Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen mekko liian arkinen häihin?

Vierailija
18.08.2013 |

Eli siinäpä kysymykseni olikin. Onko liian arkinen eli mokaanko jos menen tällaisessa ystävän syyshäihin?

http://www.ellos.fi/daxon/mekko/370421

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta polvipituus kuitenkin käy? Materiaali vain juhlavampi? Voiko olla kuviollinen vai yksivärinen vain käy? AP

Vierailija
22/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin häiden tyylistä.

Silti ihmettelen miten noin moni lyttää ko. mekon täysin. Tuo nimittäin olisi ihan "keskiheno" mekko (oikeilla asusteilla) kaikkiin häihin joissa olen ollut. Kun osalla vieraista on tunika ja legginssit tai 20 v vanha jakkupuku, niin ei tuo todellakaan ole niihin verrattuna mitenkään huono. Päin vastoin.

Monikäyttöinen mekko. Voi käyttää myös toimistossa tai kesämökillä helteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin häiden tyylistä.

Silti ihmettelen miten noin moni lyttää ko. mekon täysin. Tuo nimittäin olisi ihan "keskiheno" mekko (oikeilla asusteilla) kaikkiin häihin joissa olen ollut. Kun osalla vieraista on tunika ja legginssit tai 20 v vanha jakkupuku, niin ei tuo todellakaan ole niihin verrattuna mitenkään huono. Päin vastoin.

Monikäyttöinen mekko. Voi käyttää myös toimistossa tai kesämökillä helteellä.

Vierailija
24/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä liian arkinen ja IHAN KAMALAN RUMA! Miten joku voi harkitakaan tuollaista tai ostaa edes rantamekoksi?! Näyttäää ihan oksennukselta.

Vierailija
25/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh, rumako..? Rakastan syysvärejä... Mutta kuten sanottu, olen nyt luopunut tosta mekosta ja etsin nyt jotain muuta. Kiitos kaikille oikein paljon ja jos joku haluaa laittaa linkkejä tyyliin, joka olisi sopivampi häihin, niin olisi tosi kiva. AP

Vierailija
26/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:53"]

Mutta polvipituus kuitenkin käy? Materiaali vain juhlavampi? Voiko olla kuviollinen vai yksivärinen vain käy? AP

[/quote]

Polvipituus on ok. Itse olen niin konservatiivinen, että minimittaiset mielestäni kuuluvat klubeille. Kuviollinen voi myös olla. Materiaali tosiaan juhlava, ei mitään trikoota!

Vierailija
27/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ostanut itselleni oikein juhlaviin tilaisuuksiin taftia olevan 50-luvun vintagemekon. Klassinen malli, jossa yläosa on tyköistuva ja kellohelma. Saan aina kehuja mekostani!

Siis tämän tyyppinen on minulla

http://www.etsy.com/listing/153403940/50s-dress-50s-party-dress-vintage-1950s?ref=sr_gallery_8&ga_search_query=50s+party+dress+&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=FI&ga_search_type=all&ga_facet=50s+party+dress

Vierailija
31/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois tämä: http://www.tbdress.com/product/Modern-Sheath-Column-Scoop-Mini-Length-Cocktail-Dress-10464083.html ?

Tuolta sivustolta löytyy paljon ihania mekkoja, ja kaksi ystävääni ovat tilanneet omilla mitoillaan. Oikein hyvät mekot on molemmilla. Maksu luottokortilla, ja on ollut luotettava.

Vierailija
32/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Elloksen sininen satiinimekko on ok. Mustaa ei sovi häihin laittaa.

Vierailija
33/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta käy kyllä nykyään häihin, kunhan ei ole kokomusta. Tai jos on, sitten värikkäät asusteet.

Vierailija
34/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös se Elloksen sininen oli paras. ja siihen sitte sopii korutkin. Tai 50-luvun taftimekko näytti ihan joltain rokokoo hirvitykseltä.

Vierailija
35/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihan hirveästi vinkeistä. Käyn kaikki läpi huolella ja valitsen jonkun ehdottamanne ihan varmasti. Taidan tilata tuon ehdottamani mekon muuhun tarkoitukseen, koska pidän siitä kovasti, mutta häihin valitsen juhlavamman. Vielä kerran kiitos kaikille :) AP

Vierailija
36/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns hieno pieru ja häihin hankin jotain turhan kallista yhtä päivää ajatellen (jostain kumman syystä ne ihanuudet jää sitten kaappiin ikuisiksi ajoiksi), mutta kyllä silti mielestäni olisi ihan ok tuokin häihin, jos joku tuttava sen laittaisi.
Muut vermeet vain kuntoon, jos on esim mustat sukkikset, niin jotkut ihanat oranssit korkkarit, oranssimusta hiuskoriste ja tyylikäs kaulakoru. Voisiko laukku olla joku muu kuin musta iltalaukku?
Kyllä tuossa mekossa potentiaalia on, mikäpä estää vaikka tuunaamaasta tuota mustaa kaulusosaa vaikka oransseilla helmillä tms.?

Vierailija
37/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mekossa on se suuri vaara, että sitä tulisi käytettyä paljon muuallakin, koska on monikäyttöisen oloinen. Taitaa täällä väki taas olla ilkeällä tuulella ja naruttaa sinua, älä mene lankaan.

Vierailija
38/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP on kokoa 40 niin ei todellakaan kannata valita jotain ihan ok-mekkoa isokokoisten tätimallistosta. Osta jotain nättiä ja ehkä jopa yksiväristä.

Vierailija
39/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mekko tehty miesten vanhoista kalsareista? Onko tuo joko retroviritys?

Vierailija
40/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvin käy, kun asusteet, tukka ja meikki juhlavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä