Mies oli kokeillut paljaalla :-(
Miehellä oli suhde, josta jäi kiinni. Silloin sanoi käyttäneensä kortsua koko ajan.
Nyt kun itselläni alkoi yhtäkkiä vuotaa virtsaputkesta verta, kysyin mieheltäni että pitikö hän varmasti kumia koko ajan niin mies sanoi että saattoi kulli käydä huulten välissä ja ihan pikkuisen sisälläkin ennen kuin laittoivat kumin.
Mä oon niin raivona siitä, miten härskisti mies on asettanut mut taudeille alttiiksi. Menen huomenna lääkäriin ja jos mulla on joku sp-tauti, lentää mies tuosta ovesta ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Mun anteeksiannot on nyt käytetty.
Kommentit (31)
Oikeeta wt-meininkiä jee! Porvoosta kenties?
surkee provo tai sit sä oot vaan astetta surkeempi ihminen, huhhuh... toivottavasti on sukupuolitauti niin opit säkin jotain elämästä
Kiitos näille mukaville ihmisille. Just ivaa ja haukkumista mä nyt tarvinkin.
Ap, koita kestää. Ottanee aikansa ja työtä, jos haluatte rakentaa luottamusta uudelleen. Jos mies siis ylipäätään on muulloin ollut luotettava tyyppi.
Ei taida sukupuolitaudit tarttua ihan noin helposti kuin miehesi väittää. Nopeasti vaan testeihin ja valehtelija pihalle. Muista karhuta siltä kaikki kulut.
Ei oo tainnut kortsua nähdäkään tuossa suhteessa. Olisin jättänyt jo pelkän pettämisen takia, saati sitten tuon.
Sua on nyt petety kahdesti, ensin seksisuhteen ja sittemmin kumista valehtelun kautta. Tee itsellesi palvelus ja jssap.
Oireiden ja ajankohdan perusteella sinulla saattaa olla jokin tauti. Ja ilman kortsuahan se mies on pettänyt, ensin kiistää täysin ja sitten on "vähän vain hipaissut". Järkyttävää... Tsemppiä.
Tarttuuhan taudit jos vaikka se eukko on ottanut siltä suikkiin... Tuskin siinä olisivat kortsua käyttäneet, ellei nainen ole ammattilainen.
No mut sattuuhan sitä ;)