Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lopettaako Stockmann Tampereen liikkeensä syyskuussa vai lokakuussa?

Vierailija
15.08.2020 |

Ei taida olla edellytyksiä jatkaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Stockmannissa oli häivähdys vanhan maailmaan puuterista gloriaa, ajattomuutta ja luksuksen kaikua. 

Tämä. Oli stokkalta kyllä pahin mahdollinen virhe ryhtyä koko kansan tavarataloksi.

Vierailija
22/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Stockmannissa oli häivähdys vanhan maailmaan puuterista gloriaa, ajattomuutta ja luksuksen kaikua. 

Tämä. Oli stokkalta kyllä pahin mahdollinen virhe ryhtyä koko kansan tavarataloksi.

Homma olisi pitänyt lyödä kunnolla överiksi ja kauppa olisi käynyt kuin häkä tämän nykyisen glamour-insta-luksuselämän pyörteissä: silinterihattuiset poket ovelle, valet parking suoraan oven eteen, limusiiniservice, kultaa ja krumeluuria, punainen matto, ala-aulaan marmoria ja suihkulähteitä, shamppanjatarjoilut suoraan osastoilla shoppaaville jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olisi ovet auki vain ruotsinkielisille.

Vierailija
24/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua stockmannissa ärsyttää se, että vaatteet on esillä merkeittäin eikä vaatetyypeittäin. Minä menen lähtökohtaisesti ostamaan esim. housut ja haluan nähdä kerralla, millaisia housuja siellä on tarjolla. Ei minua varsinaisesti kiinnosta, mitä merkkiä ne on.

Ei kai kukaan lähde ostoksille sillä ajatuksella, että menenpä ostamaan nyt kaikkia mahdollisia vaatteita ja asusteita merkiltä x  ?

Vierailija
25/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap sanonut että minä vuonna

Vierailija
26/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua stockmannissa ärsyttää se, että vaatteet on esillä merkeittäin eikä vaatetyypeittäin. Minä menen lähtökohtaisesti ostamaan esim. housut ja haluan nähdä kerralla, millaisia housuja siellä on tarjolla. Ei minua varsinaisesti kiinnosta, mitä merkkiä ne on.

Ei kai kukaan lähde ostoksille sillä ajatuksella, että menenpä ostamaan nyt kaikkia mahdollisia vaatteita ja asusteita merkiltä x  ?

Tolleen ne on nykyään joka kaupassa Prismasta alkaen

Vierailija
27/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa harmi. Joskus kauan sitten Stockmann oli kiva, valoisa ja avara paikka. Sinne mahtui lastenvaunujenkin kanssa hyvin. Oli kivoja kahviloita ja rento tunnelma. En juurikaan siellä shoppaillut, mutta pakenin kotiäidin harmaata arkea kirkkaisiin valoihin ja parfyymin tuoksuun. 

Se yläkerran kahvila meni pilalle, kun pari vuotta sitten muutettiin muodinmukaisen ruskeaksi. Vessoihinkaan ei enää pääse ilman kassalta haettavaa polettia. Aikaisemmin viihdyin siellä kyllä.

Elintarvikeosastolta edelleen käyn ostamassa suosikkioliiviöljyäni, jota onneksi on myynnissä vaikka paikkaa pitääkin nyt S-ryhmä. Retikan hinta on omistajamuutoksen myötä kolminkertaistunut.

Vierailija
28/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa laittoi pillit pussiin.

Vierailija
29/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa harmi. Joskus kauan sitten Stockmann oli kiva, valoisa ja avara paikka. Sinne mahtui lastenvaunujenkin kanssa hyvin. Oli kivoja kahviloita ja rento tunnelma. En juurikaan siellä shoppaillut, mutta pakenin kotiäidin harmaata arkea kirkkaisiin valoihin ja parfyymin tuoksuun. 

Joskus olin ankeassa kesätyössä ja kävin Stockmannilla lämmittelemässä, juomassa kaakaota ja vessassa. Ja jopa vessat olivat ihania. Hyväntuoksuisia, eivät yhtään suttuisia. 

Yleensä olen vaatimaton, pukeudun kirpparivaatteisiin ja ajelen vanhalla pyöränrohjolla. Mutta Stockmannissa oli häivähdys vanhan maailmaan puuterista gloriaa, ajattomuutta ja luksuksen kaikua. 

Olen kanssasi ihan samaa mieltä, mutta juuri tämä lienee Stockmannin ongelma - sinne mennään nauttimaan tunnelmasta ja käyttämään puhtaita vessoja, mutta ostokset tehdään sitten muualla. Stockan olisi pitänyt ajoissa valita linjansa, joko pitäytymisen oikeasti luksustavaratalona tai sitten enemmän halpissuuntaan menemisen, nyt tilanne on ihmeellinen sekasotku. Vessat on joo puhtaat edelleen, mutta Stockan omat merkit myy jo rekissä nuhjuista 100 % akryylia, Akateeminen on myyty pois ja oikeastaan kaikissa muissa tuoteryhmissä paitsi kosmetiikassa löytyy helposti kiinnostavampi ja paremman kokonaisuuden tarjoava kilpailija. 

Vierailija
31/31 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä Tampereen keskusta on niin kuallu, kiitos ratikan. En ihmettele jos Stokka lopettaa. Saa nähdä, elpyykö Hämeenkatu jossain vaiheessa kun ratikka kulkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan