Kun kävelet töissä ihastuksesi työpisteen ohi, mitä teet
Katsotko häneen ja hymyilet, katsot häneen vai et missään nimessä käännä katsettasi hänen suuntaan?
Kommentit (35)
En ole teini, joten en pelleile työpaikalla millään ihastuskikkailuilla.
No istutaan vastapäätä, niin paljon tulee kyllä katseltua :) Ihan suoraan pitkiä hiljaisia katseita, jos ei keksitä mitään sanottavaa juuri sillä hetkellä. Välillä merkitseviä nopeita vilkaisuja. Usein myös liimaan katseeni näyttöön pitkiksikin ajoiksi, ettei luule minun olevan ihan korviani myöten rakastunut.
En kävelisi ihastuksen työpisteen ohi.
Hymyilen, jutustelen ja olen mahdollisimman ihana.
Yritän saada katsekontaktin. Jos saan, hymyilen.
Jos on sopiva hetki, sanon moi ja saatan mennä juttelemaan. Riippuu kuinka kiire itsellä on ja onko paikalla muita.
Päästäisin kireän pierun, tietäisipähän Pekka mitä jää vaille T. Börje
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa työkaverini kanssa. Työpaikalla hymyilen ja nyt etätöiden aikana kotona kysyn miten menee ja suukotan samalla, kun vien hänellekin kupin kahvia. Työpaikalla suurin osa ei varmaan edes tiedä, että ollaan naimisissa, koska ei haluta sitä "työpaikkaromanssin" leimaa tai sitä, että työpaikan porukka alkaa kytätä ja juoruta, että näittekö kun ne oli eri mieltä ja väitteli kahvitauolla, onkohan niillä jotain ongelmia.
Harvoin olemme exän kanssa samalla paikkakunnallakaan, mutta viime vuonna paljon. Yritin pitää silloin vapaapäivän, mutta poikamme saattoi soittaa jo kahdeksan aikaan, että tule jo, minä en jaksa vääntää iskän kanssa. Perheyrityksen iloja tuokin. Silti exäni on pidetty ja hänellä on paljon kavereita, mutta 'perheessä' on jotenkin pakko olla eri mieltä kuin muut.
Meillä ei ole työpisteitä, mutta yritän tietysti olla mahdollisimman normaalin oloinen kun ohitan hänet ja tervehdin tietysti hymyillen.
Yksi päivä kävi hassu tilanne, kun olimme töissä samaan aikaan eräässä tehtävässä jossa piti työskennellä aika rajatussa tilassa asiakkaan kanssa. siis tiedän/tunnen, että tämä ihastukseni on myös kiinnostunut minusta. Tämä mies selitti asiakkaalle asiaa ja kun nostin katseeni niin hän katsoi minua n. 40cm päästä suoraan silmiini. He hetki oli kuin ikuisuus, näin suorastaan hänen sieluunsa asti. Menin tosi hämilleni siitä ja meni pieni hetki ennen kuin molemmat saimme kasattua itsemme siitä hetkestä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän katsoa huomaamatta. Mutta jos ihastus katsoo minua, menen paniikkiin ja poistun nopeasti paikalta.
Mä jäin kiinni tästä ikävästi. Se työkaveri joi änkyräkännit pikkujouluissa ja alkoi mesomaan kaikkien kuullen "inhoatko sä mua, miks?" 😳Voi hemmetti
Vierailija kirjoitti:
Tiputan kynän muka vahingossa lattialle ja kumarrun nostamaan sen hitaasti ylös. Noustessani päästän pitkät vaaleat hiukseni vapaiksi nutturalta ja heilautan päätäni, jotta ne laskeutuvat täydellisiksi laineiksi. Riisun myös silmälasit joiden sankaa puren kevyesti ihastusta katsoen.
Onpa mieltä ylentävää löytää vanhasta ketjusta oma kainalopieruvastaus ja tajuta, että täällä sitä edelleen jumitetaan ja viestien taso ihan samaa tuubaa.
Yritän mennä ohi ilman että massiivinen seisokki ei pahasti näkyisi ja haittaisi kävelemistä normaalisti.
Yleensä en uskalla reagoida mitenkään.
Käytävällä jos kohdataan, hymyilen tervehdykseksi.