Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen on 20+ iässä melko helppo löytää mies joka hullaantuu hänestä. Kun mittarissa 40+

Vierailija
16.08.2020 |

onkin jo tosi vaikeaa. Oletko huomannut saman?

Kommentit (261)

Vierailija
101/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä se vasta onkin vaikeaa. Naisilla on aina ottajia.

M37

Minulla ei ole ollut ottajia suurin piirtein sen jälkeen kun täytin 25.

Vierailija
102/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan vielä en ole nelikymppinen.

Mutta koska ei kukaan ole tähänkään mennessä kiinnostunut, saatikka hullaantunut, niin eipähän tämä enää pahemmaksi voi muuttua parin vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palstanaiset ovat paremmanäköisiä nelikymppisinä kuin parikymppisinä, ja kaikilla on enemmän vientiä.

Ehkä vienniksi sitten lasketaan vislaukset ABC:n bensamittarilla, helpon panon hakijat Tinderissä tai jossain paikallisessa räkälässä. En tiedä.

Mun tuntemiini naisiin tuo ei päde. Niillä joilla on vientiä 40+, oli vientiä 20+ ja 30+ Monella ennen suositulla ei enää (parisuhde) vientiä ole samalla tapaa. Kovasti selitellään että joojoo nuorena olin pinnallinen ja nyt katson sisintä, mutta todellisuudessa jos se naama kroppa olisi yhä kuosissa niin ei ne peruspertit kelpaisi.

Selvästi palsta on oma todellisuutensa.

Olin kaksikymppisenä juuri maalta kaupunkiin muuttanut erittäin epävarma näppylänaama. Seurustelin työttömän, kouluttamattoman, vaalean rimpularakenteisen miehen kanssa, koska en osannut kuvitella ansaitsevani parempaa. Seksi oli pskaa.

Nelikymppisenä olin itsevarma, koulutettu, hyvässä ammatissa, paljon matkustellut ja maailmaa nähnyt. Seurustelin korkeasti koulutetun hyvässä asemassa olevan tumman ja maskuliinisen miehen kanssa (suhteemme alkoi samana vuonna kun täytin 40). Seksi oli loistavaa.

Mutta tätähän se aina on: aivan sama, mitä me naiset kommentoimme, ei se koskaan kelpaa koska se ei tue palstamiesten "todellisuutta". Eikä sillä väliä. Toisilla meistä on tälläkin hetkellä kotona komea mies, toisilla ei vieläkään kaunista naista ;-)

Tuo on samanlaista todellisuutta kuin hopeakettutarinat.

On niitäkin jotka olivat nuorina luusereita mutta sitten alkoivat käymään salilla ja hankkivat rahaa, ja nyt viisikymppisenä on 21v fitnesskissa tyttöystävänä.

Mutta kun noita tarinoita tulee ketjuun n. 50% vastauksista, niin uskottavuus alkaa karista.

Ok.

Vierailija
104/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palstanaiset ovat paremmanäköisiä nelikymppisinä kuin parikymppisinä, ja kaikilla on enemmän vientiä.

Ehkä vienniksi sitten lasketaan vislaukset ABC:n bensamittarilla, helpon panon hakijat Tinderissä tai jossain paikallisessa räkälässä. En tiedä.

Mun tuntemiini naisiin tuo ei päde. Niillä joilla on vientiä 40+, oli vientiä 20+ ja 30+ Monella ennen suositulla ei enää (parisuhde) vientiä ole samalla tapaa. Kovasti selitellään että joojoo nuorena olin pinnallinen ja nyt katson sisintä, mutta todellisuudessa jos se naama kroppa olisi yhä kuosissa niin ei ne peruspertit kelpaisi.

Tämähän se.

Tuo myös kulminoituu sen konditionaalin ympärille. Vientiä olisi, saisin kenet haluan.

On tullut tässä seurailtua vastikään eronneen tutun naisen deittailukuvioita. Kovasti oli vientiä, viestittelyjä ja treffejäkin komeiden toimarien ja nuorempien ammattiurheilijoiden kanssa.

Mutta kummasti parisuhdeviritelmät oli mahakkaita tavismiehiä joiden suuntaan tämä nainen ei olisi vilkaissutkaan vuosia sitten. Eikä niistäkään meinannut tulla mitään, nainen katseli läpi sormien miesten pikku ongelmia kuten tissuttelua tai puhumattomuutta, tai ylipainoisuutta. Kunnes sitten ei tullut mitään.

Eli vientiä riitti mutta jotenkin se ei realisoitunut parisuhteeksi komean, elämässä menestyvän ja kunnollisen miehen kanssa, vaikka valinnan varaa piti olla.

Outo juttu.

Itse taas olen miehenä havainnut miten erilaista se vienti tai suosio oikeasti on. Näennäisesti tuntuu sitlä että naisilla on kissan päivät; ihan sama millainen on, vientiä on enemmän kuin minulla. Joka nurkalla on joku prinssi osoittamassa huomiota tai tekemässä palveluksia.

Nykyään kuitenkin ymmärrän että se on, todellakin, näennäistä.

Jos nainen osoittaa huomiota minulle, se on AINA merkki kiinnostuksesta. Sitä että joku flirttaisi tai muuta vain huvikseen, ei tapahdu. En ole siihen riittävän komea. Tai että joku haluaisi vain jonkun panoksi, sitäkään ei tapahdu, koska siinä naisilla todella on mistä valita.

Eli nainen voi voittaa minut suosiossa 50-2, mutta ne 2 minua lähestyneitä olivat oikeasti kiinnostuneita kun taas noista viidestäkymmenestä naista lähestyneistä 48 oli jotain muuta kuin sellaista kiinnostusta josta voisi seurata parisuhde.

Vierailija
105/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se.

Tuo myös kulminoituu sen konditionaalin ympärille. Vientiä olisi, saisin kenet haluan.

On tullut tässä seurailtua vastikään eronneen tutun naisen deittailukuvioita. Kovasti oli vientiä, viestittelyjä ja treffejäkin komeiden toimarien ja nuorempien ammattiurheilijoiden kanssa.

Mutta kummasti parisuhdeviritelmät oli mahakkaita tavismiehiä joiden suuntaan tämä nainen ei olisi vilkaissutkaan vuosia sitten. Eikä niistäkään meinannut tulla mitään, nainen katseli läpi sormien miesten pikku ongelmia kuten tissuttelua tai puhumattomuutta, tai ylipainoisuutta. Kunnes sitten ei tullut mitään.

Eli vientiä riitti mutta jotenkin se ei realisoitunut parisuhteeksi komean, elämässä menestyvän ja kunnollisen miehen kanssa, vaikka valinnan varaa piti olla.

Outo juttu.

Itse taas olen miehenä havainnut miten erilaista se vienti tai suosio oikeasti on. Näennäisesti tuntuu sitlä että naisilla on kissan päivät; ihan sama millainen on, vientiä on enemmän kuin minulla. Joka nurkalla on joku prinssi osoittamassa huomiota tai tekemässä palveluksia.

Jos nainen osoittaa huomiota minulle, se on AINA merkki kiinnostuksesta. Sitä että joku flirttaisi tai muuta vain huvikseen, ei tapahdu. En ole siihen riittävän komea. Tai että joku haluaisi vain jonkun panoksi, sitäkään ei tapahdu, koska siinä naisilla todella on mistä valita.

Eli nainen voi voittaa minut suosiossa 50-2, mutta ne 2 minua lähestyneitä olivat oikeasti kiinnostuneita kun taas noista viidestäkymmenestä naista lähestyneistä 48 oli jotain muuta kuin sellaista kiinnostusta josta voisi seurata parisuhde.

Viimeinkin joku miespuolinen tajusi.

Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä isompi osa lähestyjistä on tuota sekalaista salapanon hakijaa, huvikseen flirttailijaa ja muuta.

-n42

Vierailija
106/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea. En ole huomannut ap eikä kiinnosta taas nämä samat älyttömyydet. Kuinka te jaksatte aina jauhaa tästä samasta asiasta, eikö elämässä ole tärkeämpää kuin jonkun ukon saaminen?

Vierailija
107/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin hullaantuvani aika helpostikin, jos joku kivan näköinen 20+ nainen osoittaisi minuun kiinnostusta.

M40+

:D

Vierailija
108/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Vähän ku uis lietealtaassa etsimässä timanttia, tietämättä onko siellä edes sellaista. 

Vierailija
109/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hullantui minuun kun olin parikymppinen.

Nyt ollaan molemmat jo nelikymppisiä ja edelleen hullaantuneita toisiimme.

Vierailija
110/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä se vasta onkin vaikeaa. Naisilla on aina ottajia.

M37

Minulla ei ole ollut ottajia suurin piirtein sen jälkeen kun täytin 25.

Ja se johtuu vain siitä että et käytä tindereitä, etkä muitakaan alustoja. Miehenä ei auta vaikka mitä tekisi. Naisilla aina oma valinta.

M37

Vierailija
111/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen ainakin huomannut, että nettideittaillessa 20+ vuotiaana yhteydenottajat olivat oman ikäisiä.

Nettideittaillessa nyt 30-vuotiaana yhteydenottajien ikä on suurimmaksi osaksi 40-50 vuotta.

Vierailija
112/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se.

Outo juttu.

Tämä teoria toimii näiden kohdalla joita naiset lähestyy/tekee aloitteita. Itse en moista ihmettä ole nähnyt.

M37

Vierailija
113/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille parikymppisille naisile tiedoksi: Mies kannattaa sitouttaa nuorena, koska miehen intohimo säilyy, etkä 4-kymppisenä tule enää samaan lähellekään samantasoista miestä suhteeseen, jos yhtään ketään. Hyvin harva omanikäinen nainen kiinnostaa enää tässä iässä parisuhdemielessä. Nuorempana olisin olllut helposti sitoutettavissa.

M38

Vierailija
114/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille parikymppisille naisile tiedoksi: Mies kannattaa sitouttaa nuorena, koska miehen intohimo säilyy, etkä 4-kymppisenä tule enää samaan lähellekään samantasoista miestä suhteeseen, jos yhtään ketään. Hyvin harva omanikäinen nainen kiinnostaa enää tässä iässä parisuhdemielessä. Nuorempana olisin olllut helposti sitoutettavissa.

M38

Näyttääkö se nelikymppinen nainen sitten parikymppiseltä edelleen miehelle jos suhde aloitettu nuorena? Kun sehän näkyy olevan tärkeintä miehelle että nainen näyttää parikymppiseltä.

Vierailija
115/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätkää nyt aikuiset ihmiset! Tällä tavoinko te puhutte muista ihmisistä ja ikääntymisestä?

Onhan tämä vähän julmaa ja karua, mutta itse nyt 40-vuotiaat naiset ovat tämän tilanteen aikaansaaneet. Nuoruuden valinnat vääjäämättä löytää edestään.

Vierailija
116/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätkää nyt aikuiset ihmiset! Tällä tavoinko te puhutte muista ihmisistä ja ikääntymisestä?

Onhan tämä vähän julmaa ja karua, mutta itse nyt 40-vuotiaat naiset ovat tämän tilanteen aikaansaaneet. Nuoruuden valinnat vääjäämättä löytää edestään.

Minkä tilanteen kaikki 40-vuotiaat naiset, erilaisilla elämäntilanteilla, -valinnoilla ja -kohtaloilla ovat aikaansaaneet? eri

Vierailija
117/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Näyttääkö se nelikymppinen nainen sitten parikymppiseltä edelleen miehelle jos suhde aloitettu nuorena? Kun sehän näkyy olevan tärkeintä miehelle että nainen näyttää parikymppiseltä.

Kyllä tavallaan. Ei samalta, mutta ainakin haluttavammalta kuin muut ikäisensä.

Vierailija
118/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Ja jos sä nyt luet tätä ketjua ajatuksella, niin huomaat, että monella naisella on ollut ihan sama tilanne. Kaksikymppisenä mulle olisi kelvannut kunnollinen perusmies, mutta miehille olin näkymätön. Nyt nelikymppisenä mulle ei enää kelpaa kukaan.

Parikymppisille miehille: vetäkää joskus päänne takapuolestanne ja yrittäkää nähdä myös muut kuin ne kaikkein kauneimmat.

Vierailija
119/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Monet omanikäiset miehet kyllä hyvin mielellään seikkailee parikymppisinä - ne "parisuhdemiehetkin". Itseä paljon vanhemmat kyllä sitoutuisi, jännä juttu. Monelle miehelle varmaan sopis hyvin asetelma, jossa ensin kerätään naisseikkailuja, ja vanhempana olis se siveä nuori neito "sitouttamassa".

Jos parisuhde on yksi sitouttamissuunnitelma, niin helpompi jokaisen olla yksin. Jos toinen täytyy sitouttaa suhteeseen, sama hankkia vaikka koira.

Vierailija
120/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Miksi luulet että ei sitoutuisi jos tulisi vastaan sellainen jonka kanssa haluaa sitoutua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi