Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen mekko liian arkinen häihin?

Vierailija
18.08.2013 |

Eli siinäpä kysymykseni olikin. Onko liian arkinen eli mokaanko jos menen tällaisessa ystävän syyshäihin?

http://www.ellos.fi/daxon/mekko/370421

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Kun kerrankin saisit pukea jotain tosi juhlavaa päälle niin keskit sitten tollasen mekon jota voisi käyttää vaikka pihatöissä. Mutta olen nähnyt häävierailla pahempaakin.

Vierailija
2/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on liian arkinen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan asusteista (eli ei sitten mitään mustia sukkiksia ja raskasta nahkalaukkua). Ilmeisesti olet myös aika isokokoinen joten vaatteita ei löydy helposti ja tuota mekkoa voi käyttää sitten arkenakin. Huomasithan kuitenkin että arvosteluissa sanottiin että siitä irtoaa väriä kuivanakin.

Vierailija
4/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, entä muiden mielipiteitä? Olisinko tässä mekossa juhlavuusskaalan keskivaiheilla, selkeästi alipukeutunut vai ihan sitä yleistä hyvää tasoa. En ole ollut häissä kuin pikkutyttönä viimeksi. AP

Vierailija
5/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkää tuosta kukertavasta kuosista. Siksi en itse laittaisi tuota. Yksivärisenä olisi parempi

Vierailija
6/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni alipukeutunut.

Vierailija
7/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 40. Asusteina olisi musta kirjekuorilaukku ja mustat sirot korkkarit. Hiukset kiharat ylösnostetut ja näyttävä kaulakoru. AP

Vierailija
8/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on siisti arkihame (casual smart), eikä missään nimessä hääjuhlaan sopiva.

Vierailija
9/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi alipukeutunut, tuo on rantamekko, ei juhlamekko. Ei missään nimessä mitään yleistä hyvää tasoa. Jos olet noin hakusalla, mene ihan vaateliikkeeseen ja etsi myyjän kanssa asiallinen kolttu.

Vierailija
10/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian arkinen minun mielestäni, mutta jos tunnet hääparin hyvin, mieti mitä he ajattelevat (juhla)pukeutumisesta yleisesti.

Vierailija
11/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

senverran kirjava mekko, ettei mikään näyttävä kaulakoru sovi sen kanssa

Vierailija
12/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on!

Vierailija
13/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi mekko on nätti ja syksyinen. Lisää oikein kauniit korkokengät ja asusteet ja tee näyttävä kampaus+meikki. 

Vierailija
14/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat syksyn värit. Arkisuus riippuu paikastakin, ei palatsin iltajuhlaan, mutta ainakin ulos ihan hieno.

Vierailija
15/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskon, enkä tilaa tuota. Kiitos kovasti, että pelastitte minut mokaamasta tärkeässä asiassa. En ole oikein juhlapukeutumisessa ajan tasalla, huomaan. AP

Vierailija
16/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla o  tuo ja käytän rantamekkona. Ei häihin!!

Vierailija
17/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahtaatko munaa, liian pitkä siihen.

Vierailija
18/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas hääjuhliin pukeudutaan nykyään liiankin näyttävästi. Morsiamenhan kuuluu olla se "kaunein nainen". Vähän kiusallista, varsinkin jos morsiamella vähän vaatimattomampi asu ja vieraalla joku mieletön prinsessaunelma ja kampaajan tekemä näyttävä tukkalaite.

Vierailija
19/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:40"]

Ok, entä muiden mielipiteitä? Olisinko tässä mekossa juhlavuusskaalan keskivaiheilla, selkeästi alipukeutunut vai ihan sitä yleistä hyvää tasoa. En ole ollut häissä kuin pikkutyttönä viimeksi. AP

[/quote]

Mun mielestä olisit selkeän alipukeutunut! Tuo kuosi on arkinen, ja kangas näyttää halvalta.

Vierailija
20/54 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tuo on hiukan liian arkinen. Valitse juhlavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan