Kun kävelet töissä ihastuksesi työpisteen ohi, mitä teet
Katsotko häneen ja hymyilet, katsot häneen vai et missään nimessä käännä katsettasi hänen suuntaan?
Kommentit (35)
Sen päivän kun näkisi että töissä ihastuisi 😂
Yritän katsoa huomaamatta. Mutta jos ihastus katsoo minua, menen paniikkiin ja poistun nopeasti paikalta.
Yritän salaa vilkaista, hymyilen luultavasti kuten yleensä teen.
Tiputan kynän muka vahingossa lattialle ja kumarrun nostamaan sen hitaasti ylös. Noustessani päästän pitkät vaaleat hiukseni vapaiksi nutturalta ja heilautan päätäni, jotta ne laskeutuvat täydellisiksi laineiksi. Riisun myös silmälasit joiden sankaa puren kevyesti ihastusta katsoen.
Isken silmää ja teen lantiolla yhdyntää kuvaavia liikkeitä.
Yleensä en edes vilkaise häneen päin. Pelkään että kaikki mun tunteet näkyy mun naamasta.
Ikävä niitä toimistopäiviä.. nyt vaan 100% etää koronan vuoksi :( Kävellessä tietysti katson häneen ja hymyilen tai moikkaan.. Joskus saan ihastukseni kiinni minun katselemisesta kun menee ohitseni tulostimelle... Nähdäänköhän enää :(
Miksi mun ihastus katsoo mua, mutta kun saan sen katselemisesta kiinni, kääntää äkkiä päänsä muualle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun ihastus katsoo mua, mutta kun saan sen katselemisesta kiinni, kääntää äkkiä päänsä muualle?
Mun ihastus tekee samaa!
Vierailija kirjoitti:
Tiputan kynän muka vahingossa lattialle ja kumarrun nostamaan sen hitaasti ylös. Noustessani päästän pitkät vaaleat hiukseni vapaiksi nutturalta ja heilautan päätäni, jotta ne laskeutuvat täydellisiksi laineiksi. Riisun myös silmälasit joiden sankaa puren kevyesti ihastusta katsoen.
Teetkö lainkaan töitä vai oletko puhelinmyyjä provikkapalkalla?
On kyllä todella masentavaa kun ei ole nähny ihastusta sitten maaliskuun :/ eikä ole varmaa nähdäänkö enää ollenkaan. Teamsissä voi vaihtaa pari sanaa, mutta mulla on ikävä hänen katsettaan ja läsnäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ihastus tekee samaa!
Mulla syy tuohon oli parisuhde ja se että ujostelin ihastusta.
Annan litsarin poskelle koska perseelle on vaikea läimäyttää kun toinen istuu.
Pieraisen mahdollisimman viekoittelevasti, ja katson olan yli ohi mennessäni suoraan niihin sinisiin silmiin rakastuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tuo yksi kohta olisi ollut: "Noustessani päästän pitkän pierun...
Yritän näyttää mahdollisimman coolilta, tuskin edes katsoo.
Olen naimisissa työkaverini kanssa. Työpaikalla hymyilen ja nyt etätöiden aikana kotona kysyn miten menee ja suukotan samalla, kun vien hänellekin kupin kahvia. Työpaikalla suurin osa ei varmaan edes tiedä, että ollaan naimisissa, koska ei haluta sitä "työpaikkaromanssin" leimaa tai sitä, että työpaikan porukka alkaa kytätä ja juoruta, että näittekö kun ne oli eri mieltä ja väitteli kahvitauolla, onkohan niillä jotain ongelmia.
Teen 100 % etää.