Kaurapuuroon raejuustoa?
Laittaako porukka oikeesti kaurapuuroon raejuustoa vai mitä esim Sofia Bn puuron päällä kuvissa on?
Itse syön raejuustoa salaatin tai pinaattikeiton kanssa, ajatus puurosta raejuustolla ei kyllä ole houkutteleva
Kommentit (62)
Puuro kaipaa proteiinia kylkeen pitääkeen nälän loitolla.
Siksi moni lisää siihen raejuustoa mikä ajaa asian.
Pelkästä puurosta tulee jo parin tunnin päästä tajuton kiukkunälkä.
Voita päälle ja raejuustoa sivuun niin toimii paremmin.
Minä laitan raejuustoa kaurapuuroon. Pelkkä kaurapuuro ei pidä nälkää pitkään ja maitorahka ei mene alas millään.
Yök. Mä en laittaisi raejuustoa yhtään mihinkään, mautonta moskaa.
Kyllä laittaa. Mustikoita vielä lisäksi. Hyvää ja terveellistä, pitää vielä nälänkin poissa pidempään kun syö enemmän proteiinia.
Mä laitan puuroon voita ja syön lisäksi kananmunan (erikseen)
Toi raejuusto on pelkkää pelleilyä.
Mä syön aamulla kaurapuuron kanssa tonnikalaa öljyssä.
Seuraavan kerran syön joskus 14-15, ei ole aiemmin nälkä.
Kyllä laitan välillä raejuustoa puuroon. Sopii ihan hyvin ja saa vähän proteiinia siihen mukaan.
Miksi ihmeessä syödään kaurapuuroa jos se ei pidä kunnolla nälkää? Miksi ei syödä sellaista aamupalaa mikä pitää nälän poissa?
Syön kaurapuuroa ja palasen ruisleipää keitetyllä kananmunalla aamuisin, nälkä pysyy poissa lounaaseen asti vallan mainiosti.
ajatuskin raejuustostosta kaurapuuron seassa yököttää 🤮
Vierailija kirjoitti:
Mä syön aamulla kaurapuuron kanssa tonnikalaa öljyssä.
Seuraavan kerran syön joskus 14-15, ei ole aiemmin nälkä.
Varmaan rypsi- tai auringonkukkaöljyssä, eikö vaan?
Syön joka aamu kaurapuuroa ja siihen tulee raejuustoa ja reilut 2dl mustikoita. Ja loraus oliiviöljyä. Ja hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä syödään kaurapuuroa jos se ei pidä kunnolla nälkää? Miksi ei syödä sellaista aamupalaa mikä pitää nälän poissa?
Syön kaurapuuroa ja palasen ruisleipää keitetyllä kananmunalla aamuisin, nälkä pysyy poissa lounaaseen asti vallan mainiosti.
No kun siihen laittaa sitä raejuustoa niin se on ruokaisampaa?? Miksi itse syöt puuroa jos siihen tarvitsee leipää jne lisäksi?
Molemmat niin miedonmakuisia, että sopii ihan hyvin.
Mä laitan. Nyt ei enää sais kun sua raejuusto ällöttää?
Näemmä laittaa. Meillä syö teini marjoilla / hedelmillä, pähkinöillä ja raejuustolla päällystettyä puuroa (maitoon keitetty 4 viljan puuro)
Ihan sama kuin laittaisi leivän päälle kalaa ja kinkkua päällekkäin, hyi s..tana. Kai sitä voisi nuo erikseen syödä, mutta ei kun mössöä tekemään, kun on trendikästä. Ruokatyhmää.
Siinä tulee semmoinen uhrimieli ja tärkeä olo kun syö raejuustolla terästettyä kaurapuuroa. Että ollaan tärkeän asian äärellä ja terveyden asialla. Vähän kuin että kun on epämääräsitä sotkua niin täytyyy olla terveellistä.
Minuun ei tee mitään vaikutusta toisten sotkuruuat. Syöminen on heilla vaan tankkausta.
Kaurapuuro ja vähärasvainen raejuusto on terveellinen aamupala. Erityisesti vatsalle.
Ja kaura tekee hyvää sydämelle ja verisuonille. Ja raejuustosta saa proteiinia.
Jotkut laittavat. Ajatuskin oksettaa.