Miteen voi olla että viisi kertaaa on käynyt niin että on tulllut ilmatilaloukkaus heti seuraavan päivänä kirjoitusteni jälkeen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Taii ei nyt viittä mutta oli muuten ainakin viiimeksi kun kirjoitin itä naapurista niin heti tuli ja muistaakseni näin on tapahtunut ennenkin.
Mä oon seinähullu. Just mietin kun isän veli on diplomi insinöööri ja ydinvoimalassa työskennellyt ja venäläinen vaimo ja pappa on karjalasta että tuleeeko nämä jotakin yhteyttä pitkin vai pelkkää sattumaa. Todennnäköisesti sattumaa.
Painavat sanat verkostoitumisesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet vaikutusvaltaisempi tyyppi kuin kukaan meistä osaa arvatakaan
usko tai älä tämän kirjoituksesi jälkeen tulee valkotakkiset tekemään rajatilaloukkaukset
sattumaa?
Jumala kiittää. Tässä aloitusketjussa on jo painavat sanat joita Jumala haluaa kyllä tai kyllä. Se siitä vaikutusvallasta jota kiittävä Jumala on saanut lääkkestä. Nopea pala x.
Noh Jumala jätti minulle yhden lauseen verran toivomusta joten se on tässä!Jos te ette uutisoi ihmiskunnan äänestyksestä niin Jumala tuhoaa ihmiskuntamme maailmankaikkeuden ja galaksin sen sivilisaatiolla jonka ihmiset ovat lojaaleja ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen haltijoina aurinko energiaa käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taii ei nyt viittä mutta oli muuten ainakin viiimeksi kun kirjoitin itä naapurista niin heti tuli ja muistaakseni näin on tapahtunut ennenkin.
Mä oon seinähullu. Just mietin kun isän veli on diplomi insinöööri ja ydinvoimalassa työskennellyt ja venäläinen vaimo ja pappa on karjalasta että tuleeeko nämä jotakin yhteyttä pitkin vai pelkkää sattumaa. Todennnäköisesti sattumaa.
Olen mä tuoon maininnnut ennenkin etttä diplomi insinöööri, rukin käynyt laivastossa, vtt llä olii töissä. Jos ne seuraa kaikkia röörejä.
Oikeasti kuulostaa psykoosilta. Harhaluuloisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä tuoon maininnnut ennenkin etttä diplomi insinöööri, rukin käynyt laivastossa, vtt llä olii töissä. Jos ne seuraa kaikkia röörejä.
Sittten olen miettinyt sitä kun tuolla karjalan alueeella syntyi kaikki mannerheimit ja muut niiin kun siellä harrastettiin sitä sukurutsausta etttä...
Vierailija kirjoitti:
usko tai älä tämän kirjoituksesi jälkeen tulee valkotakkiset tekemään rajatilaloukkaukset
sattumaa?
Mikä vaikutusvalta?
Väsyneitä provoja. Menkää ulos, hommatkaa mökki. Hankkikaa elämä...tai menkää edes tasokkaammille palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Väsyneitä provoja. Menkää ulos, hommatkaa mökki. Hankkikaa elämä...tai menkää edes tasokkaammille palstoille.
Kyllä tuo on väsynyt provo että minulla olisi vaikutusvaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sattumaa?
Mikä vaikutusvalta?
Niin mikä vaikutusvalta?
Vierailija kirjoitti:
sattumaa?
No niin kiusaajat, mikä vaikutusvalta minulla on? Onko se vaikutusvaltaa että jalohopeani ç-ľ-í-p-p-é-ŕ metalli ollaan varastettu eikä minulla ole minkään näköistä tukea saada sitä takaisin? Tietääkseni se on vaikutusvaltaa että minulle varastettuna uhrina annetaan empatiaa palstalla tykkäyksiin ja selviin asioihin tähän kirkkohopeaan liittyen ja näin ollen tuetaan sitä että saan sen takaisin.
Teillä ei ole hevosenpaskaakaa tietoa miltä minusta tuntuu olla ilman vaikutusvaltaa.
Se taho joka varasti jalohopean ç-ļ-í-p-p-é-ŕ metallin he tulevat tuntemaan sellaisen karman nahoissaan Jumalalta että sivilisaatiomme tuhoutuu kuningattareen kadotetulla ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimella ellette tee ihmiskunnan äänestystä!
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kuulostaa psykoosilta. Harhaluuloisuushäiriö.
Lässyn lässy. blaa....blaa...blaa...
Koska olet hidas. Kirjoitat usein, huonolla menestyksellä.
Abi vuodesta 1999?
Älä enää käytä lihomisesta sanaa "lihota". Venäjällä luullaan, että suomalaiset ovat rappeutuneet täysin aivottomiksi.