Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen on 20+ iässä melko helppo löytää mies joka hullaantuu hänestä. Kun mittarissa 40+

Vierailija
16.08.2020 |

onkin jo tosi vaikeaa. Oletko huomannut saman?

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on toisinpäin.

Vierailija
2/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oli lukion alussa helppo löytää wanhojentanssipari. Viikkoa ennen tansseja se ei sitten ollutkaan niin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta nyt nuorenakaan kukaan hullaantunut mutta nykyään ei kyllä katsota päinkään.

Vierailija
4/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tilanne on erityisen vaikea, kun kukaan ei kiinnostu kummassakaan iässä. :(

Vierailija
5/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 40+ -iässä olen jo toista kertaa naimisissa. Miehiä on jo nähty, eivät ne ole elämän keskipiste, jos ei omaa olisi.

Vierailija
6/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tilanne on erityisen vaikea, kun kukaan ei kiinnostu kummassakaan iässä. :(

Kuule riippuu miehestä.

Uutinen: Kaikki miehet eivät näytä samalta.

Vierailija
7/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelin eilen naisen kanssa mikä oli aika kaunis, vartalokin vaikutti aika hyvältä, persettä ja tissejä oli.

Ikää 30-40v vaikea sanoa, mutta oli jotenkin kivan oloinen nainen, helppo jutella, kyseli missä asunkin, tosin etäisyyttä tuohon paikkaan oli n:500km ja oltiin todella jumalanselän takana.

Mutta jäi hyvin mieleen.

Vierailija
8/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 45+ on deittisaittien kingi M46

Vierailija
9/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 40+ -iässä olen jo toista kertaa naimisissa. Miehiä on jo nähty, eivät ne ole elämän keskipiste, jos ei omaa olisi.

No olisi toinen ääni kellossa jos et olisi päässyt sitä 1 kertaakaan naimisiin ja olisit 20 vuotta yksin parinkympin jälkeen kuten minä tähän asti. Sama kun kaikki rikkaat sanoo että raha ei tee onnelliseksi.

Vierailija
10/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kukaan mies ei ole koskaan parisuhteessa :(

t. naisen logiikka

Vierailija
11/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule riippuu miehestä.

Uutinne: kaikki naisetkaan eivät näytä samalta. Itselläni ei ollut minkään maailman vientiä kun olin kaksikymppinen. Nyt nelikymppisenä miehiä parveilee ympärillä.

Vierailija
12/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisi toinen ääni kellossa jos et olisi päässyt sitä 1 kertaakaan naimisiin ja olisit 20 vuotta yksin parinkympin jälkeen kuten minä tähän asti. Sama kun kaikki rikkaat sanoo että raha ei tee onnelliseksi.

Joo, en epäile. Aikuisen äitinä voin kertoa myös, ettei perhekään tee sen onnellisemmaksi. Elämä on ladattu täyteen kaikenlaisia odotuksia. Toiset toteutuvat, toiset eivät.

Vierailija
13/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään ollut täysin näkymätön. N58

Vierailija
14/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on. Se oli vaikeaa +20-vuotiaana ja mahdotonta nyt +40-vuotiaana..

N43

Vierailija
15/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en epäile. Aikuisen äitinä voin kertoa myös, ettei perhekään tee sen onnellisemmaksi. Elämä on ladattu täyteen kaikenlaisia odotuksia. Toiset toteutuvat, toiset eivät.

Väittäisin, että se perhe aika monet tekee onnellisemmaksi, etenkin lapset.

Vierailija
16/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tärkein valttikortti status kasvaa iän myötä. Naisella tärkein valttikortti kauneus vähenee iän myötä.

Vierailija
17/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönpöpön. Oma kokemukseni oli, että miehen paras ikä oli n. 30. Nuorempien kiinnostus oli silloin maksimissaan ja osalle vanhemmistakin sitä kelpasi hyvin. Nyt kun on yli 50 mittarissa, niin hiljaista on.

Vierailija
18/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tärkein valttikortti status kasvaa iän myötä. Naisella tärkein valttikortti kauneus vähenee iän myötä.

No kyllä rikas ja kuuluisa nainenkin saa seuraa vaikka olisi minkä näköinen. Raha riittää saamaan rakkautta kaikilla.

Vierailija
19/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule riippuu miehestä.

Eivätkö?

Mikä yllätys.

Vierailija
20/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että se perhe aika monet tekee onnellisemmaksi, etenkin lapset.

Musta, näin jälkikäteen, elämä meni 20 vuotta eri tavalla kuin olisi mennyt ilman lasta. Ei paremmin, ei huonommin, vain eri tavalla. Lasten tuomaa iloa ei saa ilman lasten tuomaa huolta, eikä parisuhteen tuomia hyviä puolia ilman niitä huonoja. Ei kai mikään ratkaisu elämässä ole puhtaasti hyvä tai huono. Multa muuten puuttuu ura ja terveys, itsestäänselviä monelle. -ed.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä