Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli kokeillut paljaalla :-(

Vierailija
20.08.2013 |

Miehellä oli suhde, josta jäi kiinni. Silloin sanoi käyttäneensä kortsua koko ajan.

Nyt kun itselläni alkoi yhtäkkiä vuotaa virtsaputkesta verta, kysyin mieheltäni että pitikö hän varmasti kumia koko ajan niin mies sanoi että saattoi kulli käydä huulten välissä ja ihan pikkuisen sisälläkin ennen kuin laittoivat kumin.

Mä oon niin raivona siitä, miten härskisti mies on asettanut mut taudeille alttiiksi. Menen huomenna lääkäriin ja jos mulla on joku sp-tauti, lentää mies tuosta ovesta ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Mun anteeksiannot on nyt käytetty.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut sattuuhan sitä ;)

Vierailija
22/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeeta wt-meininkiä jee! Porvoosta kenties?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkee provo tai sit sä oot vaan astetta surkeempi ihminen, huhhuh... toivottavasti on sukupuolitauti niin opit säkin jotain elämästä

Vierailija
24/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näille mukaville ihmisille. Just ivaa ja haukkumista mä nyt tarvinkin.

Vierailija
25/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koita kestää. Ottanee aikansa ja työtä, jos haluatte rakentaa luottamusta uudelleen. Jos mies siis ylipäätään on muulloin ollut luotettava tyyppi.

Vierailija
26/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sukupuolitaudit tarttua ihan noin helposti kuin miehesi väittää. Nopeasti vaan testeihin ja valehtelija pihalle. Muista karhuta siltä kaikki kulut.

Vierailija
27/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti stoori sisko!

Vierailija
28/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tainnut kortsua nähdäkään tuossa suhteessa. Olisin jättänyt jo pelkän pettämisen takia, saati sitten tuon.

Vierailija
29/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on nyt petety kahdesti, ensin seksisuhteen ja sittemmin kumista valehtelun kautta. Tee itsellesi palvelus ja jssap.

Vierailija
30/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireiden ja ajankohdan perusteella sinulla saattaa olla jokin tauti. Ja ilman kortsuahan se mies on pettänyt, ensin kiistää täysin ja sitten on "vähän vain hipaissut". Järkyttävää... Tsemppiä.

Vierailija
31/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuuhan taudit jos vaikka se eukko on ottanut siltä suikkiin... Tuskin siinä olisivat kortsua käyttäneet, ellei nainen ole ammattilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi