Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen on 20+ iässä melko helppo löytää mies joka hullaantuu hänestä. Kun mittarissa 40+

Vierailija
16.08.2020 |

onkin jo tosi vaikeaa. Oletko huomannut saman?

Kommentit (261)

Vierailija
21/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tilanne on erityisen vaikea, kun kukaan ei kiinnostu kummassakaan iässä. :(

Kuule riippuu miehestä.

Uutinen: Kaikki miehet eivät näytä samalta.

Uutinne: kaikki naisetkaan eivät näytä samalta. Itselläni ei ollut minkään maailman vientiä kun olin kaksikymppinen. Nyt nelikymppisenä miehiä parveilee ympärillä.

Onko tälläkin hetkellä 10-15 miestä ympärilläsi?

Ilmeisesti 40+ nainen on paljon halutumpi kuin 20-25v nainen.

Vierailija
22/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ei se kyllä ollut helppoa nuorenakaan, mutta kun ikää tuli 30 vuotta niin sen jälkeen olen ollutkin näkymätön miehille. Näin +40-vuotiaana en enää jaksa edes toivoa että minusta joku edes kiinnostuisi, hullaantumisesta puhumattakaan.

Ihanaa olisi kyllä ollut tuo kokea, varmasti hieno tunne olla toisen silmissä se maailman ihanin ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tilanne on erityisen vaikea, kun kukaan ei kiinnostu kummassakaan iässä. :(

Kuule riippuu miehestä.

Uutinne: kaikki naisetkaan eivät näytä samalta. Itselläni ei ollut minkään maailman vientiä kun olin kaksikymppinen. Nyt nelikymppisenä miehiä parveilee ympärillä.

Ei parveile. Kukaan ei edes vilkaise.

Vierailija
24/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne silloin kun olin 20-vuotias hullantuneet minusta. Ehkä jokunen oli valmis seksiin ulkonöän perusteella mutta että minusta itsestäni olisi ollut paljon kiinnostuneita, ei.

Vierailija
25/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut samaa. Nuorena oli helppoa löytää uusi kumppani ja niin oli nyt myös reippaasi yli nelikymppisenäkin, kun jäin leskeksi.

Vierailija
26/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuystävien deittailukuvioita seuratessa olen tullut tulokseen, että olisi silkkaa painajaista yrittää löytää miestä 45+ -ikäisenä. Jos omasta aika jättää, niin tulen olemaan loppuelämäni yksin.

Mutta toisaalta miesten näkökulmasta ei myöskään helppoa, koska ei ne 45+ -ikäiset naisetkaan varsinaisesti mitään huippusaaliita ole - ainakaan habitukseltaan. Myös ystäväni ovat järjestään ylipainoisia ja eivät niitä kedon kauneimpia kukkasia, vaikka muuten hyviä tyyppejä ovatkin.

Vierailija
27/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt 40+ -iässä olen jo toista kertaa naimisissa. Miehiä on jo nähty, eivät ne ole elämän keskipiste, jos ei omaa olisi.

No olisi toinen ääni kellossa jos et olisi päässyt sitä 1 kertaakaan naimisiin ja olisit 20 vuotta yksin parinkympin jälkeen kuten minä tähän asti. Sama kun kaikki rikkaat sanoo että raha ei tee onnelliseksi.

Joo, en epäile. Aikuisen äitinä voin kertoa myös, ettei perhekään tee sen onnellisemmaksi. Elämä on ladattu täyteen kaikenlaisia odotuksia. Toiset toteutuvat, toiset eivät.

Väittäisin, että se perhe aika monet tekee onnellisemmaksi, etenkin lapset.

Musta, näin jälkikäteen, elämä meni 20 vuotta eri tavalla kuin olisi mennyt ilman lasta. Ei paremmin, ei huonommin, vain eri tavalla. Lasten tuomaa iloa ei saa ilman lasten tuomaa huolta, eikä parisuhteen tuomia hyviä puolia ilman niitä huonoja. Ei kai mikään ratkaisu elämässä ole puhtaasti hyvä tai huono. Multa muuten puuttuu ura ja terveys, itsestäänselviä monelle. -ed.

Meni minullakin eri tavalla viimeiset 20.v. Ei ole miestä, lapsia, uraa eikä terveyttä.

Vierailija
28/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kaunis, hoikka, ja muodokas, naisellinen ja mukava niin kyllä nelikymppisenä miehiä riittää.

Eri asia on sitten kenet kelpuuttaa.

Itselleni on tärkeää että mies on lämminsydäminen, fiksu, hauska, henkisesti kypsä ja tasapainoinen, hoikka ja urheilullinen, tupakoimaton., tatuoimaton, työssäkäyvä, lapsirakas, eläinrakas, seksuaalinen, uskollinen.

Näitä on harvassa vapaina. Mutta siis miehiä kyllä riittää, laadukkaat vaan on naimisissa. Itse olen leski. Mies kuoli äkilliseen ja ärhäkkään syöpään viisi vuotta sitten.

Vierailija
29/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule riippuu miehestä.

Ne ei varmaankaan ole samoja miehiä, jotka parveilee nelikymppisen ympärillä ja jotka piirittää kaksikymppisiä. Kymmenkunta miestä parveilee mun ympärillä tälläkin hetkellä, älä ota kirjaimellisesti. Mua ei vaan enää oikein jaksa kiinnostaa.

Vierailija
30/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Nuorina miesten hormonit saavat vallan ja tavallisenkin näköisellä tytöntylleröllä on usein terhakat tissit, pyöreä peppu ja muuta. Takana on ehkä useampi vuosi ilman tyttöystävää, koska naisten kysyntä yöelämässä on kovempaa. Sitten kun naisen saa, siitä ollaan innoissaan, vaikka se nainen olisi vähän hankala ja bratty.

Nelikymppisenä useimmilla naisilla peppu ja vatsa ovat vaihtaneet paikkaa. Jotenkin se mikä oli ennen vyötärön alapuolella, on nyt siirtynyt vyötärön yläpuolelle. Harvan ulkonäkö sytyttää samalla tavalla, ja muutenkaan seksuaalisuus ei riitä yhtä pitkälle kuin ennen. Miehistä tulee ronkelimpia, pl. tyypit jotka ovat tottuneet täysihoitoon eivätkä osaa elää yksin. Loput tietävät paremmin mitä haluavat ja mitä eivät halua.

ps. Ja koska tässäkin ketjussa naiset kertovat kuinka se kysyntä vain kiihtyy kun miehet flirttailevat kaikkialla, niin nyt puhutaan sitoutumisesta parisuhteeseen. Flirtti ja viestittely lisääntyy ihan siitä yksinkertaisesta syystä että miehet tulevat iän myötä rohkeammiksi.

Miesten tilanne muuttuu vähän paremmaksi koska he yleensä keräävät ominaisuuksia joita naiset arvostavat (itsevarmus, kokemus, varallisuus), kun taas ikääntyminen ei vähennä suosiota oman ikäisten naisten silmissä.

Vierailija
31/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt 40+ -iässä olen jo toista kertaa naimisissa. Miehiä on jo nähty, eivät ne ole elämän keskipiste, jos ei omaa olisi.

No olisi toinen ääni kellossa jos et olisi päässyt sitä 1 kertaakaan naimisiin ja olisit 20 vuotta yksin parinkympin jälkeen kuten minä tähän asti. Sama kun kaikki rikkaat sanoo että raha ei tee onnelliseksi.

Joo, en epäile. Aikuisen äitinä voin kertoa myös, ettei perhekään tee sen onnellisemmaksi. Elämä on ladattu täyteen kaikenlaisia odotuksia. Toiset toteutuvat, toiset eivät.

Väittäisin, että se perhe aika monet tekee onnellisemmaksi, etenkin lapset.

Musta, näin jälkikäteen, elämä meni 20 vuotta eri tavalla kuin olisi mennyt ilman lasta. Ei paremmin, ei huonommin, vain eri tavalla. Lasten tuomaa iloa ei saa ilman lasten tuomaa huolta, eikä parisuhteen tuomia hyviä puolia ilman niitä huonoja. Ei kai mikään ratkaisu elämässä ole puhtaasti hyvä tai huono. Multa muuten puuttuu ura ja terveys, itsestäänselviä monelle. -ed.

Meni minullakin eri tavalla viimeiset 20.v. Ei ole miestä, lapsia, uraa eikä terveyttä.

Jep, aika pienestä se on loppujen lopuksi kiinni, mihin suuntaan kenelläkin menee, ja aika turha on tehdä mitään pitkän tähtäimen suunnitelmia, muuttujia on niin paljon. Yrittäö voi, ja pitääkin, toki parhaansa, se riittää sitten mihin riittää, ja muu ei ole hallittavissa.

Vierailija
32/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kaunis, hoikka, ja muodokas, naisellinen ja mukava niin kyllä nelikymppisenä miehiä riittää.

Itselleni on tärkeää että mies on lämminsydäminen, fiksu, hauska, henkisesti kypsä ja tasapainoinen, hoikka ja urheilullinen, tupakoimaton., tatuoimaton, työssäkäyvä, lapsirakas, eläinrakas, seksuaalinen, uskollinen.

Näitä on harvassa vapaina. Mutta siis miehiä kyllä riittää, laadukkaat vaan on naimisissa. Itse olen leski. Mies kuoli äkilliseen ja ärhäkkään syöpään viisi vuotta sitten.

Kuinka suuri osa nelikymppisistä naisista osuu tuohon kuvaukseen?

1-2%? Korkeintaan.

Vierailija
33/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän perhe ja lapset ovat suurimpia onnea tuovia tekijöitä niiden ihmisten elämässä, jotka lapsia ylipäänsä tahtovat.

Vierailija
34/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-2%? Korkeintaan.

Ja kuinka moni 20+ vapaista miehistä pyörii tuollaisen naisen ympärillä (ei nyt aleta vääntää motiiveista, kaikki ymmärtää että ne eivät ole samat kaikilla)? 98-99% ? Ja tästä tulee se, että joidenkin nelikymppisen ympärillä "parveillaan" kun taas toiset kokevat olevansa näkymättömiä.

Vierailija
35/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule riippuu miehestä.

Tällä palstalla asia todellakin on niin.

Vierailija
36/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-2%? Korkeintaan.

Niinpä, minä en ollut kaunis ja muodokas edes parikymppisenä.

Vierailija
37/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän perhe ja lapset ovat suurimpia onnea tuovia tekijöitä niiden ihmisten elämässä, jotka lapsia ylipäänsä tahtovat.

Mä kasvatin erityisen. Sekin meni eri tavalla.

Vierailija
38/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu on. Se oli vaikeaa +20-vuotiaana ja mahdotonta nyt +40-vuotiaana..

N43

Se johtuu sitten ihan sinun ulkonäöstä eikä iästä. Ihan saman ikäiset miehet on nyt kiinnostuneet kuin oli kiinnostuneet yli 20 vuottakin sitten. Nyt vain se toinen pää ei ole enää vanhoja ukkoja vaan ikäisiäni. Eli 19v-45v on ikähaarukka mistä minusta kiinnostuneet löytyy. Pääosin kuintenkin 30-37v

Vierailija
39/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli juuri tärkeää että mies hullaantuu ja palvoo ja vierähtikin 6 vuotta ihmisen kanssa jota en itse rakastanut. Nyt vanhempana on eri kriteerit, mutta toki tärkeää että olen ykkösvaihtoehto. Hullaantuminen ja palvominen on epäilyttävää.

Vierailija
40/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hullaantuvat miehet oli/on aina jotenkin outo kokemus. Kun ne hullaantuu vääristä asioista. Ulkonäöstä lähinnä, jotkut siitä että heistä ei hullaannu takaisin, jotkut ylipäätään kaikista naisista joiden lähelle pääsevät... Itse olen aina yrittänyt löytää ihmisen jonka kanssa olisin ns. samalla aaltopituudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi