Tapailisitko miestä/naista joka on käyttänyt huumeita
Ollut 3-vuotta ilman. Jos luonne ja ulkonäkö miellyttää eikä muuta "vikaa" ole niin uskaltaisitko yrittää ja antaa mahdollisuuden? Nopeita käyttänyt
Kommentit (164)
Mä en pystyisi. Liian erilaiset arvomaailmat.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Riippuu kaveriporukasta ja muista ympyröistä. Itse en ole käyttänyt huumeita enkä edes tiedä mistä niitä saa. Enkä halua ikinä tietääkään, koska se nostaisi todennäköisyyttä päätyä joskus itse kokeilemaan. Välttelen siis sellaisiin ihmisiin tutustumista.
Entistä tai nykyistä ongelmakäyttäjää en, satunnaisesti viihdekäyttävää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku vuoden huumeita käyttänyt ja kolme vuotta käyttämättä ollut tekee siitä niin ison asian että ekan tapaamisen aikoihin jo profiloi itsensä huumeongelmaiseksi? Kokeeko siis edelleen olevansa käyttäjä vaikka käyttänyt 5 % elämästään? Oliko tosiaan huumeongelmainen käyttämisen lisäksi? Pyöriikö edelleen niissä porukoissa? Onko läheiset leimannut huumetyypiksi? Kokeeko että adsiktiot on elämässä ylipäänsä vakava ongelma ja haluaa siksi kertoa että on takaportti jatkossa mahdollisesti ryhtyä taas aktiiviseksi addiktiksi? Haluaako testata oletko sellainen hoivaava pelastajaluonne? Vai miten tuo tuli puheeksi? Niistä joiden tiedän käyttäneen huumeita vuosikausia joskus ennen ei sitä pystyisi mitenkään nyt päättelemään eikä se ole mikään juttu kun kaikilla on elämä ollut kaiken aikaa kasassa.
En minä tiedä syitä miks halusi kertoa mutta mielestäni se oli vaan hyvä asia että oli heti avoin. Oon ymmärtänyt että on nykyään aika paljon yksin eikä oo kavereita pahemmin eli ei ainakaam niissä piireissä enää pyöri. Ap
En tiedä mikä on nopea, mutta en. Ehdin ihastua henkilöön ja sain tietää myöhemmin, että käyttää kann.. .ista. En tapaillut. Ihastuminen jatkui vielä pitkään tuon jälkeen, mutta pitäydyin erossa. Jos soittaisi nyt ja sanoisi lopettaneensa niin en silti alkaisi. Harmi, koska minun on hankalaa löytää sopivalla tavalla mielikuvituksellista kumppania kuin itse olen ja hänellä lensi läppä juuri sopivasti. Se vaan ei riitä ylläpitämään suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä nyt tällä kertaa on "käyttö" ja mitä aineita.
Piriä enimmäkseen. Essoja harvemmin. On poltellut myös pilveä mut ite en pidä sitä niin pahana kun nuo edellä mainitut. Ap
Piriä suoneen vai nokkaan?
Nokkaan kuulema. Ikinä ei oo värkit kuulunu tapoihin Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amfetamiiniä suonensisäisesti.
t. Ap
Mee muualle trollaamaan. Ap on vastaillut täällä jo
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kaikenmaailman kannabisnistejä sitä kelpuutetaan oma mies onneksi juo vain kirkasta päihdettä ja ottaa matsia kännissä.
Ja yritäs löytää sellainen, joka ei tee kumpaakaan :D
Ootko sitten valmis vetämään koko suhteen vessasta alas hetkellä millä hyvänsä? Eli silloin kun se retkahtaa taas. Koska ei siinä mitään vaihtoehtoa oikeesti ole sitten kun se tapahtuu. Välit 100% poikki ja heti.
Puhun kokemuksesta.
Ja se uudestaan retkahtaminen ei todellakaan paljoa vaadi. Parin bissen jälkeen kun vähän itsekontrolli heikkenee, tai jos se törmää vanhoihin huumekaverihin, tai jos sillä on joku vastoinkäyminen elämässä, tai mitä nyt miljoona eri muita (teko)syitä mitä voi tulla.
Ettekö tosiaan usko että ihmiset voi muuttua? Kapeakatseisia ihmisiä riittää
Luojalle kiitos todellisuudesta ja keinoista joilla paeta sitä.
Itse seurustelen entisen nistin kanssa. Hän on vetänyt spiidiä suonensisäisesti aikanaan ja kaikkea muuta päälle. Lopetti kaman käytön kun meidän juttu alkoi ja on ollut nyt siis 2v vetämättä mitään. Hän on mahtava tyyppi ja meillä ihana suhde. Oon tehnyt selväksi, että jos vielä kerrankin käyttää, niin suhde oli siinä, eikä hän aktiivisesti kaipaakaan enää "rataelämää". Tavallista arkea elellään, molemmat käy töissä, hoidetaan kissojamme ja vietetään aikaa sukulaisten ja ystävien kanssa. Tietty meillä on vaikeutemme, mutta niin on kaikissa parisuhteissa.
Jos kovasti tykkää kauhistella ja moralisoida jostain norsunluutornista toisten menneisyyttä omaa paremmuutta makustellen, niin kannattaa pysyä samanmielisten kauhistelijoiden kanssa samalla kaistalla hautaan asti. Me muut nimittäin myös mielellään pysytään teistä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piriä enimmäkseen. Essoja harvemmin. On poltellut myös pilveä mut ite en pidä sitä niin pahana kun nuo edellä mainitut. Ap
Nokkaan kuulema. Ikinä ei oo värkit kuulunu tapoihin Ap
Nuo ei ole riippuvuutta aiheuttavia huumeita. Kuulostaa mieheltä, joka on harrastanut viihdekäyttöä ei narkkarilta, jolla tulisi olemaan jatkossa huumeongelmia. Laittaisin jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jepajee. Ihan sama onko mies narkkari tai murhaaja kunhan vaan "ulkonäkö miellyttää".
Missä mainittiin pelkkä ulkonäkö? Ulkonäkö on hyvä ja niin on myös luonne. Ap
Voisin, jos on oikeasti lopettanut. Jos kerran käyttäisi, niin laittaisin välit heti poikki.
Puriseva kirjoitti:
Itse seurustelen entisen nistin kanssa. Hän on vetänyt spiidiä suonensisäisesti aikanaan ja kaikkea muuta päälle. Lopetti kaman käytön kun meidän juttu alkoi ja on ollut nyt siis 2v vetämättä mitään. Hän on mahtava tyyppi ja meillä ihana suhde. Oon tehnyt selväksi, että jos vielä kerrankin käyttää, niin suhde oli siinä, eikä hän aktiivisesti kaipaakaan enää "rataelämää". Tavallista arkea elellään, molemmat käy töissä, hoidetaan kissojamme ja vietetään aikaa sukulaisten ja ystävien kanssa. Tietty meillä on vaikeutemme, mutta niin on kaikissa parisuhteissa.
Jos kovasti tykkää kauhistella ja moralisoida jostain norsunluutornista toisten menneisyyttä omaa paremmuutta makustellen, niin kannattaa pysyä samanmielisten kauhistelijoiden kanssa samalla kaistalla hautaan asti. Me muut nimittäin myös mielellään pysytään teistä erossa.
Huimat 2 vuotta ollut kuivilla ja suonensisäistä ja sekakäyttöä taustalla. Jep, jep. Taitaa olla niin, että sinä et nyt oikein itse hahmota minkämoisen asian kanssa olet tekemisissä.
Jos on pitkään vetänyt ja suonensisäisesti, niin voi olla aika "normaali" aineissa, niin että sinä et sitä edes tajua että on retkahtanut. Eikä se tule sitä ikinä kertomaan kun tietää sun ehdot.
Miten te kuvittelette, että laitatte välit poikki sitten joskus tulevaisuudessa, kun suhdetta on jatkunut vielä pidempään, on enempi tunteita mukana, yhteinen koti ja ehkä lapsia? Kun sitä ei pysty tekemään nytkään, vaikka miehen taustalta on paljastunut jotain todella huolestuttavaa ja jopa pelottavaa. Addiktin kanssa on aina tietyt riskit olemassa. Joka muuta väittää on naivi hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Puriseva kirjoitti:
Huimat 2 vuotta ollut kuivilla ja suonensisäistä ja sekakäyttöä taustalla. Jep, jep. Taitaa olla niin, että sinä et nyt oikein itse hahmota minkämoisen asian kanssa olet tekemisissä.
Jos on pitkään vetänyt ja suonensisäisesti, niin voi olla aika "normaali" aineissa, niin että sinä et sitä edes tajua että on retkahtanut. Eikä se tule sitä ikinä kertomaan kun tietää sun ehdot.
No, me asutaan yhdessä ja hänellä aktiivinen hoitosuhde päihdepolille. Siellä siis hänellä paitsi lääkäri, niin aktiivisesti nähnyt hoitajaa, toimintaterapeuttia ja psykologia nyt sen 2v. Ja töissä käy myös. Että aika hyvin sen kamankäyttönsä piilottaa ja hujaa seulat. Ja joo, tiedän että käy polilla koska olen käynyt siellä hänen mukana juttelemassa, nähnyt kanta.fi kirjauksia ja materiaaleja mitä ovat sieltä antaneet ja ollut paikalla kun hän on puhelimitse nyt korona-aikana keskustellut edellämainittujen kanssa.