Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vau! Näin kauniin, laittautuneen, naisellisen naisen kaupungilla!

Vierailija
15.08.2020 |

Nainen oli pitkä, hoikka, pitkät kauniit vaaleat hiukset ja tiimalasivartalo. Mutta, mikä vielä tärkeämpää, nainen oli panostanut ulkonäköönsä. Oli laittautunut ja pukeutunut naisellisesti, vartalonmyötäiseen pitkään mekkoon.

Tätä lisää naiset, tätä lisää! 👍

Toivon todella, että mahdollisimman moni muukin nainen on nähnyt tämän naisen ja ymmärtää ottaa oppia! Joo, ihan kaikkiin asioihin ei toki voi itse vaikuttaa, mutta siihen voi, että laittautuu ja pukeutuu naisellisesti!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut voimaantunut.

Vierailija
2/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiettyjä päiviä, jolloin pukeudutaan noin. Muuten kuljetaan tavallisemmin. Mutta koominen on tämä ap, joka kirjoittaa näkemästään vauvapalstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
4/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua raukkaa!

Uskallan 99,99% varmuudella sanoa, ettei hän laittautunut ja pukeutunut niin sinua tai ketään muutakaan kaltaistasi miestä miellyttääkseen vaan aivan muiden syiden vuoksi!

Vierailija
5/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko se sinä ap? Oma kehu haisee.

Vierailija
6/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että pitäisi pukeutua naisellisesti ihan vain sen takia, että joku ällöttävä äijä pääsisi kuolaamaan? Eiköhän anneta naisten itse päättää miten heidän ”pitäisi” pukeutua.

Vierailija
7/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikaseni, on nyt vaan niin paljon tärkeämpääkin tekemistä...

Vierailija
8/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sentään käynyt halaamassa, niin kuin minulta pyydettiin halia, siksi kun olen niin kaunis enkä tallukka niin kuin kaupungit muut naiset. Kyseessä oli Turku. Sieltähän ne Suomen rumimmat naiset on aina löytyneetkin🤣

Vierailija
9/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan menossa johonkin juhliin. Ei kukaan muuten käytä vartalonmyötäistä pitkää mekkoa. Liian epäkäytännöllinen.

Vierailija
10/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun kotona aina hameeseen tai mekkoon. Viime viikot on oltu täällä Jäämerellä, missä se on epäkäytännöllinen sään vaihtuessa neljästikin päivässä. Mitään syytä kaupungilla kuljeskeluun ei kyllä ole.

Vierailija
11/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva kun naiset pukeutuvat naisellisesti. En voi sietää sellaista maskuliinista rönttä-lookia naisilla.

Vierailija
12/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva kun naiset pukeutuvat naisellisesti. En voi sietää sellaista maskuliinista rönttä-lookia naisilla.

Voi valita joko ylipainon tai pukeutumisen millä yrittää edes pitää miehet loitolla. Vaatteet on terveellisempi vaihtoehto.

Vierailija
13/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudu itse. Ei ole mitään velvollisuutta saati kiinnostusta laittautua, jotta joillain random miehillä olisi mukavampaa.

Vierailija
14/14 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan halua, että äijät tuijottaa kun kävelen tuolla. Toki laittaudun juhliin. Saattaa olla, että hänkin oli menossa esimerkiksi kaverinsa häihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä