Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen on 20+ iässä melko helppo löytää mies joka hullaantuu hänestä. Kun mittarissa 40+

Vierailija
16.08.2020 |

onkin jo tosi vaikeaa. Oletko huomannut saman?

Kommentit (261)

Vierailija
121/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätkää nyt aikuiset ihmiset! Tällä tavoinko te puhutte muista ihmisistä ja ikääntymisestä?

Onhan tämä vähän julmaa ja karua, mutta itse nyt 40-vuotiaat naiset ovat tämän tilanteen aikaansaaneet. Nuoruuden valinnat vääjäämättä löytää edestään.

Minkä tilanteen kaikki 40-vuotiaat naiset, erilaisilla elämäntilanteilla, -valinnoilla ja -kohtaloilla ovat aikaansaaneet? eri

Se että kaikki naiset kärsivät, ei tarkoita, että kaikki naiset ovat käyttäytyneet samalla tavalla. Tällaisessa kevytsuhdekulttuurissa, jossa naiset eivät edellytä sitoutumista nuorena, ei sitoutuminen kiinnosta enää ikääntyvän ja kaiken kokeneen naisen kanssa. Ei se yksinkertaisesti käy järkeen, että naisten vaatimukset miehelle kasvavat sitä mukaa kun heidän oma haluttavuutensa heikkenee.

Vierailija
122/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Nuorena olin nätti, mutta en erottunut joukosta. Nyt erotun edukseni kun vielä nelikymppisenä olen edelleen nätti ja minulla on pitkät vaaleat kutrit ja hyvä kroppa. Lapsia ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tärkein valttikortti status kasvaa iän myötä. Naisella tärkein valttikortti kauneus vähenee iän myötä.

Status ei ole kaikilla miehillä nousujohteinen ja myös miehillä katoaa ulkonäkö esim. kaljuuntumisen myötä. Miehillä sosiaalisuus voi kasvaa iän myötä tai sitten ei. Kyllä yleensä kaikilla pariutuminen on helpointa noin 30-vuotiaana.

Vierailija
124/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tilanne on erityisen vaikea, kun kukaan ei kiinnostu kummassakaan iässä. :(

Niin sehän menee niin, että miehet ihastuu 5% kauneimmista naisista ja naiset ihastuvat 5% komeimmista miehistä. Iso ero tulee sitten siinä, että vaikka miehet unelmoivat näistä kaikista kauneimmista, niin he oikein hyvin kelpuuttavat 90% naisista potentiaalisina seurustelukumppaneina. Naiset taas eivät näin tee. He unelmoivat 5% miesjoukosta ja hyväksyvät potentiaalisina seurustelukumppaneina 10% miehistä.

Tällöin ollaan tilanteessa, että matcheja tulee aika vähän. Se kaunein ja komein 5% valitsee tietenkin edelleenkin kenet haluaa, mutta muut kamppailevat ongelmissa. Miehille kelpaa, mutta kun ei saa. Naiset saisivat, mutta kun ei kelpaa.

Vierailija
125/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tilanne on erityisen vaikea, kun kukaan ei kiinnostu kummassakaan iässä. :(

Niin sehän menee niin, että miehet ihastuu 5% kauneimmista naisista ja naiset ihastuvat 5% komeimmista miehistä. Iso ero tulee sitten siinä, että vaikka miehet unelmoivat näistä kaikista kauneimmista, niin he oikein hyvin kelpuuttavat 90% naisista potentiaalisina seurustelukumppaneina. Naiset taas eivät näin tee. He unelmoivat 5% miesjoukosta ja hyväksyvät potentiaalisina seurustelukumppaneina 10% miehistä.

Tällöin ollaan tilanteessa, että matcheja tulee aika vähän. Se kaunein ja komein 5% valitsee tietenkin edelleenkin kenet haluaa, mutta muut kamppailevat ongelmissa. Miehille kelpaa, mutta kun ei saa. Naiset saisivat, mutta kun ei kelpaa.

No mieluummin olen tosiaan yksin kuin jonkun kanssa joka unelmoi koko ajan paremmasta ja vaihtaa heti jos flaksi käy. Kokemusta on.

Vierailija
126/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tälläisen hullaantuneen löytäisi?

Vierailija
127/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaulit suoltavat täällä taas naisvihaansa.

Itse olen treffaillut vain kunnon miehiä ikähaarukassa 40-55 ja itse olen 45-v nainen. Ero tuli kun kunnollinen mieheni keski-iän kriiseilyssään alkoholisoitui yhtäkkiä. Sitä ennen oli hyvä mies. Mutta alkoholismi tuhosi hänet. Otin eron. Ja mun mies vei minun neitsyyteni, en ole siis viettänyt huonoa nuoruutta. Ja pitkä, uskollinen avioliitto takana.

Olen myös hyvin pitänyt itseni kunnossa, mitat on 98-75-92, rasvaprosentti 22% ja sporttinen kroppa, DD-kupin rinnat, pitkä tukka, hyvä iho, naisellisesti pukeudun aina hame ja korkokengät. Ja isot silmät ja täyteläiset huulet. Vientiä on ihan parisuhteeseen, juuri yksi deitti myönsi ihastuneensa ja olisi halunut että aletaan seurustelemaan mitä säikähdin. Haluan edetä itse varovasti.

En edes suostu seksiin kuin parisuhteessa, en siis pyöritä mitään miesten pan*orinkiä. Joten ne pelimiehet eivät minusta saa seuraa.

Kaunis nainen on kaunis nelikymppisenäkin jos on pitänyt itsestään huolen. Ja IRL kyllä moni mies etsii ihan itsensä ikäistä seuraa, ei kaikki todellakaan halua sitä parikymppistä neitoa parisuhteeseen. En ymmärrä tämän palstan vihaa nelikymppisiä naisia kohtaan, itse olen aina tullut arvostetuksi ja hyväksytyksi treffeillä. Palstan miehet tuntuvat elävän ihan eri todellisuudessa kuin itse elän. Ja epäilen, että tuskin kovin parikymppinen huolii oman isänsä ikäistä miestä kumppanikseen... en itseasiassa tunne yhtäkään tällaista paria. Missä kummassa ne parit N20 ja M40 oikein piileskelevät???

Vierailija
128/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua miehet ei voi suurinpiirtein edes sietää. En ymmärrä mistä johtuu..onko sitten geeneissä jotain pahasti vialla..

N23

Vierailija
129/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätkää nyt aikuiset ihmiset! Tällä tavoinko te puhutte muista ihmisistä ja ikääntymisestä?

Onhan tämä vähän julmaa ja karua, mutta itse nyt 40-vuotiaat naiset ovat tämän tilanteen aikaansaaneet. Nuoruuden valinnat vääjäämättä löytää edestään.

Minkä tilanteen kaikki 40-vuotiaat naiset, erilaisilla elämäntilanteilla, -valinnoilla ja -kohtaloilla ovat aikaansaaneet? eri

Se että kaikki naiset kärsivät, ei tarkoita, että kaikki naiset ovat käyttäytyneet samalla tavalla. Tällaisessa kevytsuhdekulttuurissa, jossa naiset eivät edellytä sitoutumista nuorena, ei sitoutuminen kiinnosta enää ikääntyvän ja kaiken kokeneen naisen kanssa. Ei se yksinkertaisesti käy järkeen, että naisten vaatimukset miehelle kasvavat sitä mukaa kun heidän oma haluttavuutensa heikkenee.

Vaikka mitään kevytsuhdekulttuuria ei olisi lainkaan, kaikki naiset ikääntyvät. Jos ikääntyminen tekee naisista ongelmajätettä, yhdenkään naisen ei kannata mennä itseään vanhemman miehen kanssa parisuhteeseen, tai huolia huonokuntoista miestä, tai sellaista, jolla on paheita (alkoholi/tupakka/ruokavalio). Kaikki nuo lisäävät riskiä joutua leskeksi. Lisäksi ajatus, että yhden miehen kanssa ollaan vaikka hampaat irvessä loppuun saakka, lisää riskiä henkisestä ja fyysisestä väkivallasta suhteessa. Yksin, tai sen despootin kanssa, joka esitti kunnollista ja mukavaa alussa.

Vierailija
130/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää on olla parisuhteessa miehen kanssa, joka olisi halunnut jonkun aivan muun? Unelmoi ne miehetkin muista naisista, vaikka olisivat suhteessa haluamansa naisen kanssa. eri

Vierailija
131/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palstanaiset ovat paremmanäköisiä nelikymppisinä kuin parikymppisinä, ja kaikilla on enemmän vientiä.

Ehkä vienniksi sitten lasketaan vislaukset ABC:n bensamittarilla, helpon panon hakijat Tinderissä tai jossain paikallisessa räkälässä. En tiedä.

Mun tuntemiini naisiin tuo ei päde. Niillä joilla on vientiä 40+, oli vientiä 20+ ja 30+ Monella ennen suositulla ei enää (parisuhde) vientiä ole samalla tapaa. Kovasti selitellään että joojoo nuorena olin pinnallinen ja nyt katson sisintä, mutta todellisuudessa jos se naama kroppa olisi yhä kuosissa niin ei ne peruspertit kelpaisi.

Selvästi palsta on oma todellisuutensa.

Tämähän se.

Tuo myös kulminoituu sen konditionaalin ympärille. Vientiä olisi, saisin kenet haluan.

On tullut tässä seurailtua vastikään eronneen tutun naisen deittailukuvioita. Kovasti oli vientiä, viestittelyjä ja treffejäkin komeiden toimarien ja nuorempien ammattiurheilijoiden kanssa.

Mutta kummasti parisuhdeviritelmät oli mahakkaita tavismiehiä joiden suuntaan tämä nainen ei olisi vilkaissutkaan vuosia sitten. Eikä niistäkään meinannut tulla mitään, nainen katseli läpi sormien miesten pikku ongelmia kuten tissuttelua tai puhumattomuutta, tai ylipainoisuutta. Kunnes sitten ei tullut mitään.

Eli vientiä riitti mutta jotenkin se ei realisoitunut parisuhteeksi komean, elämässä menestyvän ja kunnollisen miehen kanssa, vaikka valinnan varaa piti olla.

Outo juttu.

Itse taas olen miehenä havainnut miten erilaista se vienti tai suosio oikeasti on. Näennäisesti tuntuu sitlä että naisilla on kissan päivät; ihan sama millainen on, vientiä on enemmän kuin minulla. Joka nurkalla on joku prinssi osoittamassa huomiota tai tekemässä palveluksia.

Nykyään kuitenkin ymmärrän että se on, todellakin, näennäistä.

Jos nainen osoittaa huomiota minulle, se on AINA merkki kiinnostuksesta. Sitä että joku flirttaisi tai muuta vain huvikseen, ei tapahdu. En ole siihen riittävän komea. Tai että joku haluaisi vain jonkun panoksi, sitäkään ei tapahdu, koska siinä naisilla todella on mistä valita.

Eli nainen voi voittaa minut suosiossa 50-2, mutta ne 2 minua lähestyneitä olivat oikeasti kiinnostuneita kun taas noista viidestäkymmenestä naista lähestyneistä 48 oli jotain muuta kuin sellaista kiinnostusta josta voisi seurata parisuhde.

Tämä teoria toimii näiden kohdalla joita naiset lähestyy/tekee aloitteita. Itse en moista ihmettä ole nähnyt.

M37

Toimii se myös naisten kanssa jotka saavat huomioita ja aloitteita, mutta ei ainuttakaan parisuhdemielessä.

Vierailija
132/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä.oli vaike@ löytää mies nuorena, mutta nyt kypsässä iässä tosi helppoa. Ja vielä reippaasti nuorempi.

Vierailija
133/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille parikymppisille naisile tiedoksi: Mies kannattaa sitouttaa nuorena, koska miehen intohimo säilyy, etkä 4-kymppisenä tule enää samaan lähellekään samantasoista miestä suhteeseen, jos yhtään ketään. Hyvin harva omanikäinen nainen kiinnostaa enää tässä iässä parisuhdemielessä. Nuorempana olisin olllut helposti sitoutettavissa.

M38

Monet omanikäiset miehet kyllä hyvin mielellään seikkailee parikymppisinä - ne "parisuhdemiehetkin". Itseä paljon vanhemmat kyllä sitoutuisi, jännä juttu. Monelle miehelle varmaan sopis hyvin asetelma, jossa ensin kerätään naisseikkailuja, ja vanhempana olis se siveä nuori neito "sitouttamassa".

Jos parisuhde on yksi sitouttamissuunnitelma, niin helpompi jokaisen olla yksin. Jos toinen täytyy sitouttaa suhteeseen, sama hankkia vaikka koira.

Totta kai nuori neito kelpaisi missä vain elämänvaiheessa ja jos niitä nuoria neitoja olisi loputon määrä tarjolla seksiin, niin ne seikkailutkin jatkuisivat. 

Olkaa yksin ja kankkikaa koira. Jos puhutaan miehistä joukkona, niin miehille sillä ei loppujen lopuksi ole väliä.

Vierailija
134/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen treffaillut vain kunnon miehiä ikähaarukassa 40-55 ja itse olen 45-v nainen. Ero tuli kun kunnollinen mieheni keski-iän kriiseilyssään alkoholisoitui yhtäkkiä. Sitä ennen oli hyvä mies. Mutta alkoholismi tuhosi hänet. Otin eron. Ja mun mies vei minun neitsyyteni, en ole siis viettänyt huonoa nuoruutta. Ja pitkä, uskollinen avioliitto takana.

Olen myös hyvin pitänyt itseni kunnossa, mitat on 98-75-92, rasvaprosentti 22% ja sporttinen kroppa, DD-kupin rinnat, pitkä tukka, hyvä iho, naisellisesti pukeudun aina hame ja korkokengät. Ja isot silmät ja täyteläiset huulet. Vientiä on ihan parisuhteeseen, juuri yksi deitti myönsi ihastuneensa ja olisi halunut että aletaan seurustelemaan mitä säikähdin. Haluan edetä itse varovasti.

En edes suostu seksiin kuin parisuhteessa, en siis pyöritä mitään miesten pan*orinkiä. Joten ne pelimiehet eivät minusta saa seuraa.

Kaunis nainen on kaunis nelikymppisenäkin jos on pitänyt itsestään huolen. Ja IRL kyllä moni mies etsii ihan itsensä ikäistä seuraa, ei kaikki todellakaan halua sitä parikymppistä neitoa parisuhteeseen. En ymmärrä tämän palstan vihaa nelikymppisiä naisia kohtaan, itse olen aina tullut arvostetuksi ja hyväksytyksi treffeillä. Palstan miehet tuntuvat elävän ihan eri todellisuudessa kuin itse elän. Ja epäilen, että tuskin kovin parikymppinen huolii oman isänsä ikäistä miestä kumppanikseen... en itseasiassa tunne yhtäkään tällaista paria. Missä kummassa ne parit N20 ja M40 oikein piileskelevät???

Miten helvetissä tässä ketjussa voi olla niin monta 40v naista joilla on sporttinen kroppa ja DD-kupin rinnat?

Olet jo kolmas sporttinen nelikymppinen putkeen jonka rintavarustus on kokoa DD.

Vierailija
135/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla planeetalla jolla asuvat 40v naiset jotka ovat sporttisia mutta kurvikkaita, ikäistään 15vuotta nuoremman näköisiä ja omaavat totta kai terhakat DD-kupin tissit.

Molempia on olemassa, mutta montaakaan en muista tavanneeni. Lähimmäksi pääsee reilu nelikymppinen ja kaljuuntunut raha-alalla työskentelevä puolituttu joka löysi työmatkallaan parikymppisen missin näköisen tyttösen naapurimaasta, ja jollain tapaa tuntemani viisikymppinen julkkismuusikko jonka tyttöystävä on muistaakseni 25+.

Ainuttakaan kuvaukseen sopivaa naista en tunne. Jos miinustaa DD-kupin tissit ja jomman kumman (sporttinen/kurvikas - sporttisilla ei ole parikymppisen kurveja, kurvikkaat eivät ole supertimmejä), sitten tunnen muutaman. Yksikään ei näytä enempää kuin max 5v ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
136/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille parikymppisille naisile tiedoksi: Mies kannattaa sitouttaa nuorena, koska miehen intohimo säilyy, etkä 4-kymppisenä tule enää samaan lähellekään samantasoista miestä suhteeseen, jos yhtään ketään. Hyvin harva omanikäinen nainen kiinnostaa enää tässä iässä parisuhdemielessä. Nuorempana olisin olllut helposti sitoutettavissa.

M38

Miksi luulet että ei sitoutuisi jos tulisi vastaan sellainen jonka kanssa haluaa sitoutua?

En poissulkenut kaikkia, vaan sanoin, harva nainen enää kiinnostaa parisuhdemielessä. Toiseksi, suhteen laatu ei tule tule olemaan sama kuin nuorena, vaan suhteet ovat löyhempiä.

Vierailija
137/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Monet omanikäiset miehet kyllä hyvin mielellään seikkailee parikymppisinä - ne "parisuhdemiehetkin". Itseä paljon vanhemmat kyllä sitoutuisi, jännä juttu. Monelle miehelle varmaan sopis hyvin asetelma, jossa ensin kerätään naisseikkailuja, ja vanhempana olis se siveä nuori neito "sitouttamassa".

Jos parisuhde on yksi sitouttamissuunnitelma, niin helpompi jokaisen olla yksin. Jos toinen täytyy sitouttaa suhteeseen, sama hankkia vaikka koira.

Totta kai nuori neito kelpaisi missä vain elämänvaiheessa ja jos niitä nuoria neitoja olisi loputon määrä tarjolla seksiin, niin ne seikkailutkin jatkuisivat. 

Olkaa yksin ja kankkikaa koira. Jos puhutaan miehistä joukkona, niin miehille sillä ei loppujen lopuksi ole väliä.

Sitten yhteisymmärrys on löydetty, mutten voi puhua kuin omasta puolestani. Mitä järkeä olla suhteessa, jos nuori neito kelpaisi missä vain elämänvaiheessa, ja jos niitä olisi tarjolla, miehet eivät haluaisi lainkaan parisuhdetta. Järkevämpää pysyä sinkkuna ja keskittyä oman elämän parantamiseen. Harmi ettei kukaan kertonut tätä parikymppisenä, olis säästynyt aikaa.  

Vierailija
138/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palstanaiset ovat paremmanäköisiä nelikymppisinä kuin parikymppisinä, ja kaikilla on enemmän vientiä.

Ehkä vienniksi sitten lasketaan vislaukset ABC:n bensamittarilla, helpon panon hakijat Tinderissä tai jossain paikallisessa räkälässä. En tiedä.

Mun tuntemiini naisiin tuo ei päde. Niillä joilla on vientiä 40+, oli vientiä 20+ ja 30+ Monella ennen suositulla ei enää (parisuhde) vientiä ole samalla tapaa. Kovasti selitellään että joojoo nuorena olin pinnallinen ja nyt katson sisintä, mutta todellisuudessa jos se naama kroppa olisi yhä kuosissa niin ei ne peruspertit kelpaisi.

Selvästi palsta on oma todellisuutensa.

Joo, täällä naisilla on jokin erikoinen larppi käynnissä, missä yritetään selittää todellisuutta aivan toiseksi. Kai naisettomien palstamiesten jutut ovat sitten menneet ihon alle ja siksi tämä?

Hyvin harvat poikkeusyksilöt naisista ovat enää nelikymppisinä sykähdyttävän kuumia ja näistä aivan jokainen on ollut sitä tietenkin myös nuorena. Aika harvassa taitavat olla tapaukset koko maailman historiassa, missä nainen olisi mystisesti kaunistunut vasta kypsällä iällä?

Vierailija
139/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa nainen. Seuran löytäminen olisi niin paljon helpompaa.

Vierailija
140/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa nainen. Seuran löytäminen olisi niin paljon helpompaa.

Ei olisi jos olisit minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan