Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet heteromiehestä, jolla ei ole mitään tyypillisiä miesten kiinnostustenkohteita kuten autot, jääkiekko jne?

Vierailija
16.08.2020 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen. Tärkeintä on yhteiset ajatukset ja arvot.

Vierailija
2/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se tilanne, missä minun oletetaan ajattelevan hänestä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkiekko ei ole tyypillinen miehinen harrastus. maat joisa elää machomiehiä katsotaan jalkapallon potkintaa.

Vierailija
4/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Omanikin on sellainen.

Vierailija
5/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lujasti sterotypioiden pauloissa.

Vierailija
6/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää varmaan ottaa termaria takaloostiin.

Vierailija
7/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsää, en jaksaisi edes tapailla tuollaista miestä.

Olen niiiiin tyytyväinen, että omaani ei nuo kiinnosta.

Varsinkin tuo autot, ei jessus. Ei sillä et urheilufanaattisuus tai -into olisi paljoa parempi.

Vierailija
8/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen piirre miehessä, jos ei ole kiinnostunut noista.

Vierailija
9/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jääkiekko ei ole tyypillinen miehinen harrastus. maat joisa elää machomiehiä katsotaan jalkapallon potkintaa.

No emmä nyt tiedä onko Alankomaissa machomiehiä vaikka jalkapallo se iso juttu?

Vierailija
10/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pohdi moista.

En etsi miestä sen perusteella, että on stereotyyppinen mies, vaan sen perusteella, että on yhteisiä asioita, ymmärrämme toisiamme, tykätään tehdä asioita yhdessä.

Mun aiempi ex oli tällainen. Hänellä oli omat kiinnostuksenkohteet ja se on minulle tärkeämpää kuin se, mitä ne kiinnostuksenkohteet on.

Vierailija
11/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on tuollainen. Ei koskaan katsonut jääkiekkoa eikä välittänyt autoista. Oli tyytyväinen, kun minä mieluummin ajoin autoa reissuilla. 

Vierailija
12/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No emmä nyt tiedä onko Alankomaissa machomiehiä vaikka jalkapallo se iso juttu?

Teit kehäpäätelmän. Hän ei väittänyt jalkapallon katsomisen tekevän machoksi vaan machojen katsovan jalkapalloa ennemmin kuin jääkiekkoa. Machot siis suosivat jalkapalloa jääkiekon yli, huolimatta siitä, että jalkapallo voi olla muuallakin suosittua.

Vierailija
13/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä on tuollainen. Ei koskaan katsonut jääkiekkoa eikä välittänyt autoista. Oli tyytyväinen, kun minä mieluummin ajoin autoa reissuilla. 

Meikkasiko hän myös? Nyt hän on kuitenkin vain exä :(

Vierailija
14/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoin mieheni juuri noilla kriiteereillä. Ei saa harrastaa penkkiurheilua eikä pitää autoa pyhänä lehmänä. Valinta meni nappiin . Yhdessä olemme olleet 35 vuotta ja meillä on 3 aikuista lasta.

Vierailija
15/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä miehellä muita kiinnostuksen kohteita? Minkälaisia? Pelkän aloituksen perusteella ei oikeastaan voi sanoa mitään.

Vierailija
16/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se haittaa? Ei muakaan kiinnosta tiskaaminen, imurointi tai sisustaminen. Erilaisilla ihmisillä on erilaiset kiinnostuksen kohteet. Aika ahdaskatseista että miehet tykkää autoista ja naiset imuroinnista.

Vierailija
17/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei minullakaan ole mitään tyypillisiä naisten kiinnostuksen kohteita. 

Vierailija
18/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut penkkiurheilusta, urheilen itse niin ei tarvitse katsoa toisten urheilua. Ajelen skootterilla moottoripyörän sijasta, mulla on pieni ja ekologinen auto pienellä moottorilla (tulevaisuudessa aion ostaa sähköauton) ja harrastaisin mielelläni tanssia. Jos ei näillä korteilla naista saa niin olen sitten ilman.

Vierailija
19/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tuntuu olevan aika normi nykyään. Enemmän hämmästyin, kun työkaveriksi osui yksi nies, jolle autot oli elämä. Se oli jotenkin liikuttava siinä innostuksessaan, vähän kummelihahmomaisesti.

Vierailija
20/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap lokeroi heteromiehiä?