Naisen on 20+ iässä melko helppo löytää mies joka hullaantuu hänestä. Kun mittarissa 40+
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Nuorina miesten hormonit saavat vallan ja tavallisenkin näköisellä tytöntylleröllä on usein terhakat tissit, pyöreä peppu ja muuta. Takana on ehkä useampi vuosi ilman tyttöystävää, koska naisten kysyntä yöelämässä on kovempaa. Sitten kun naisen saa, siitä ollaan innoissaan, vaikka se nainen olisi vähän hankala ja bratty.
Nelikymppisenä useimmilla naisilla peppu ja vatsa ovat vaihtaneet paikkaa. Jotenkin se mikä oli ennen vyötärön alapuolella, on nyt siirtynyt vyötärön yläpuolelle. Harvan ulkonäkö sytyttää samalla tavalla, ja muutenkaan seksuaalisuus ei riitä yhtä pitkälle kuin ennen. Miehistä tulee ronkelimpia, pl. tyypit jotka ovat tottuneet täysihoitoon eivätkä osaa elää yksin. Loput tietävät paremmin mitä haluavat ja mitä eivät halua.
ps. Ja koska tässäkin ketjussa naiset kertovat kuinka se kysyntä vain kiihtyy kun miehet flirttailevat kaikkialla, niin nyt puhutaan sitoutumisesta parisuhteeseen. Flirtti ja viestittely lisääntyy ihan siitä yksinkertaisesta syystä että miehet tulevat iän myötä rohkeammiksi.
Miesten tilanne muuttuu vähän paremmaksi koska he yleensä keräävät ominaisuuksia joita naiset arvostavat (itsevarmus, kokemus, varallisuus), kun taas ikääntyminen ei vähennä suosiota oman ikäisten naisten silmissä.
Nelikymppisenä ei juuri kellään ole vielä mainitsemiasi hormonaalisia muutoksia ja sitten kun maha kasvaa kasvaa se kuule kummallakin sukupuolella jos on kasvaakseen. Ei joku 55+ mies ole lähtökohtaisesti kovin sytyttävä vaikka olisi rahaakin ja kuinka omahyväinen. Kokemus mistä?
Mä oon nyt 45v paremman näköinen kuin parikymppisenä, lapsen pyöreys hävinnyt kasvoista. Oon kyllä aina ollut nätti.Pyöreistä kasvoista on hyötyä, koska nyt vanhempana oon ikäistäni nuoremman näköinen 😁, korkeat poskipäät erottuu. Oon aina treenannut, kroppa on hyvässä kunnossa (jopa parempi kuin nuorena). Pukeudun kivasti (ja trendikkäästi). Kiinnostuneita riittää, töissä,baareissa,salilla....
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on kaunis, hoikka, ja muodokas, naisellinen ja mukava niin kyllä nelikymppisenä miehiä riittää.
Eri asia on sitten kenet kelpuuttaa.
Itselleni on tärkeää että mies on lämminsydäminen, fiksu, hauska, henkisesti kypsä ja tasapainoinen, hoikka ja urheilullinen, tupakoimaton., tatuoimaton, työssäkäyvä, lapsirakas, eläinrakas, seksuaalinen, uskollinen.Näitä on harvassa vapaina. Mutta siis miehiä kyllä riittää, laadukkaat vaan on naimisissa. Itse olen leski. Mies kuoli äkilliseen ja ärhäkkään syöpään viisi vuotta sitten.
Kuinka suuri osa nelikymppisistä naisista osuu tuohon kuvaukseen?
1-2%? Korkeintaan.
Ja kuinka moni 20+ vapaista miehistä pyörii tuollaisen naisen ympärillä (ei nyt aleta vääntää motiiveista, kaikki ymmärtää että ne eivät ole samat kaikilla)? 98-99% ? Ja tästä tulee se, että joidenkin nelikymppisen ympärillä "parveillaan" kun taas toiset kokevat olevansa näkymättömiä.
Paljon mahdollista että se 98-99%.
Tuon lisäksi ne miehet ovat hemmetisti aktiivisempia lähestymään kuin parikymppiset.
Esimerkiksi kun minä olin parikymppinen, niin hyvin tajusin ettei ollut mitään tsäänssejä niihin kauneimpiin. Sanotaanko nyt vaikka kaunein 10-20%.
Vanhempana jos näen oman ikäisen naisen joka kuuluu siihen kauneimpaan 1-2%, niin on kyllä näyttävä nainen mutta ei enää mikään missi omissa silmissä. Helpommin tulee yritettyä sitten. Ja koska sytyttäviä on vain se pieni parhaimmisto, niin ei auta muu.
Miten tuo nyt sitten tulkitaan. Lisääntyykö se kysyntä oikeasti, olihan ne tavallisemman näköiset miehet vähintään yhtä kiinnostuneita parikymppisinäkin, mutta eivät uskaltaneet lähestyä. Esimerkiksi kyllä mun omista luokkakavereista kolme kauneinta olisi saaneet oppilaitoksesta kenet tahansa sinkkumiehen välittömästi.
-eri
Onko siis nykyään edelleen ne parikymppisen sitten se top 2 % jota et uskalla lähestyä vaikka ne on sinusta ne kauneimmat? Ja kaunis nelikymppinen on siellä top 20 % kaikenikäisistä kauniista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt 40+ -iässä olen jo toista kertaa naimisissa. Miehiä on jo nähty, eivät ne ole elämän keskipiste, jos ei omaa olisi.
No olisi toinen ääni kellossa jos et olisi päässyt sitä 1 kertaakaan naimisiin ja olisit 20 vuotta yksin parinkympin jälkeen kuten minä tähän asti. Sama kun kaikki rikkaat sanoo että raha ei tee onnelliseksi.
Joo, en epäile. Aikuisen äitinä voin kertoa myös, ettei perhekään tee sen onnellisemmaksi. Elämä on ladattu täyteen kaikenlaisia odotuksia. Toiset toteutuvat, toiset eivät.
Väittäisin, että se perhe aika monet tekee onnellisemmaksi, etenkin lapset.
Musta, näin jälkikäteen, elämä meni 20 vuotta eri tavalla kuin olisi mennyt ilman lasta. Ei paremmin, ei huonommin, vain eri tavalla. Lasten tuomaa iloa ei saa ilman lasten tuomaa huolta, eikä parisuhteen tuomia hyviä puolia ilman niitä huonoja. Ei kai mikään ratkaisu elämässä ole puhtaasti hyvä tai huono. Multa muuten puuttuu ura ja terveys, itsestäänselviä monelle. -ed.
Meni minullakin eri tavalla viimeiset 20.v. Ei ole miestä, lapsia, uraa eikä terveyttä.
Sama juttu ja jotenkin sitä ajan kulumista ei kuitenkaan tajunnut vaan kuvitteli että aikaa on. Sitten yht'äkkiä se koko totuus vaan levähti naamalle että myöhäistä on ja toisaalta ihan turha mitään on enää odottakaan tapahtuvaksi koska jos sitä ei ole viimeiseen 25 vuoteen tapahtunut niin todennäköisyys ei ole sen puolella että tilanne muuksi muuttuu huomenna tai ensi viikollakaan.
Sitten kun tämän hyväksyi edes jollain tavalla ja päätti vihdoin tehdä elämästä omannäköistä niin sitten tulikin tämä s¤¤tanan kiinalaisten bio-ase joka pisti kaikki suunnitelmat jäihin. Nyt sitten viituttaa niin ettei veri kierrä ja toisaalta on oikein kunnon haistakaa pska-fiilis, että pitäkää sitten viiittu tunkkinne. Mä en pistä enää tikkua ristiin minkään eteen.
No , minä olen hoikka, DD-kupin rinnat, siro, pitkätukkainen, naisellinen, tykkään käyttää hameita ja korkokenkiä, urheilullinen kroppa, rasvaprosentti 22% isot silmät ja täyteläiset huulet, kasvoista Baby face.
Kysyntää on ollut, mutta itse olen hyvin valikoiva. Haluan kunnon miehen. Olen ihan iloisesti myös itsekseni jos ei sopivaa miestä tule elämääni.
Ei mulla ole koskaan ollu miehistä pulaa. En harrasta mitään pa no juttuja. Seurustelu mielessä. Ei nuorena eikä nytkään 45v. Mukavia miehiä on riittänyt. Ja olen pidetty työelämässäkin sekä naisten, että miesten taholta. Minulle on helppo puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Nuorina miesten hormonit saavat vallan ja tavallisenkin näköisellä tytöntylleröllä on usein terhakat tissit, pyöreä peppu ja muuta. Takana on ehkä useampi vuosi ilman tyttöystävää, koska naisten kysyntä yöelämässä on kovempaa. Sitten kun naisen saa, siitä ollaan innoissaan, vaikka se nainen olisi vähän hankala ja bratty.
Nelikymppisenä useimmilla naisilla peppu ja vatsa ovat vaihtaneet paikkaa. Jotenkin se mikä oli ennen vyötärön alapuolella, on nyt siirtynyt vyötärön yläpuolelle. Harvan ulkonäkö sytyttää samalla tavalla, ja muutenkaan seksuaalisuus ei riitä yhtä pitkälle kuin ennen. Miehistä tulee ronkelimpia, pl. tyypit jotka ovat tottuneet täysihoitoon eivätkä osaa elää yksin. Loput tietävät paremmin mitä haluavat ja mitä eivät halua.
ps. Ja koska tässäkin ketjussa naiset kertovat kuinka se kysyntä vain kiihtyy kun miehet flirttailevat kaikkialla, niin nyt puhutaan sitoutumisesta parisuhteeseen. Flirtti ja viestittely lisääntyy ihan siitä yksinkertaisesta syystä että miehet tulevat iän myötä rohkeammiksi.
Miesten tilanne muuttuu vähän paremmaksi koska he yleensä keräävät ominaisuuksia joita naiset arvostavat (itsevarmus, kokemus, varallisuus), kun taas ikääntyminen ei vähennä suosiota oman ikäisten naisten silmissä.
Nelikymppisenä ei juuri kellään ole vielä mainitsemiasi hormonaalisia muutoksia ja sitten kun maha kasvaa kasvaa se kuule kummallakin sukupuolella jos on kasvaakseen. Ei joku 55+ mies ole lähtökohtaisesti kovin sytyttävä vaikka olisi rahaakin ja kuinka omahyväinen. Kokemus mistä?
Sanoisin että puolella naisista nuo hormonaaliset muutokset alkavat n. 25v tienoilla ja puolella n. 30-35v tienoilla.
Muutamat poikkeustapaukset säilyttävät muotonsa jopa yli nelikymppisiksi asti.
En tiedä huomaavatko naiset tätä itse, mutta miehet huomaavat. Jotenkin se peffa vaan muuttuu lattanammaksi ja vyötärö paksummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on kaunis, hoikka, ja muodokas, naisellinen ja mukava niin kyllä nelikymppisenä miehiä riittää.
Eri asia on sitten kenet kelpuuttaa.
Itselleni on tärkeää että mies on lämminsydäminen, fiksu, hauska, henkisesti kypsä ja tasapainoinen, hoikka ja urheilullinen, tupakoimaton., tatuoimaton, työssäkäyvä, lapsirakas, eläinrakas, seksuaalinen, uskollinen.Näitä on harvassa vapaina. Mutta siis miehiä kyllä riittää, laadukkaat vaan on naimisissa. Itse olen leski. Mies kuoli äkilliseen ja ärhäkkään syöpään viisi vuotta sitten.
Kuinka suuri osa nelikymppisistä naisista osuu tuohon kuvaukseen?
1-2%? Korkeintaan.
Ja kuinka moni 20+ vapaista miehistä pyörii tuollaisen naisen ympärillä (ei nyt aleta vääntää motiiveista, kaikki ymmärtää että ne eivät ole samat kaikilla)? 98-99% ? Ja tästä tulee se, että joidenkin nelikymppisen ympärillä "parveillaan" kun taas toiset kokevat olevansa näkymättömiä.
Tuon lisäksi ne miehet ovat hemmetisti aktiivisempia lähestymään kuin parikymppiset.
Esimerkiksi kun minä olin parikymppinen, niin hyvin tajusin ettei ollut mitään tsäänssejä niihin kauneimpiin. Sanotaanko nyt vaikka kaunein 10-20%.
Vanhempana jos näen oman ikäisen naisen joka kuuluu siihen kauneimpaan 1-2%, niin on kyllä näyttävä nainen mutta ei enää mikään missi omissa silmissä. Helpommin tulee yritettyä sitten. Ja koska sytyttäviä on vain se pieni parhaimmisto, niin ei auta muu.
Miten tuo nyt sitten tulkitaan. Lisääntyykö se kysyntä oikeasti, olihan ne tavallisemman näköiset miehet vähintään yhtä kiinnostuneita parikymppisinäkin, mutta eivät uskaltaneet lähestyä. Esimerkiksi kyllä mun omista luokkakavereista kolme kauneinta olisi saaneet oppilaitoksesta kenet tahansa sinkkumiehen välittömästi.
-eri
Onko siis nykyään edelleen ne parikymppisen sitten se top 2 % jota et uskalla lähestyä vaikka ne on sinusta ne kauneimmat? Ja kaunis nelikymppinen on siellä top 20 % kaikenikäisistä kauniista naisista?
Kyllä ne parikymppiset ovat kauneimpia, mutta en haluaisi heitä parisuhteeseen koska ikäeroa on liikaa ja elämäntilanne ihan eri.
En mä tuota ala kiistämään. On siitä se tutkimuskin että useimpien 20-50v miesten silmissä parikymppiset naiset on kauneimpia, eikä oma ikä vaikuta tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt 45v paremman näköinen kuin parikymppisenä, lapsen pyöreys hävinnyt kasvoista. Oon kyllä aina ollut nätti.Pyöreistä kasvoista on hyötyä, koska nyt vanhempana oon ikäistäni nuoremman näköinen 😁, korkeat poskipäät erottuu. Oon aina treenannut, kroppa on hyvässä kunnossa (jopa parempi kuin nuorena). Pukeudun kivasti (ja trendikkäästi). Kiinnostuneita riittää, töissä,baareissa,salilla....
.
Kaikki palstanaiset ovat paremman näköisiä nelikymppisinä kuin parikymppisinä.
Itse en tunne ainuttakaan naista joka olisi. En ainuttakaan. Jos lapsenpyöreys on kadonnut kasvoista niin se ei yleensä ole miehen silmissä positiivinen asia. Me ei katsota ensisijaisesti niitä korkeita poskipäitä tai hyvää luustoa.
Sulla on tietty kysyntää koska (niin kuin kaikki palstan naiset näemmä) kuulut siihen 1-2% nelikymppisistä naisista joihin tommoinen kuvaus sopii.
Se on vähän sama kuin jos 98% nelikymppisistä miehistä olisi 150cm pituisia elämäntapatyöttömiä, niin lopuilla varmasti kävisi flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Sanoisin että puolella naisista nuo hormonaaliset muutokset alkavat n. 25v tienoilla ja puolella n. 30-35v tienoilla.
En tiedä huomaavatko naiset tätä itse, mutta miehet huomaavat. Jotenkin se peffa vaan muuttuu lattanammaksi ja vyötärö paksummaksi.
Tuo on normaalia ikä- ja raskausrupsahdusta. Myös miehet lössähtävät. Ei ole tarkoitettukaan että ihminen on saman mallinen koko elämänsä.
Miksihän aina naisia syytetään nirsoiksi kun ketjun miehet kelpuuttaa suhteeseen vain ikäluokkansa kauneimmat naiset..
Vierailija kirjoitti:
Miksihän aina naisia syytetään nirsoiksi kun ketjun miehet kelpuuttaa suhteeseen vain ikäluokkansa kauneimmat naiset..
Höpsis. Ei ne kelpuuta niitäkään, jos ne sattuu olemaan 40+ ikäluokkaa. Seksiin juuri ja juuri saattavat kelvata. Se top 1-2%. Näin olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ei ne kelpuuta niitäkään, jos ne sattuu olemaan 40+ ikäluokkaa. Seksiin juuri ja juuri saattavat kelvata. Se top 1-2%. Näin olen ymmärtänyt.
Uhriutua te naiset ainakin osaatte. Sitä ei käy kiistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Totta kai ikä näkyy kropassa, jos ei sitä vastaan käy taistelua verissä päin kuntosalilla. Mitä sitten? Näkyyhän se miehilläkin ja suurin osa miehistäkin tajuaa etteivät saa sitä parikymppistä instababea ja valistuneemmat eivät ehkä edes haluaisi, kun omien nuorten kanssa on tullut arki vastaan, että millaisia nuoret ihan oikeasti ovat. (Tosi kivoja, ei siinä mitään, ei niitä silti enempäänsä halua elämäänsä sulostuttamaan 😬)
Tietenkään me naiset ei ymmärretä miesten naismakua. Ette tekään ymmärrä meidän miesmakua, vaan kuvittelette että me tykätään jostain luolamiesbodareista.
Muistan sen äänestysketjun jossa naiset ja miehet äänesti kuvia. Naisten silmissä 40v/10 oli miesten silmissä 8, naisten silmissä 20v/6 oli miesten silmissä 8.
Miesten äänestyksen voitti se vaatevideoita tekevä isopyllyinen tyllerö jonka nimeä en muista.
Ehkä me katsotaan enemmän klassista kauneutta ja eleganssia, te miehet nuoruutta ja seksikkyyttä. Että on sitä pyllyä mutta superkapea vyötärö ja nuoren näköiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Tuota ongelmaa ei ollut silloin kun normaalipaino oli normaalia, eikä naiset tuhonneet ulkonäköään sidukalla ja herkuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhriutua te naiset ainakin osaatte. Sitä ei käy kiistäminen.
Terveisiä tältä kamalalta kurpalta, ryppyiseltä rusinalta, riippuneelta lihalta, ylikypsältä possulta, mitä näitä nyt on. Rakkaalla nelikymppisellä naisella kun on monta nimeä. Kaikki palstan miehiltä opittuja. Te taas osaatte viljellä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ongelmaa ei ollut silloin kun normaalipaino oli normaalia, eikä naiset tuhonneet ulkonäköään sidukalla ja herkuilla.
No nelikymppinen on nelikymppinen eikä kaksikymppinen vaikka tekisi mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kaikki palstanaiset ovat paremman näköisiä nelikymppisinä kuin parikymppisinä.
Itse en tunne ainuttakaan naista joka olisi. En ainuttakaan. Jos lapsenpyöreys on kadonnut kasvoista niin se ei yleensä ole miehen silmissä positiivinen asia. Me ei katsota ensisijaisesti niitä korkeita poskipäitä tai hyvää luustoa.
Sulla on tietty kysyntää koska (niin kuin kaikki palstan naiset näemmä) kuulut siihen 1-2% nelikymppisistä naisista joihin tommoinen kuvaus sopii.
Se on vähän sama kuin jos 98% nelikymppisistä miehistä olisi 150cm pituisia elämäntapatyöttömiä, niin lopuilla varmasti kävisi flaksi.
Ehkä sitä on ollut enemmän setämiesten mieleen teininä, mutta se jotenkin hämää kun nelikymppisenä on tyytyväisempi itseensä. Kroppa ei ehkä kaikilta puolin täytä enää standardeja seiskan tähtitytöksi, mutta iho on parempi, oma tyyli on löytynyt ja kampaajalla ja kosmetologilla käynti on melkein yhtä kivaa kuin pussikaljan juonti pakkasessa.
-eri