Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutteko seksin aikana?

Vierailija
19.08.2013 |

Onko teillä tapana puhua jotain sekstailun aikana vai keskityttäkö pelkästään suoritukseen? Jos puhutte niin mitä? Meillä ei puhuta eikä pussata, hoidetaan vaan hommat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille pano on päivän kohokohta. Silloin kerrataan kaikki päivän tapahtumat. Mä alotan yleensä sillä, mitä pienokaiset ovat tehneet ja sit mennään yleisempiin asioihin. Esileikin aikana kerrotaan,  minkälainen työpäivä oli. Sit ite panossa jutellaan muut. Yleensä nyt vanhemmiten ehditään miehen nylkyttäessä kaikki kertoon. Toista oli nuorena, kun mies tuli jo parin minuutin jälkeen.

Vierailija
2/12 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo aina kun aloittaa, ett nyt saat kunnolla kyrpää saatanan lutka, ei mulla muuta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin viimeksi talon remonttisuunnitelma budjetteineen naimisen aikana. Se on kiva kun on yhteistä aikaa ja voi paneutua siihen, olisko se lämpöpumppu järkevä ja jaksettaisko tehdä lastenhuoneissa pientä pintaremonttia :)

Vierailija
4/12 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhuttiin eksän kanssa hieman tuhmia juttuja ja molemmat tykkäs. Nyt ei puhuta nyksän kanssa.

Vierailija
5/12 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset vastaa vaan asiattomasti asialliseen kysymykseen? Mua ainakin kiinnostaa myös tää aihe. En ole ap.

Ja vastaus kysymykseen...Me puhutaan aika vähän. Joskus tietty kysellään "tuntuuko hyvältä" tms... Mutta tällaisia tuhmia ei juurikaan. Jonkun exän kanssa harrastin enemmän ja se oli oikeastaan aika kiihottavaa. Nykyisen kanssa pussataan kyllä.

Vierailija
6/12 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullut puhuttua, naurettua ja heitettyä tyhmää läppää. Ja kyllä, erään exän kanssa mietittiin mitä tarvittiinkaan kaupasta aamuseksin yhteydessä :D Sitten on ollut nämä normaalit miltä tuntuu kysymykset jne...

Vierailija
7/12 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään asiallista puhuta ainakaan seksin aikana. Kehutaan toisiamme, kysellään tuntemuksista, suudellaan, joskus nauretaan hyvän olon vaikutuksesta. Minusta olisi outoa, jos oltaisi täysin puhumattomina ja naamat peruslukemilla.

Vierailija
8/12 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti puhutaan. Kerron kun tuntuu hyvältä ja mieheni myös. Toivoisin hänen puhuvan enemmän.

Salasuhteeni mies puhuu välillä rivoja ja kiihotun siitä valtavasti. Ei mitään loukkavaa vaan tyyliin "käänny ympäri kulta, panen sua kunnolla takaa", " ai saatana kun sulla on hyvä pillu, tiukka ja märkä", "en voi kauaa pidättää, tunnut niin hyvältä"

Vierailija
9/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on oivaltanut homman

Hän hallitsee miehensä mielen, kehuu miestään "kulta, sun kyrpä on mahtava" "rakas, sun kulli on tosi kova ja komea" " voitko rakas painaa oikein täysillä, halua tuntea kyrpäsi sisälläni" "kulta, nautin kun saan maistaa sun kovaa kullia"...lisäksi hän pukeutuu aina seksikkäisiin alusasuihin ja usein myös korkeakorkoisiin panosaappaisiin joita kaapissa on valikoima...puristelee ja hieroo pallejani pitkillä kynsillään samalla kun imee kyrpää täyteläisillä huulillaan...

Vierailija
10/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13-senttinen kyrpä, mutta yksi naisystäväni toisteli jatkuvasti "voi kuinka iso se on" ja katseli silmät pyöreinä, kun olin laittamassa kalua sisään. Sitten kuitenkin vähän ajan kuluttua pyrskähti pari kertaa ja hymyili. Tosi masentavaa ja halut vievää tollanen.

Vierailija
11/12 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee fiiliksen jos vaimo alkaa kesken esileikin puhumaan jostain arkiasioista. Tuntuu, ettei sitä kiinnosta jos alkaa muusta puhumaan.

Vierailija
12/12 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelin on lähellä, niin voin soittaa vaimolle ja kertoa, miten menee?