Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkku, et voi koskaan kokea mitään tällaista. Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
15.08.2020 |

This bride thought her first dance was ruined… you won’t believe what happened next:

Juuri tuossa tällä viikolla varattiin miehen kanssa hääpaikka ensi vuodelle. Saas nähdä millaisia yllätyksiä hän keksii :3

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikisinkku, et voi koskaan kokea mitään tällaista. Mitä ajatuksia herättää?"

No nuo videon tapahtumat ovat yksi syy sille miksi pysyn ikuisesti sinkkuna, joten ajattelen, että toimin oikein, kun kerran toiminnallani vältän tuollaisen ja toivon välttäväni tuollaisen? En usko rakkauteen, en pidä perinteisestä hää- ja aviokulttuurista, uskon sen olevan teennäistä ja pakotettua höttöä, jolla ihmiset saadaan "yrittämään pitää paketti kasassa ja onnellisen, funktionaalisen parisuhteen kulissit pystyssä."

Vierailija
22/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuus voi olla myös katkeruutta.

Että Voi V💥ttu miten p@skamainen Ap voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian rääkäisee ja puhkeaa onnenkyyneliin toisen miehen läsnäolon vuoksi. Voi sulhasparkaa. Ja kaiken lisäksi tuo toinen mies kuulostaa ihan lampaalta. Ja vielä yksi huomio: morsiamen puku on poseeratessa varmasti kaunis, mutta tuossa näyttää epämääräiseltä kasalta valkoista kangasta. Ja pyykkikeko käsivarrella vielä.

Toisaalta ymmärrän isot häät, mutta itselleni en sellaisia haluaisi. En vain ole julkisuudenkipeä millään tavalla. Ajattelin aina, että menisin mieluiten naimisiin maistraatissa, ylläni kauniisti laskeutuva, pitkä, pehmeänharmaa, mattapintainen silkkileninki. Juhlat lähipiirin kesken päivällisen merkeissä. Ei vain tullut koskaan vastaan ihmistä, jonka kanssa olisin voinut kuvitella eläväni loppuikäni. Harmittaa, mutta toisaalta ei harmita ollenkaan. Kaikella on puolensa, ja arvelen, että omillani olen onnellisimmillani.

Vierailija
24/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää parisuhteita, valikoin miehet niin huonosti, saattaa tulla turpaan tai koti rikkoutuu, ainakin ulkonäköäni haukutaan, osaisinpa valita paremmin. En halua ottaa riskiä. Yksinolossa on paljon hyvää ja ystäviä mulla on.

Vierailija
25/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa tulevalta Bridezillalta. Sitten itketään hääyönä kun mitään yllätystä ei tullutkaan tai se oli vääränlainen. Vieraatkaan eivät hehkuttaneet ja itkeneet onnesta vaan olivat tyypillisiä suomalaisia jurottajia. Seuraavaksi haukutaan kaaso.

Nämä on niin nähty.

Vierailija
26/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää parisuhteita, valikoin miehet niin huonosti, saattaa tulla turpaan tai koti rikkoutuu, ainakin ulkonäköäni haukutaan, osaisinpa valita paremmin. En halua ottaa riskiä. Yksinolossa on paljon hyvää ja ystäviä mulla on.

Mikä sua viehättää huonoissa miehissä?

Miksi naiset tuntuvat olevan allergisia kunnollisille miehille?

Vierailija
27/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raukat eivät voi mitään biologialleen :(

Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole...

Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.

DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy

"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.

- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.

- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä

https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…

Vierailija
28/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde riitää hyvin eikä ole mitään tarvetta parisuhteelle. 

Vierailija
29/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti haluisin osata valikoida paremmin ja osata olla rauhallisempien miesten kanssa. Lapsuuden perheeni oli sellainen, että isä oli viinaan menevä, ajoittain ilkeä, naisia vähättelevä ja välillä väkivaltainenkin, kai mun tunne-elämä on nyrjähtänyt. Terapiassa olen käynyt, tällä hetkellä en luota miehiin parisuhdemielessä. 

Vierailija
30/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raukat eivät voi mitään biologialleen :(

Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole...

Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.

DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy

"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.

- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.

- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä

https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…

Luuletko, että haluan osakseni huonoa kohtelua? Haluan itseäni kunnioittavan miehen, kai mun päässä on vikaa. Olen tottunut ilkeisiin miehiin valitettavasti, parasta olla yksin.

Vierailija
31/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on ihmisen parasta aikaa eikä kukaan ymmärrä sen nautinnollisuutta, parhaiten mieleen jäävät ikävät asiat tapahtumat. Sitten kun olisi aikaa muistella iskee dementia ja tyhjentää kovalevyn...

Vierailija
32/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö osaat ennustaa tulevaisuuteen, että ikisinkku ei voi mitenkään löytää kumppania? Sitäpaitsi, yli puolet avioliitoista päättyy eroon, eli prinsessa unelmahäät ei kompensoi sitä yhtään mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä