Mitä ajattelet heteromiehestä, jolla ei ole mitään tyypillisiä miesten kiinnostustenkohteita kuten autot, jääkiekko jne?
Kommentit (29)
Mikä on se tilanne, missä minun oletetaan ajattelevan hänestä jotain?
jääkiekko ei ole tyypillinen miehinen harrastus. maat joisa elää machomiehiä katsotaan jalkapallon potkintaa.
Ap on lujasti sterotypioiden pauloissa.
Tykkää varmaan ottaa termaria takaloostiin.
Tosi tylsää, en jaksaisi edes tapailla tuollaista miestä.
Olen niiiiin tyytyväinen, että omaani ei nuo kiinnosta.
Varsinkin tuo autot, ei jessus. Ei sillä et urheilufanaattisuus tai -into olisi paljoa parempi.
Positiivinen piirre miehessä, jos ei ole kiinnostunut noista.
Vierailija kirjoitti:
jääkiekko ei ole tyypillinen miehinen harrastus. maat joisa elää machomiehiä katsotaan jalkapallon potkintaa.
No emmä nyt tiedä onko Alankomaissa machomiehiä vaikka jalkapallo se iso juttu?
En pohdi moista.
En etsi miestä sen perusteella, että on stereotyyppinen mies, vaan sen perusteella, että on yhteisiä asioita, ymmärrämme toisiamme, tykätään tehdä asioita yhdessä.
Mun aiempi ex oli tällainen. Hänellä oli omat kiinnostuksenkohteet ja se on minulle tärkeämpää kuin se, mitä ne kiinnostuksenkohteet on.
Eksä on tuollainen. Ei koskaan katsonut jääkiekkoa eikä välittänyt autoista. Oli tyytyväinen, kun minä mieluummin ajoin autoa reissuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emmä nyt tiedä onko Alankomaissa machomiehiä vaikka jalkapallo se iso juttu?
Teit kehäpäätelmän. Hän ei väittänyt jalkapallon katsomisen tekevän machoksi vaan machojen katsovan jalkapalloa ennemmin kuin jääkiekkoa. Machot siis suosivat jalkapalloa jääkiekon yli, huolimatta siitä, että jalkapallo voi olla muuallakin suosittua.
Vierailija kirjoitti:
Eksä on tuollainen. Ei koskaan katsonut jääkiekkoa eikä välittänyt autoista. Oli tyytyväinen, kun minä mieluummin ajoin autoa reissuilla.
Meikkasiko hän myös? Nyt hän on kuitenkin vain exä :(
Valikoin mieheni juuri noilla kriiteereillä. Ei saa harrastaa penkkiurheilua eikä pitää autoa pyhänä lehmänä. Valinta meni nappiin . Yhdessä olemme olleet 35 vuotta ja meillä on 3 aikuista lasta.
No onko sillä miehellä muita kiinnostuksen kohteita? Minkälaisia? Pelkän aloituksen perusteella ei oikeastaan voi sanoa mitään.
Mitäs se haittaa? Ei muakaan kiinnosta tiskaaminen, imurointi tai sisustaminen. Erilaisilla ihmisillä on erilaiset kiinnostuksen kohteet. Aika ahdaskatseista että miehet tykkää autoista ja naiset imuroinnista.
En mitään. Ei minullakaan ole mitään tyypillisiä naisten kiinnostuksen kohteita.
Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut penkkiurheilusta, urheilen itse niin ei tarvitse katsoa toisten urheilua. Ajelen skootterilla moottoripyörän sijasta, mulla on pieni ja ekologinen auto pienellä moottorilla (tulevaisuudessa aion ostaa sähköauton) ja harrastaisin mielelläni tanssia. Jos ei näillä korteilla naista saa niin olen sitten ilman.
En mitään. Tuntuu olevan aika normi nykyään. Enemmän hämmästyin, kun työkaveriksi osui yksi nies, jolle autot oli elämä. Se oli jotenkin liikuttava siinä innostuksessaan, vähän kummelihahmomaisesti.
Mulla on sellainen. Tärkeintä on yhteiset ajatukset ja arvot.