat eivät ainakaan kadonneet mihinkään vaikka juomisen joutui lopettamaan.
Sen lisäksi että käy töissä ja viettää aikaa kotona niin harrastaa liikuntaa aktiivisesti. En itse nää sitä ongelmana jos viihtyy omissa oloissaan enemmän. Oon itsekin aika paljon kotona. Yleensä viikonloppusin nään kavereita koska arkipäivät oon töissä. Mt ongelmista ei oo mitään puhunut vaikka oon itse kertonut että mulla on lääkitys paniikkihäiriöön. Kaippa olisi sen puheeksi ottanut jos hänellä olisi samanlaisia ongelmia tms. Ei aina välttämättä tarvitse olla ongelmia alunperin jos alkaa käyttämään. Monet menee kavereiden mukana, joukossa tyhmyys tiivistyy. Ap
En.
Se, että on ollut valmis käyttämään huumeita, kertoo aika paljon. Mielestäni sellainen ihminen on hullu tai tyhmä tai vastuuton tai sisäisesti rikki. Kaikki em. syyt estävät suhteen jo yksinäänkin.
jos välittää toisesta ihmisestä aidosti niin kannattaa antaa mahdollisuus. Se voi alkaa kaduttaa jälkeenpäin jos tyrmää heti koko suhteen
Vierailija kirjoitti:
jos välittää toisesta ihmisestä aidosti niin kannattaa antaa mahdollisuus. Se voi alkaa kaduttaa jälkeenpäin jos tyrmää heti koko suhteen
En pystysi jatkamaan suhdetta, joten välittämistä ei muodostuisi. Suhde tarvitsee aikaa syventyäkseen. Ja sitä aikaa ei tulisi, koska en jatkaisi suhdetta ex-narkin kanssa.
Olen seurustellut ja tullut jätetyksi ja jättänyt itse. En minä niiden perään haikaile, eikä suhteen lopetus ole kaduttanut jälkeenpäin.
Huumeet ovat laittomia. Laittomat huumeet ja lääkkeet saattavat sisältää ihan mitä tahansa myrkkyä. En todellakaan voisi olla suhteessa ihmisen kanssa, joka on valmis leikkimään hengellään. En voisi koskaan luottaa näin tyhmään ihmiseen.
No ensinnäkin on huumeita ja huumeita. Joku nuoruuden pössyttely ei merkkaa mitään. Optiaattikoukku ja benzojen väärinkäyttö ovat sitten siellä vaikeimmin hoidettavassa päässä skaalaa. Itse joutuisin miettimään vakavasti jos henkilö olisi edelleen metadonikuurilla. Mikäli on ollut useamman vuoden täysin "kuivilla" ei olisi mulle mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä nyt tällä kertaa on "käyttö" ja mitä aineita.
Piriä enimmäkseen. Essoja harvemmin. On poltellut myös pilveä mut ite en pidä sitä niin pahana kun nuo edellä mainitut. Ap
Piriä suoneen vai nokkaan?
Nokkaan kuulema. Ikinä ei oo värkit kuulunu tapoihin Ap
Nuo ei ole riippuvuutta aiheuttavia huumeita. Kuulostaa mieheltä, joka on harrastanut viihdekäyttöä ei narkkarilta, jolla tulisi olemaan jatkossa huumeongelmia. Laittaisin jatkoon.
Helpottavaa kuulla että joku on tota mieltä. Ei hän missään väittänyt että olisi vakavasti riippuvainen ollu. Kerto käytöstään ja siitä että on ollu jo noin kauan käyttämättä. Ei puhunut mitään että olisi vaikeeta olla ilman. Sanoi kuitenkin että välit menny vanhempien kanssa huonoksi noiden juttujen takia eikä halua olla seurassa jossa muut käyttää. Harvoin juo alkoholiakaan. Ite en oo huumeita käyttänyt niin en oikein tiedä niistä hirveesti enkä tienny mitä pitäis ajatella tuosta koko asiasta. Ap
"Helpottavaa kuulla."
?
Tartuit heti halukkaasti sellaiseen kommenttiin, jossa puolustellaan ja selitellään, kuinka huumeet eivät olekaan vaarallisia. Taidat olla jo puolesi valinnut.
En tapailisi, vaikka huumeiden käyttäminen olisi satunnaistakin. Samoin tupakalle haisevat voivat mennä muualle. Alkoholia voi kohtuudella käyttää, mutta täysraittiuskin käy oikein hyvin.