Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuullut että ulkomailla ne maskit maksavat 0,20€ kpl. Miksi ne suomen kaupoissa ovat 0,79€ kpl??

Vierailija
16.08.2020 |

Suomen kansan kuppaaminen käynnissä taas!!!!

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas - no mikset sitten tilaa ulkomailta netistä näitä halvempia maskeja, turhaa valitusta tuokin taas.

Vierailija
2/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomilisä, ihan sama asia joka paikassa, täällä vedetään ihan sairaita katteita välistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset ovat tyhmiä.

Yhden maskin valmistus maksa n. 0,0005 euroa. Mutta ei se ole tyhmä joka pyytää..

Vierailija
4/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ma.muille

Vierailija
5/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tunnollisesti ostaa maskeja, mutta kun näin hinnat, jäi maskit hyllyyn.

Vierailija
6/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas - no mikset sitten tilaa ulkomailta netistä näitä halvempia maskeja, turhaa valitusta tuokin taas.

No miten se maskien tilaaminen netistä onnistuu mummoilta ja vaareilta jotka eivät osaa käyttää älypuhelinta?!? Ja pieni eläke, rahat tiukalla jne..

Vierailija
7/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuljetuskustannukset.

Vierailija
8/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi noi maskit ovat alv alaisia??!!? Halvempi sitten valtion maksaa niitä tehohoitopaikkoja vai?!!?

Vierailija
9/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kate on suuri. Itse maksan kotimaassa tehdyistä mielelläni vähän enemmän ihan työllisyyden ja kotimaantuotannon tukemisen vuoksi.

Vierailija
10/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansan kuppaaminen käynnissä taas? Mikä osa Suomen kansasta? Ne jotka maksaa verot kaikesta vai ne jotka on vastaanottavassa päässä tulonsiirroissa?

Vierailija
11/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki jollekkin puolueelle, vaikka perussuomalaisille, antakaa ehdotus siitä että maskeille tulee hintakatto! Tässä tilanteessa varmasti saisi äänestäjiä puolelle tuolla...

Vierailija
12/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi noi maskit ovat alv alaisia??!!? Halvempi sitten valtion maksaa niitä tehohoitopaikkoja vai?!!?

Se ei hintaa laskisi. Kaupat on kevään aikana hakenut hinnan joka jää just keskivertoihmisten kipurajan alle.

Vierailija
13/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki jollekkin puolueelle, vaikka perussuomalaisille, antakaa ehdotus siitä että maskeille tulee hintakatto! Tässä tilanteessa varmasti saisi äänestäjiä puolelle tuolla...

Hintakatto? Maskeja on monenlaisia. Itse olen ostanut 15€, 79€, 0,20€ n maskeja. En ole vielä päättänyt mistä.tykkään eniten.

Vierailija
14/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten se maskien tilaaminen netistä onnistuu mummoilta ja vaareilta jotka eivät osaa käyttää älypuhelinta?!? Ja pieni eläke, rahat tiukalla jne..

Vierailija
15/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa voi käyttää tietokonetta ilmaiseksi.

Vierailija
16/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintakatto? Maskeja on monenlaisia. Itse olen ostanut 15€, 79€, 0,20€ n maskeja. En ole vielä päättänyt mistä.tykkään eniten.

Sorry 0,79€ kappalehintaan. Ei 79€

Vierailija
17/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin torilta ja ostin sieltä 50 kpl boksin kympillä. Paljonko sellainen Suomessa maksaa?

Vierailija
18/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun Suomessa lahjoitetaan järjettömiä määriä ilmaista rahaa. Tämän yhteiskuntajärjestelmän pitää loppua ja se tuleekin loppumaan. Veikkaan n. 10 vuotta menee, niin makuu loppuu.

Vierailija
19/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että ulkomailla kalja maksaa baarissa pari euroa. Miksi se Suomessa maksaa yli 5 euroa?

Vierailija
20/80 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun Suomessa lahjoitetaan järjettömiä määriä ilmaista rahaa. Tämän yhteiskuntajärjestelmän pitää loppua ja se tuleekin loppumaan. Veikkaan n. 10 vuotta menee, niin makuu loppuu.

Niin loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme