Mitä tarkoittaa "siin on sulle taagi"
Jos nyt oikein on kuultu niin noin siinä Sinin biisissä sanotaan. Mitä siis tarkoittaa?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:00"]
mikäli vittu asuu rinki ykkösen pohjoispuolella nii seuratkaa jotai muuta mediaa nii ymmärrätte mistä kyse eikä tarvii vittuuntua kuitenkin pääkaupungissa puhekieltä tämä, lisäksi näissä kotiäiti threadeissa muutenkin helvetisti turhia asiantuntijamulkkuja jotka hyvin kaukana itse kyseessä olevasta aiheesta, btw taaki on laadukasta
[/quote]Urpo ---> sun kohdalla tyhmä
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:01"]
mikäli vittu asuu rinki ykkösen pohjoispuolella nii seuratkaa jotai muuta mediaa nii ymmärrätte mistä kyse eikä tarvii vittuuntua kuitenkin pääkaupungissa puhekieltä tämä, lisäksi näissä kotiäiti threadeissa muutenkin helvetisti turhia asiantuntijamulkkuja jotka hyvin kaukana itse kyseessä olevasta aiheesta, btw taaki on laadukasta
[/quote]
Muistatko sen, kun koulussa puhuttiin joskus välimerkeistä?
[/quote]
vittu on välimerkki
[/quote]
Eli sun tekstissä on yksi välimerkki ensimmäisen sanan jälkeen ja näköjään kaksi pilkkua. Hienoa. Mites noi pisteet? Ajattelitko, että yhdellä vitulla katetaan ne kaikki?
Mä olen jostain syystä kuvitellut tuon sanan/lauseen siinä yhteydessä niin, että Sini Sabotaaagi olis hyvä "catch". Että siinä sulle hyvä muija. Aikas monta tulkintaa löytyy näemmä :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:04"]
Ah, ma mõtsin, et see oli eesti keelt!
[/quote]
Mä mötsin sua kohta päähän niin ei oo enää taagii meininkiä!
[/quote]
Vaikka tästä kieliasullisesti voi olla montaa mieltä (ja on jo oltukin) - enkä itsekään pysty ihan hahmotamaan miten se vittu välimerkiksi muuttuu, mutta tulkinta sekin - on tässä oleva asiasisältö kuitenkin fläkin päällä eli suomeksi spot on.
Ja ulkokehäläisille vielä suomennos: tämä ylläolevan kirjoittaja on asiassaan ihan oikeassa.
Voi vitun pöljät. Hashtag(risuaita)=tagi/taaagi. Eli #sinisabotage. Instagramissa käytetty systeem, jos lisäät vaikka kuvan itsestäsi rannalla niin voit lisätä siihen "tageja". Esim. #minä#ranta#palmuja#aurinko
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 01:16"]
[/quote]
[/quote]
Sind ärritab, et sa ei saa aru eesti keelest vä?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 01:16"]
[/quote]
[/quote]
Sind ärritab, et sa ei saa aru eesti keelest vä?
[/quote]
Saruman, tässä sulle tietoa perkeleest!
tagi eli hashtag eli esim instagramissa #sinisabotage ...........
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:01"]
[/quote]
Muistatko sen, kun koulussa puhuttiin joskus välimerkeistä?
[/quote]
vittu on välimerkki