Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana baariin?

Vierailija
19.08.2013 |

Meillä on tulossa miehen synttärit (täyttää pyöreitä) ja oletettavasti jengi haluaa lähteä illan päätteeksi baariin, juhlakalu luonnollisesti myös. Jos näin käy, haluaisin toki mennä itsekin mukaan. Mietin vain sitä, että koska olen melko näkyvästi raskaana, miten kieroon ja pahasti ihmiset mahtaa siellä baarissa sitten katsoa? Sanomattakin on selvää, että alkoholi ei kuulu minun juomalistaani bileissä eikä baarissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äläkä piittaa katseista.

Vierailija
2/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi mennä. Mitä väliä sillä on katseleeko joku millä silmällä? Baarit on julkisia paikkoja ja niissä saa käydä raskaanakin. En näe mitään estettä baarissa käymiseen, varsinkin nykyään kun niissä ei saa polttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin useasti baarissa raskaana ollessani. Join alkoholitonta olutta. En tiedä mitä naapuripöydissä ajattelivat, kun samaltahan tuo näytti kuin oikeakin tavara :D

Vierailija
4/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kaksi kertaa baarissa vauvamahan kanssa ja kieltämättä jotkut katsoivat pitkään. Kivat polttarit oli molemmilla kerroilla enkä tietenkään juonut mitään alkoholipitoista. Enkä jaksanut riekkua loppuun asti vaan lähdin kotiin tuhkimotyyliin ennen kuin kello lyö 12. Muut painelivat sen jälkeen yökerhoon riekkumaan.

Vierailija
5/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun menet. JOS joku katselee niin omapa on ongelmansa. Itse olen ollut ihan viimeisillä viikoilla baarissa ja pikkuvauvan kanssa festareilla, ja jos nyt joku on vähän ihmetellen katsonut niin ei kukaan ole oikein tuijottamalla tuijottanut ja ääneen paheksunut.

Vierailija
6/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun kävin muutaman kerran baarissa ollessani raskaana, niin yks kaverin kaveri oli mussuttanut, että mitä se Minnakin ravaa baareissa mahansa kanssa.

Vierailija
7/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä jos muut katsovat pahasti, pääasia kai että tiedät itse mitä teet tai et tee.

Vierailija
8/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu eikä kukaan katsonut pahasti. Itellä oli vaan vähän epävarma olo, kun humalaiset saattoi töniä vahingossa tms. Eikä se humalaisten katsominen aina hauskaa ollu.

Vierailija
9/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin baarissa vielä 2 viikkoa ennen vauvan syntymää, ei sillä ole väliä mitä muut ajattelevat tässäkään asiassa.

Vierailija
10/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työporukka kävi joka ikinen perjantai baarissa ja oma mies saattoi tulla mukaan. Tarkoitus ei yleensäkään ollut edes kännätä, vaan osa halusi muutamalla oluella aloittaa viikonlopun. Osa on aina kahvilinjalla Meidän naiskööristä varmaan yli puolet on ollut raskaana ja mukana aina äitiyslomaansa saakka.

Jos joku on joskus jotakuta pahasti katsonut, niin sellaisella on kyllä taatusti ollut tylsää muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä