Mitä ajattelet heteromiehestä, jolla ei ole mitään tyypillisiä miesten kiinnostustenkohteita kuten autot, jääkiekko jne?
Kommentit (29)
Naiset tunkemassa miehiä toksisiin muotteihinsa taas kerran
Olen naimisissa sellaisen kanssa. Mielestäni on ihan kiva. :)
Ap on alaluokkaisesta tai työväenluokkaisesta perheestä. Mies voi olla kiinnostunut klassisesta musiikista, kuvataiteesta, kirjallisuudesta yms. aiheista joista rahvas ymmärtää yhtä paljon kuin sika tuulimyllystä.
Ei herätä ajatuksia suuntaan tai toiseen, ymmärrän ihan hyvin että ihmiset ovat yksilöitä omine kiinnostuksen kohteineen. Elämänpiirisi lienee aika suppea, jos tämä on sinulle uutta. Omassa suvussani mm. sotaveteraani-vaarini ei piitannut urheilusta ja luki paljon, poliisina työskennellyt setäni taas maalasi tauluja vapaa-ajallaan.
Mun mies harrastaa mm. joogaa, valokuvausta ja retkeilyä luonnossa.
On luultavasti korkeasti koulutettu ja kiinnostunut tieteestä.
En tunne kuin tuollaisia heteromiehiä lähipiirissäni, en ole koskaan tuntenutkaan.
Isääni on aina kiinnostanut politiikka ja historia, veljeäni (ja minua naisena) samat ja lisäksi tietokoneet/tekniikka. Puolisoni intohimoisia kiinnostuksenkohteita ovat esim. vaeltaminen ja luonto sekä maantieto.
Vierailija kirjoitti:
jääkiekko ei ole tyypillinen miehinen harrastus. maat joisa elää machomiehiä katsotaan jalkapallon potkintaa.
Potkupallofaneilla on kyllä outo tapa todistella miehuuttan mitä erikoisemmissa tilanteissa.
Hyvä!
Millaisista asioista sinä olet kiinnostunut?