Oletteko olleet koskaan töissä humalassa?
Itse saatan joskus ottaa muutaman siiderin aamusta niin lähtee päivä käyntiin :)
Kommentit (26)
Reissutöissä törmäsin etenkin ulkomailla messuosastoilla moniin yrityksensä edustajiin jotka tarjosivat asiakkaille ja juopuivat itse. Kuulin messuilla kollegalta, että yksi edustajistamme kehui etten minä ole koskaan päissään. Kyllä mullakin tuli tarjottua vieraille juotavaa, mutta itse valitsin limukkavaihtoehdon kunnes messupäivä oli ohi.
Paljon paremmin sitä sai työt hoidettua, kun ei ollut alkoholia sumentamassa ajatuksia. Päissään varmasti olen ollut, mutta vasta illanvietossa ja jatkoilla, työtä nekin edustamiset silti usein on. Jos on aamulla töitä ei ole koskaan ollut niin kovat jatkot, että olisi ollut krapulaa tai promilleja.
Vain töissä tarjotuista skumppalaseista pienessä nousussa.
90 -luvulla oli aika normaalia, että firman kauppojaja sopimuksia juhlittiin kuoharilla ja pääsin sitä muutaman kerran ostamaankin.
Sen jälkeen en ole ollut, enkä meinaa ollakaan. Teen vanhustyötä ja ajan autoa, joten alkoholi ei siihe sovi ollenkaan. En muitenkaan juo enää kuin pari kertaa vuodessa pari lasillista viiniä.
Puoli vuotta olin aikoinaan valtion hommissa ja pullo oli aina pukuhuoneen kaapissa.
Tais olla silloin pientä ongelmaa viinan suhteen.
Olen, ilta mennyt aamuun, tunti pari unta ja siitä sitten töihin, aikamoiset promillet varmaan ollut veressä.
Yhden kerran työnantaja halus alottaa viikonlopun jo töissä perjantaina niin tarjos sitten mullekkin viinaksia joita lipiteltiin loppupäivä :)
Nuo oli silloin nuorena naisena, enää ei jaksais/pystyis.