Olen kuullut että ulkomailla ne maskit maksavat 0,20€ kpl. Miksi ne suomen kaupoissa ovat 0,79€ kpl??
Kommentit (80)
Koska suomilisä, ihan sama asia joka paikassa, täällä vedetään ihan sairaita katteita välistä
Koska suomalaiset ovat tyhmiä.
Yhden maskin valmistus maksa n. 0,0005 euroa. Mutta ei se ole tyhmä joka pyytää..
Meinasin tunnollisesti ostaa maskeja, mutta kun näin hinnat, jäi maskit hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas - no mikset sitten tilaa ulkomailta netistä näitä halvempia maskeja, turhaa valitusta tuokin taas.
No miten se maskien tilaaminen netistä onnistuu mummoilta ja vaareilta jotka eivät osaa käyttää älypuhelinta?!? Ja pieni eläke, rahat tiukalla jne..
Ja miksi noi maskit ovat alv alaisia??!!? Halvempi sitten valtion maksaa niitä tehohoitopaikkoja vai?!!?
Kaupan kate on suuri. Itse maksan kotimaassa tehdyistä mielelläni vähän enemmän ihan työllisyyden ja kotimaantuotannon tukemisen vuoksi.
Suomen kansan kuppaaminen käynnissä taas? Mikä osa Suomen kansasta? Ne jotka maksaa verot kaikesta vai ne jotka on vastaanottavassa päässä tulonsiirroissa?
Vinkki jollekkin puolueelle, vaikka perussuomalaisille, antakaa ehdotus siitä että maskeille tulee hintakatto! Tässä tilanteessa varmasti saisi äänestäjiä puolelle tuolla...
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi noi maskit ovat alv alaisia??!!? Halvempi sitten valtion maksaa niitä tehohoitopaikkoja vai?!!?
Se ei hintaa laskisi. Kaupat on kevään aikana hakenut hinnan joka jää just keskivertoihmisten kipurajan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki jollekkin puolueelle, vaikka perussuomalaisille, antakaa ehdotus siitä että maskeille tulee hintakatto! Tässä tilanteessa varmasti saisi äänestäjiä puolelle tuolla...
Hintakatto? Maskeja on monenlaisia. Itse olen ostanut 15€, 79€, 0,20€ n maskeja. En ole vielä päättänyt mistä.tykkään eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas - no mikset sitten tilaa ulkomailta netistä näitä halvempia maskeja, turhaa valitusta tuokin taas.
No miten se maskien tilaaminen netistä onnistuu mummoilta ja vaareilta jotka eivät osaa käyttää älypuhelinta?!? Ja pieni eläke, rahat tiukalla jne..
Kirjastossa voi käyttää tietokonetta ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintakatto? Maskeja on monenlaisia. Itse olen ostanut 15€, 79€, 0,20€ n maskeja. En ole vielä päättänyt mistä.tykkään eniten.
Sorry 0,79€ kappalehintaan. Ei 79€
Just tulin torilta ja ostin sieltä 50 kpl boksin kympillä. Paljonko sellainen Suomessa maksaa?
Siksi, kun Suomessa lahjoitetaan järjettömiä määriä ilmaista rahaa. Tämän yhteiskuntajärjestelmän pitää loppua ja se tuleekin loppumaan. Veikkaan n. 10 vuotta menee, niin makuu loppuu.
Olen kuullut, että ulkomailla kalja maksaa baarissa pari euroa. Miksi se Suomessa maksaa yli 5 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun Suomessa lahjoitetaan järjettömiä määriä ilmaista rahaa. Tämän yhteiskuntajärjestelmän pitää loppua ja se tuleekin loppumaan. Veikkaan n. 10 vuotta menee, niin makuu loppuu.
Niin loppuu.