Ei juma minkä näkoinen "sisustus"
Minkälainen ihminen viihtyy tälläisessä krääsätalossa??
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7752579?pos=oikoas_my_kartta1
Ja miljoonan siitä pitäisi saada?
Kommentit (99)
Siis mikä krääsä? Tuollahan on ihan tyhjää ja ei ostaja kenenkään tavaroita ole ostamassa
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 11:49"]
Älä ajattele huonekalujen kanssa taloa!
Upea talo, hurjasti tilaa.
Sen toisen kylppärin laatoituksen pistäisin uusiksi. Ja ehkä jossakin kohdin vaihtaisin tapettia/seinän väriä.
Muuten saisin omilla kalusteillani tuon upeksi myös sisustuksellisesti.
[/quote]
Ihan liikaa tilaa mulle! En jaksaisi millään siivota, maksaa lämmityskuluja jne.
Tietty jos olisi monia miljoonia niin siinähän siivoja kävisi ja maksaisin vaikka mitä.
Mutta nyt omat varat käytän mieluiten muuhun kivaan :)
t. Ääliö tykkää autoista, jotka ovat erittäin huono sisustuskohde.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 11:49"]
Älä ajattele huonekalujen kanssa taloa!
Upea talo, hurjasti tilaa.
Sen toisen kylppärin laatoituksen pistäisin uusiksi. Ja ehkä jossakin kohdin vaihtaisin tapettia/seinän väriä.
Muuten saisin omilla kalusteillani tuon upeksi myös sisustuksellisesti.
[/quote]
Ihan liikaa tilaa mulle! En jaksaisi millään siivota, maksaa lämmityskuluja jne.
Tietty jos olisi monia miljoonia niin siinähän siivoja kävisi ja maksaisin vaikka mitä.
Mutta nyt omat varat käytän mieluiten muuhun kivaan :)
t. Ääliö tykkää autoista, jotka ovat erittäin huono sisustuskohde.
[/quote]
Tarkoitin sijoituskohde :D:D
Aloitus oli provo mutta ihan mielenkiintoinen talo! Ainut mihin kiinnitin huomiota oli se että kaikki huonekalut oli laitettu seiniä pitkin ja jättimäisten huoneiden keskustat tyhjinä?
Talo aivan upea lukuun ottamatta muutamia sisustusjuttuja ja kylppäri menis vaihtoon. Kelpais mulle...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:44"]
Ja olikos siellä keittiössä uunien vetokahvoilla lapsen aluspöksyja kuivumassa. Siltä ainakin näytti. Vai menikö rahat niin tarkkaan hulppeata taloa rakennutettaessa, että pöytärätteinä käytetaan lasten pieniksi jääneitä pöksyjä?
[/quote]
Siis mitä ne "alushousut" oikein noissa kuvissa on? Epäilemättä jotain hifistelykokkaukseen kuuluvia kapineita, mutta näyttää tosiaan ihan pikkupojan kalsareilta jotka on viritetty kuivumaan =D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:44"]
Ja olikos siellä keittiössä uunien vetokahvoilla lapsen aluspöksyja kuivumassa. Siltä ainakin näytti. Vai menikö rahat niin tarkkaan hulppeata taloa rakennutettaessa, että pöytärätteinä käytetaan lasten pieniksi jääneitä pöksyjä?
[/quote]
Siis mitä ne "alushousut" oikein noissa kuvissa on? Epäilemättä jotain hifistelykokkaukseen kuuluvia kapineita, mutta näyttää tosiaan ihan pikkupojan kalsareilta jotka on viritetty kuivumaan =D
[/quote]
:D Kyllä mä uskon että ne ovat ihan tavallisia silikonisia "patalappuja/hanskoja". Lyhyitä sellaisia.
Ehkä tossa on haettu vähän sellasta jenkkityyliä. Siellähän uudetkin talot sisustetaan järjestäen vanhanaikaisiksi ja jotenkin tunkkaisiksi... On muuten ollut pitkään myynnissä tuo asunto. Tai kaipa noi ton kokoluokan asunnot onkin..
Eihän tuolla mitään krääsää ole.
Laajakuvaobjektiivi vääristää kuvia, siksi huoneet näyttävät kummallisilta. Kylpyhuoneen kaakelointi oli turhan villi, mutta muuten minusta ihan kohtuullinen talo.
Söpösti korkkarit rivissä makkarissa; upeat mintunvihreät sohvat olohuoneessa.
Täällä taas kateelliset mollaa hienoa asuntoa. Pitäiskö olla valkoista ja harmaata eli hajutonta ja mautonta?
Voi, tykkäisin.
Upea talo.
Hieno keittiö, en vaan tajunnut mitä ne siniset pikkarit oli niissä uuninluukkujen vetimissä roikkumassa??
Sit se toinen kylpyhuone, wtf??. Talo on rakennettu 2006, ja sen kylppärin laatoitus on kamalinta kasarii/ysärii. Okse. Menis heti remonttiin, mutta ehkä mulla olis varaa jos olis varaa ostaa miltsin talokin.
Talon väki ei ole selvästi osannut sisustaa, omituisia huonekaluja omituisesti sijoiteltuna (pitkin seiniä), vähän eri tyyliä eri huoneissa. Mutta ei se mitään, nehän eivät taloon jää, joten niitä on turha katsella.
Pohja on kiva, ja minulle kelpais. Ei ole vaan varaa.
Hyi v*ttu mikä laitosharmaa keittiö, oikein ankeuden tyyssija. Ja menkkapunainen wc-istuinkansi + ripulikaakelit. <3 Onpa kertakaikkiaan kamala, mauttomasti sisustettu kolhoosi!!!
Paikoitellen tuo on ihan kiva, esim. keittiö ja se sininen kylpyhuone. Aloituksesta päätellen olisin odottanut karseampaa, tää oli vaan vähän mauton ja joistain nurkista halvan näköinen.
Paikoitellen tuo on ihan kiva, esim. keittiö ja se sininen kylpyhuone. Aloituksesta päätellen olisin odottanut karseampaa, tää oli vaan vähän mauton ja joistain nurkista halvan näköinen.
Osa tiloista on upeita, osa vähän mälsiä. Olkkari on todella hieno! Huonekorkeus todella jees, samoin se, että on panostettu silti jonkinnäköiseen verhoratkaisuun. Ymmärrän, mikä sinivalkoisessa kylppärissä on kivaa: amme on sijoiteltu kivasti ja laatoissa on nähty vaivaa. Oma makuni on värien suhteen vähän varovaisempi, mutta on tuo silti kiva. Se toinen kylpyhuone sen sijaan näyttää tosiaan siltä, että siihen ei ole jaksettu vielä ollenkaan panostaa.
Makkarit olivat kivan kokoiset, mutta seinät aika hurjan värisiä. Keittiö on aika kiva. Sen verran kiva, että jos itse tuonne muuttaisin, en tekisi remonttia. Ei toisaalta niin kiva, että itse päätyisi tuollaista valitsemaan.
Suihkulähde on tyylikäs. Kaiken kaikkiaan upea talo, sisustus osittain kiva.
Tuo toinen linkattu kohde (http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7727659) on vielä enemmän makuuni. Jos olisi 150k € halvempi, saattaisin harkita tuota. Se edellyttäisi tosin sitä, että hankkisi ajokortin ja auton.
Öh. Okei, lupaan etten käytä jatkossa kiva-sanaa yhtä paljon...
No, nuo huonekalut ja makkarin verhot on kyllä aika järkyt. Tilaa on, mutta silti huoneet näyttää jotenkin autioilta. Huonekalut on orvon näköisinä seinänvierillä ja liian pieniä tilaan nähden.
Mental note: enpä halua keittiöön kokolasisia yläovien kaappeja, vaikka olisi kuinka maitolasia, niin sotkuisesti kaappiin tungetut tavarat näkyy läpi. Muuten tuo keittiä voisi mennä. Ja se poreammetilakin, vaikka niistä kaakeleista saa kuvassa kyllä migreeniä.
Sen toisen suihkuhuoneen rusehtavat kaakelit + pesuhuoneen kaapit -yhdistelmä on kyllä aika hurja. No, kukin tyylillään.
Joo, en maksaisi tuosta miljoonaa. Naapurit liian lähellä ja julkisivu ei sellainen, josta itse henk.koht. tykkäisin että olisi minun silmääni kaunis tai edes sopusuhtainen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 18:09"]
Ehkä tossa on haettu vähän sellasta jenkkityyliä. Siellähän uudetkin talot sisustetaan järjestäen vanhanaikaisiksi ja jotenkin tunkkaisiksi... On muuten ollut pitkään myynnissä tuo asunto. Tai kaipa noi ton kokoluokan asunnot onkin..
[/quote] Ei ole "jenkkityylia", venalaiset ton omistaa!
Miten mun tuli mieleen, että voisko toi olla Karita Tykän (o.s. Tuomola) talo?