Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys "amatsoninaisille"

Vierailija
15.08.2020 |

Minulla olisi kysymys amatsonimaisille naisille. Tarkoitan siis naista joka on luontaisesti voimakas/roteva, kenties pitkä, jne. Voitte kuitenkin tulkita itse sovitteko kuvaukseen :)

Itse satun pitämään tuollaisista naisista, vaikka - tai ehkä koska - olen mieheksi aika pieni ja hoikka.

Naiset kuitenkin tuntuvat järjestään haluavan asetelmaa jossa he saavat tuntea itsensä pieniksi ja suojeltaviksi, eivät suinkaan vahvoiksi.

Voi alapeukuttaa jos huvittaa. Muistathan silti että kaikilla meillä on makumme ja luulisi olevan hyvä etteivät kaikki pidä samasta missimäisestä ja sirosta naistyypistä? Vai onko aina miinusta jos tykkääjä ei ole iso ja miehekäs? Miten vaan.

Kysymys "amatsoninaisille"

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M181/85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi kunhan mies muuten miellyttää silmään ja persoonaltaan sovittaisiin yhteen :) olen useastikin ihastunut itseäni lyhyempiin miehiin. Minusta vain tuntuu, että miehiä oksettaa isot naiset, pitäisi olla taskuraketti. :(

N26

Kuinka iso olet?

Samassa ruokapaikassa käy nainen mikä on iso, pitkä, varmaan saman pituinen kuin minä, mutta on kuitenkin naisellinen, tiimalasi, sopusuhtaiset tissit/perse ja mittasuhteet muutenkin kohdallaan, ei läski, kasvoiltaan kaunis, hiukset. Ym. Mutta iso.

Mulle kyllä kelpaisi oikein hyvin.

Täällä päin asuu nainen jonka veikkaisin olevan joku 180cm/90-100kg. On kuumin missään ja koskaan näkemäni nainen. Mutta en ikipäivänä uskaltaisi lähestyä koska tietysti oletan että on parisuhteessa jonkun 195cm/100kg komean johtajamenestyjän kanssa, ja pitäisi loukkauksena kun lyhyempi ja hoikempi mies lähestyisi.

Se lyhyempi ja hoikempi mies, joka uskalsi lähestyä, päätyi pitkään parisuhteeseen kanssani.

t. suurin piirtein kuvailemasi kokoinen nainen

Vierailija
22/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko amazon, 173 cm pitkä ja näyttävä jos laittaudun. Tiimalasi. Aah, rakastan itseäni ja todellakin tiedän että miehet ei vain niitä pikku piipittäjiä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut sinut kroppani kanssa koskaan. Olen pitkä, roteva, harteikas ja luonnostaan lihaksikas. Isäni ja vaarini tosin olivat erässä lihaksia vaativassa lajissa SM-tason kilpailijoita. Että sieltä tällaiset pskageenit on tullut. Äitini on pieni ja siro, huomauttelevat aina kuinka voin olla näin iso korsto. Ei tullut mieleen miesvalinnassa tällainen vaihtoehto että tyttöjäkin voi syntyä.

Vierailija
24/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut sinut kroppani kanssa koskaan. Olen pitkä, roteva, harteikas ja luonnostaan lihaksikas. Isäni ja vaarini tosin olivat erässä lihaksia vaativassa lajissa SM-tason kilpailijoita. Että sieltä tällaiset pskageenit on tullut. Äitini on pieni ja siro, huomauttelevat aina kuinka voin olla näin iso korsto. Ei tullut mieleen miesvalinnassa tällainen vaihtoehto että tyttöjäkin voi syntyä.

Ketkä huomauttelevat? Äitisi?

Vierailija
25/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindessä on jostain syystä ihan valtavasti pitkiä naisia.

Vierailija
26/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja päätit postata tämän ketjuun jossa miehet kehuvat kaltaisiasi pitkiä ja vahvoja naisia?

Vierailija
27/28 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siltä väliltä. En pidä siitä, että jokaista naistyyppiä kohden on olemassa ihmisiä, joille se on fetissi.

En halua olla mikään suojeleva/huolehtiva "amazonimamma" jollekin miehelle jolle se on fetissi. Kuitenkin myöhemmin pyytää että tallon päälle tai jotain muuta pelottavaa.

Oli minkälainen nainen tahansa, aina saa pelätä ja miettiä että onkohan mies mun kanssa vain koska hänellä on fetissi jotain ominaisuuttani kohtaan. Olen itse kohdannut miehiä jotka ovat kavereitani vain koska heillä on fetissi tietynlaiseen puheääneen, enkä minä voi äänelleni mitään - olen joskus saanut siitä haukkujakin. Tuntuu paskalta että jopa ne omat negatiiviset ominaisuudet voi olla miehelle se ainoa syy olla kanssani tai edes kaverini.

Lihavuus on hyvä esimerkki. Jos olisin ylipainoinen, itse ainakin murehtisin aina että onkohan mies nyt kiinnostunu minusta ihmisenä vai läskeistäni, koska on joku läskifetisisti.

Kuka tahansa joka on pakkomielteinen minkä tahansa kroppani ominaisuuden suhteen (oli se sitten asia jonka voin muuttaa tai ei), on automaattinen no-no. Pakkomielteet eivät ole terveitä eikä hyvä pohja suhteelle.

Miksi jos pitää mistä tahansa muusta kuin hoikasta, sirosta ja klassisen kauniista...on se automaattisesti fetissi?

No esim. pienikokoisemmat naiset aika tehokkaasti tekevät selväksi, että normaalit miehet tykkäävät heidän kaltaisistaan, meitä friikkejä ihailevat vain fetistit tai muuten oudot.

Vierailija
28/28 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä (lähes 190cm) nainen ja miehen pituudella ei ole minulle juurikaan väliä - suurimman vaikutuksen minuun tekee se, jos mies pitää pituuttani todella viehättävänä! Mikään ei ärsytä enemmän kuin se, että mies kierrellen ja kaarrellen ilmaisee, että olisi kivaa jos olisin lyhyempi, mutta ei pituuteni HAITTAA mitään. On uskomattoman imartelevaa ja itsetuntoa kohottavaa kävellä pää pystyssä, kun vierellä on kaltaistani pitkää amatsonia ihaileva mies, oli hän sitten minua lyhyempi tai pidempi. Nykyinen kumppani on lyhyempi ja ihailee pituuttani estoitta. Suhdehistoriasta löytyy 10 cm pidempiä ja jopa 20 cm lyhyempiä miehiä. En kerrassaan ymmärrä, miksi jonkin erityisominaisuuden (pituus, punainen tukka, tai mitä vaan) ihaileminen jotenkin poistaisi sen, että voi arvostaa ja pitää henkilöstä myös muiden ominaisuuksien takia.