Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin suuntaan nainen pyörii? Testaa kumpaa aivopuoliskoa käytät

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, kun välillä näyttää pyörivän yhteen suuntaan, ja kun silmiä räpäyttää, pyöriikin toiseen?

Vierailija
2/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smaoin minulla, aloitti ensin myötäpäivään, sitten vaihtoi suuntaa.

Ehkä se on se eka minkä näkee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyörii aina myötäpäivään. Olen tuota katsonut niin monta kertaa ja pitkiä aikoja eikä ikinä ole pyörinyt vastapäivään. Mun lapsilla se vaihtaa aina suuntaa.

Vierailija
4/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tuossa ole mitään muita vaihtoehtoja, kuin myötäpäivään pyöriminen! Käsi tai jalka kiertää omaa kehäänsä niin selvästi, ettei voi erehtyä.

Vierailija
5/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäpäivään se oikeasti pyörii. Peittäkää yläosa ja katsokaa pelkkää jalkaterää niin selviää

Vierailija
6/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin juuri aloittanut tänne tunnepitoisen tekstin (tuo pleikkariasia) ja nainen pyöri kellonsuuntaisesti. Lopulta muutti suuntaa, ja kun luin englanninkielisen tekstin pyöri aina vain kellonsuunnan vastaisesti vaikka laitoin välillä pois ja avasin uudestaan. Eli totesin olevani jonkinlaisen tunnekuohun vallassa kun nainen pyöri kellonsuuntaisesti.

Vierailija
7/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhlät, se voi pyöriä kumpaan vaan. Ihmiset näkee sen vain eri tavalla. Mun mies sanoi, että ei voi pyöriä myötäpäivään.

Vierailija
8/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäpäivään. Olen myös joskus katsonut samaista kuvaa ja nainen onkin vaihtanut yhtäkkiä suuntaa. 

Vierailija
9/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäpäivään. sitten kun laitoin esteen, että näin vain jalkaterän, niin jalkaterä alkoi vainmennä vasemmalle ja oikealle. Siiteä hetken päästä pyöri näinen myös toiseen suuntaan.

Vierailija
10/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tekemistä minkään "aivopuoliskojen" kanssa. Ihan tavallinen optinen harha.

Vierailija
11/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pyöri myötäpäivään, ja kun keskityin siihen että yritän nähdä sen pyörivän vastapäivään niin onnistuin. Kokeilin keskittyä uudestaan "vaihtamaan suuntaa" ja taas onnistui ja rupesi pyörimään myötäpäivään. Jännä.

Mies vilkaisi ja sanoi että myötäpäivään pyörii.

Vierailija
12/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaankin suuntaan ja pysähtyy välillä. Mikä lie "huijaus"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän