Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuullut että ulkomailla ne maskit maksavat 0,20€ kpl. Miksi ne suomen kaupoissa ovat 0,79€ kpl??

Vierailija
16.08.2020 |

Suomen kansan kuppaaminen käynnissä taas!!!!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa missä ulkomailla?

Tuskinpa se maailma jakautuu kahtia Suomi - ulkomaat niin että kaikkialla muualla olisi maskit sen 20 senttiä. Onhan siellä ulkomailla palkatkin pienempiä. 300 euroa kuussa on ulkomailla ihan normaali palkka. suhteuta maskin hinta siihen.

Vierailija
42/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että suomalaiset äänestävät puolueita, jotka haluavat tuhlata rahamme muualta tulleisiin elätteihin ja ympäristöhihhulointiin. Kuljetuskustannutkset nousevat taas rutkasti, kun bensavero kallistui ja kokoajan ollaan kehittelemässä uusia tiemaksua. Ei vain ymmärretä, että ne vaikuttavat samalla myös tuotteiden hintoihin, vaikka itse pärjäisikin polkupyörällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki jollekkin puolueelle, vaikka perussuomalaisille, antakaa ehdotus siitä että maskeille tulee hintakatto! Tässä tilanteessa varmasti saisi äänestäjiä puolelle tuolla...

Hintakatto? Maskeja on monenlaisia. Itse olen ostanut 15€, 79€, 0,20€ n maskeja. En ole vielä päättänyt mistä.tykkään eniten.

Erilaisilla maskeilla voisi olla eri hintakatot. Kai nyt tollokin ymmärtää että pestävän kangasmaskin valmistus maksaa enemmän, mitä kertakäyttömaski jota enemmän voi verrata tuohon em. "kahvin suodatinpusiin" valmistuskuluiltaan.

Samoin kunnolliset maskit joissa suodattimet ovat kalliimpia jne. mutta hintakattoja voi olla tuotteittain erilaiset.

Vierailija
44/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuljetuskustannukset.

Tämä oli sarkasmia FYI

Vierailija
45/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa ma.muille

Ei, vaan ahneille kauppiaille.

Vierailija
46/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, ja täällä maskipakko kaikkialla kodin ulkopuolella. Hyvälaatuiset maskit maksavat n. 15 senttiä kappale, eikä niistä ole pulaa. Olenkin niitä lähettänyt sukulaisilleni Suomeen. Postikulut mukaanlukien maskin hinta on todella paljon halvempi kuin Suomessa.

Vierailija
47/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 24 salkku lonkeroa on suomessa 60€ ja ihan sama on laivalla 20€?

Vierailija
48/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa ma.muille

Pitääkö tämä uikutus tulla joka ikiseen ketjuun toteamaan?

Järjettömällä verotuksellahan se niiden loikoilu rahoitetaan.

Vierailija
49/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä hakemaan Virosta. Risteily on vain. 10€. Samalla vois tuoda vähän muutakin.

Vierailija
50/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että ulkomailla kalja maksaa baarissa pari euroa. Miksi se Suomessa maksaa yli 5 euroa?

Kävin Saksassa festareilla paikallisen kaverin kanssa, joka puhisi minulle, että miten kehtaavatkin myydä kaljaa 4 eurolla tuoppi täällä, ihan ryöstöhinta. Oli pyörtyä kun kerroin mitä kalja maksaa Suomessa sekä baarissa että festareilla.

Vierailija
51/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse kangasmaskit. En aio ostaa yhtään kallista kertakäyttömaskia, vaikka olisi varaakin. Edes se alv pitäisi näistä poistaa jos halutaan,, että ihmiset niitä ostavat. Ja apteekit nyt on olkeet pahimpia ryöstäjiä

Vierailija
52/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa maissa on nyt määrätty hintakatto maskeille, ettei ihmisten hädällä hyödytä.

Vierailija
53/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas - no mikset sitten tilaa ulkomailta netistä näitä halvempia maskeja, turhaa valitusta tuokin taas.

No miten se maskien tilaaminen netistä onnistuu mummoilta ja vaareilta jotka eivät osaa käyttää älypuhelinta?!? Ja pieni eläke, rahat tiukalla jne..

Hyvin onnistui tältä mummolta. Meidän pitäisi varmaan opettaa pullamössösukupolvea netin käytössä. Koska aiot itsenäistyä?

Vierailija
54/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa maissa on nyt määrätty hintakatto maskeille, ettei ihmisten hädällä hyödytä.

Kumma kun suomessa ei määrätty silloin kun pieni pullo käsidesiä maksoi 8€.

Noh hyvä veli kerho ja silleen.

Vierailija
55/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hinnan vuoksi kiinalaiset maskit jäi mulla Prisman hyllyyn. Olisivat olleet edes kotimaisia. Epähygieenisiä Kiinassa tehtyjä maskeja lähes euron kappalehintaan, kiitos ei.

Vierailija
56/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikalliskaupassa 50 maskin laatikko 18,80

Vierailija
57/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavia hintoja. Lähikaupassa merkistä riippumatta yhden maskin hinta on noin 1€. Siis pala paperia, mitä massatuotetaan. Ymmärrän kyllä, että silloin pyydetään kun voidaan pyytää. Mutta joku roti tähän pitäisi saada, sillä ei ne maskit noilla hinnoille ihmisten kasvoille kyllä tule.

Vierailija
58/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kangasmaskin hintaan 3,99 euroa.

Ihan turhaa valitusta lokeilta taas, että pitäisi kertakäyttöisiä saada.

Kohta vähävaraiset saavat kaiken lisöksi kangasmaskin myös ilmaiseksi kunnaltaan. Eiköhän siitäkin tule rutinaa, että on väärän värinen tms.

Vierailija
59/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että ulkomailla kalja maksaa baarissa pari euroa. Miksi se Suomessa maksaa yli 5 euroa?

Kävin Saksassa festareilla paikallisen kaverin kanssa, joka puhisi minulle, että miten kehtaavatkin myydä kaljaa 4 eurolla tuoppi täällä, ihan ryöstöhinta. Oli pyörtyä kun kerroin mitä kalja maksaa Suomessa sekä baarissa että festareilla.

Viiden euron tuopista jää kassaan 25c

Minä meinasin pyörtyä kun tämän luin, oluesta maksetaan veroa 30% ihan hullua tämä verotus ei ihme että on kaikki kallista

Vierailija
60/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina kysyntä määrää hinnan.

Myös kaupoille ne maskit maksaa enemmän, valmistaja perii kaupalta oman hintansa, ja sitten kauppa laittaa loppuhinnan ostajalle.

Tämä on kysynän ja tarjonnan ollut aina ja tulee olemaan.

Jos maskeja ei olisi nyt niin vapaasti ja paljon saatavissa, monet ostaisivat niitä ns. mustasta pörsisistä hinnalla millä hyvänsä. 

Johan noita maskeja varasteltiinkin sairaaloista ja myytiin sitten tori.fi ja kirpputoreilla.

Ja kuten tiedotettu, kukaan suomalainen ei jää ilman maskia, niitä jaetaan ilmaiseksi.

Joten ainakaan maskeista ei jää koronan vältteleminen kiinni liikuttaessa paikoissa, joissa etäisyyttä ei voi tarpeeksi pitää.   Muuhunhan maskeja ei tarvitakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme