Vau! Näin kauniin, laittautuneen, naisellisen naisen kaupungilla!
Nainen oli pitkä, hoikka, pitkät kauniit vaaleat hiukset ja tiimalasivartalo. Mutta, mikä vielä tärkeämpää, nainen oli panostanut ulkonäköönsä. Oli laittautunut ja pukeutunut naisellisesti, vartalonmyötäiseen pitkään mekkoon.
Tätä lisää naiset, tätä lisää! 👍
Toivon todella, että mahdollisimman moni muukin nainen on nähnyt tämän naisen ja ymmärtää ottaa oppia! Joo, ihan kaikkiin asioihin ei toki voi itse vaikuttaa, mutta siihen voi, että laittautuu ja pukeutuu naisellisesti!
Kommentit (14)
On tiettyjä päiviä, jolloin pukeudutaan noin. Muuten kuljetaan tavallisemmin. Mutta koominen on tämä ap, joka kirjoittaa näkemästään vauvapalstalle.
Voi sinua raukkaa!
Uskallan 99,99% varmuudella sanoa, ettei hän laittautunut ja pukeutunut niin sinua tai ketään muutakaan kaltaistasi miestä miellyttääkseen vaan aivan muiden syiden vuoksi!
Olitko se sinä ap? Oma kehu haisee.
Jaa, että pitäisi pukeutua naisellisesti ihan vain sen takia, että joku ällöttävä äijä pääsisi kuolaamaan? Eiköhän anneta naisten itse päättää miten heidän ”pitäisi” pukeutua.
Voi poikaseni, on nyt vaan niin paljon tärkeämpääkin tekemistä...
Et sentään käynyt halaamassa, niin kuin minulta pyydettiin halia, siksi kun olen niin kaunis enkä tallukka niin kuin kaupungit muut naiset. Kyseessä oli Turku. Sieltähän ne Suomen rumimmat naiset on aina löytyneetkin🤣
Oli varmaan menossa johonkin juhliin. Ei kukaan muuten käytä vartalonmyötäistä pitkää mekkoa. Liian epäkäytännöllinen.
Mä pukeudun kotona aina hameeseen tai mekkoon. Viime viikot on oltu täällä Jäämerellä, missä se on epäkäytännöllinen sään vaihtuessa neljästikin päivässä. Mitään syytä kaupungilla kuljeskeluun ei kyllä ole.
Se on kiva kun naiset pukeutuvat naisellisesti. En voi sietää sellaista maskuliinista rönttä-lookia naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva kun naiset pukeutuvat naisellisesti. En voi sietää sellaista maskuliinista rönttä-lookia naisilla.
Voi valita joko ylipainon tai pukeutumisen millä yrittää edes pitää miehet loitolla. Vaatteet on terveellisempi vaihtoehto.
Laittaudu itse. Ei ole mitään velvollisuutta saati kiinnostusta laittautua, jotta joillain random miehillä olisi mukavampaa.
En mä ainakaan halua, että äijät tuijottaa kun kävelen tuolla. Toki laittaudun juhliin. Saattaa olla, että hänkin oli menossa esimerkiksi kaverinsa häihin.
Ei ollut voimaantunut.