Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys "amatsoninaisille"

Vierailija
15.08.2020 |

Minulla olisi kysymys amatsonimaisille naisille. Tarkoitan siis naista joka on luontaisesti voimakas/roteva, kenties pitkä, jne. Voitte kuitenkin tulkita itse sovitteko kuvaukseen :)

Itse satun pitämään tuollaisista naisista, vaikka - tai ehkä koska - olen mieheksi aika pieni ja hoikka.

Naiset kuitenkin tuntuvat järjestään haluavan asetelmaa jossa he saavat tuntea itsensä pieniksi ja suojeltaviksi, eivät suinkaan vahvoiksi.

Voi alapeukuttaa jos huvittaa. Muistathan silti että kaikilla meillä on makumme ja luulisi olevan hyvä etteivät kaikki pidä samasta missimäisestä ja sirosta naistyypistä? Vai onko aina miinusta jos tykkääjä ei ole iso ja miehekäs? Miten vaan.

Kysymys "amatsoninaisille"

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aika konservatiivisia näissä asioissa. Uroksen kuuluu olla isompi ja sitä rataa. On huomattu.

t. myös pikkumies

Vierailija
2/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kunhan mies muuten miellyttää silmään ja persoonaltaan sovittaisiin yhteen :) olen useastikin ihastunut itseäni lyhyempiin miehiin. Minusta vain tuntuu, että miehiä oksettaa isot naiset, pitäisi olla taskuraketti. :(

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että aika moni nainen haluaa tulla ihailluksi omana itsenään ja omana persoonanaan, ei sen takia, että on tietyn naistyypin edustaja. Oli se sitten amatsonityyppi tai joku muu.

Vierailija
4/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että aika moni nainen haluaa tulla ihailluksi omana itsenään ja omana persoonanaan, ei sen takia, että on tietyn naistyypin edustaja. Oli se sitten amatsonityyppi tai joku muu.

No tietysti! Totta kai persoona ja ihminen kokonaisuutena on tärkeintä.

Halusin kysyä, koska en tässä asiassa oikein ymmärrä naisia.

Itse pitäisin kivana asiana jos nainen tykkäisi persoonani lisäksi vaikkapa hoikkuudesta ja siitä että olen aika pienikokoinen mieheksi. Naiset tuntuvat ajattelevan siten ettei siitä isokokoisuudesta saisi pitää (persoonan lisäksi tottakai), vaan se pitää hyväksyä tai jättää huomaamatta.

Myös tuo ajatus "näytän siltä ja tältä mieheen verrattuna" on minulle vieras. En mitenkään kykene ajattelemaan että haluaisin näyttää jotain verrattuna naiseen. Minähän olen sellainen kuin olen, miten se naisen koko tai muoto siihen vaikuttaisi!?

ap

Vierailija
5/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäisin kivana asiana jos nainen tykkäisi persoonani lisäksi vaikkapa hoikkuudesta ja siitä että olen aika pienikokoinen mieheksi. Naiset tuntuvat ajattelevan siten ettei siitä isokokoisuudesta saisi pitää (persoonan lisäksi tottakai), vaan se pitää hyväksyä tai jättää huomaamatta.

Myös tuo ajatus "näytän siltä ja tältä mieheen verrattuna" on minulle vieras. En mitenkään kykene ajattelemaan että haluaisin näyttää jotain verrattuna naiseen. Minähän olen sellainen kuin olen, miten se naisen koko tai muoto siihen vaikuttaisi!?

ap

Hyviä kysymyksiä.

Minäkään en ymmärrä miksi tämä...

"Sytyn siitä kun pienempikokoinen mies ihailee minua ja pitää juuri minunlaisestani naisesta myös ulkonäöllisesti"

...on saanut nolla ääntä? Kun taas tämä olisi kaiketi hyvä:

"Sytyn siitä kun pienempikokoinen mies ihailee minua ja pitää juuri minunlaisestani naisesta siitä huolimatta että olen ulkonäöllisesti tällainen"

Miten se jos mies pitää naisen ulkonäköä juuri täydellisenä voi olla huonompi kuin se jos mies tykkää naisesta tämän ulkonäöstä huolimatta, eli naisen ulkonäkö ei ole just 101% miehen mieleen?

Vierailija
6/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, totta kai. Mutta olet varmaan havainnut että suurimmalla osalla ihmisistä on tietty ulkonäöllinen tyyppi, joka eniten silmää miellyttää.

Vierailija
7/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hyviä kysymyksiä.

"Sytyn siitä kun pienempikokoinen mies ihailee minua ja pitää juuri minunlaisestani naisesta myös ulkonäöllisesti"

"Sytyn siitä kun pienempikokoinen mies ihailee minua ja pitää juuri minunlaisestani naisesta siitä huolimatta että olen ulkonäöllisesti tällainen"

Miten se jos mies pitää naisen ulkonäköä juuri täydellisenä voi olla huonompi kuin se jos mies tykkää naisesta tämän ulkonäöstä huolimatta, eli naisen ulkonäkö ei ole just 101% miehen mieleen?

Veikkaan että naisilla on suoraviivaisempi käsitys siitä mitkä ovat naissukupuolessa hyviä vs huonoja ominaisuuksia, ja siksi naiset eivät pidä ominaisuuksista itsessään jotka eivät edusta naisten omaa naisihannetta (siro, hoikka, klassisen kaunis).

Tavallaan isokokoisempi nainen mieluummin haluaa että mies ei huomaa isoa kokoa, tai jostain syystä näkee kuitenkin naisen pienenä ja sirona, kuin että mies tykkää siitä että naisessa on mistä pitää kiinni.

Vierailija
8/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi kunhan mies muuten miellyttää silmään ja persoonaltaan sovittaisiin yhteen :) olen useastikin ihastunut itseäni lyhyempiin miehiin. Minusta vain tuntuu, että miehiä oksettaa isot naiset, pitäisi olla taskuraketti. :(

N26

Eikä okseta.

Sen myönnän että ylipaino on useimmille miehille turn-off, etenkin jos se on keskivartalossa.

Mutta isompikokoisilla naisilla on paljon tykkääjiä. Et vain huomaa sitä koska ne tykkääjät eivät lähesty yhtä aktiivisesti kuin taskuraketeista tykkäävät miehet. Taskurakettia kun on helpompi lähestyä, ja usein pienempikokoisista naisista tykkäävät miehet jotka haluavat ottaa "saalistajan" roolin.

Vierailija
9/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Kuinka iso olet?

Samassa ruokapaikassa käy nainen mikä on iso, pitkä, varmaan saman pituinen kuin minä, mutta on kuitenkin naisellinen, tiimalasi, sopusuhtaiset tissit/perse ja mittasuhteet muutenkin kohdallaan, ei läski, kasvoiltaan kaunis, hiukset. Ym. Mutta iso.

Mulle kyllä kelpaisi oikein hyvin.

Vierailija
10/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on parempi että miehellä on ne leveämmät hartiat kumminkin, niin fyysiset kuin henkisetkin. se on miehille luontaista. vaikka itse amatsoni olenkin.

Vierailija
11/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M181/85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Kuinka iso olet?

Samassa ruokapaikassa käy nainen mikä on iso, pitkä, varmaan saman pituinen kuin minä, mutta on kuitenkin naisellinen, tiimalasi, sopusuhtaiset tissit/perse ja mittasuhteet muutenkin kohdallaan, ei läski, kasvoiltaan kaunis, hiukset. Ym. Mutta iso.

Täällä päin asuu nainen jonka veikkaisin olevan joku 180cm/90-100kg. On kuumin missään ja koskaan näkemäni nainen. Mutta en ikipäivänä uskaltaisi lähestyä koska tietysti oletan että on parisuhteessa jonkun 195cm/100kg komean johtajamenestyjän kanssa, ja pitäisi loukkauksena kun lyhyempi ja hoikempi mies lähestyisi.

Vierailija
12/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hyviä kysymyksiä.

Veikkaan että naisilla on suoraviivaisempi käsitys siitä mitkä ovat naissukupuolessa hyviä vs huonoja ominaisuuksia, ja siksi naiset eivät pidä ominaisuuksista itsessään jotka eivät edusta naisten omaa naisihannetta (siro, hoikka, klassisen kaunis).

Tavallaan isokokoisempi nainen mieluummin haluaa että mies ei huomaa isoa kokoa, tai jostain syystä näkee kuitenkin naisen pienenä ja sirona, kuin että mies tykkää siitä että naisessa on mistä pitää kiinni.

Ei ainakaan mun kohdalla ole noin, että haluaisin, että mut nähdään pienenä ja sirona. Ei ollenkaan. Mä pidän pituudestani ja tykkään olla vahva nainen.

Mutta jos joku tulee viereen suu auki tuijottamaan (oikeasti näin on käynyt), niin se on kiusallista. En halua olla fetissikohde.

Vierailija
13/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, totta kai. Mutta olet varmaan havainnut että suurimmalla osalla ihmisistä on tietty ulkonäöllinen tyyppi, joka eniten silmää miellyttää.

Olen kyllä, ja jopa sen, että ns. mun tyyppinen aika usein kiinnittää huomiota muhun. Mutta silti seurustelukumppaneistani (4 kpl) ns. mun tyyppiä on ollut vain yksi. Kuitenkin kaikkien ulkonäkö on miellyttänyt silmääni kovasti.

Vierailija
14/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä päin asuu nainen jonka veikkaisin olevan joku 180cm/90-100kg. On kuumin missään ja koskaan näkemäni nainen. Mutta en ikipäivänä uskaltaisi lähestyä koska tietysti oletan että on parisuhteessa jonkun 195cm/100kg komean johtajamenestyjän kanssa, ja pitäisi loukkauksena kun lyhyempi ja hoikempi mies lähestyisi.

Oho. Jos minä olisin tuo nainen niin en pahastuisi kohteliaasta lähestymisestä. HUOM. kohteliaasta ja asiallisesta. Lado faktat pöytään: hän on mielestäsi tosi kaunis ja kiinnostava ja olisikohan hän mahdollisesti vapaa ja kiinnostunut lähtemään kahville. Ja jos ei ole vapaa / kiinnostunut, sanot että selvä, harmi näin ja mukavaa viikon / syksyn / elokuun jatkoa. Jos hän taas sanoo että tämä tuli nyt vähän äkkiä, niin anna puhelinnumerosi niin pallo on hänellä.  Tai yritä saada hänen puhelinnumeronsa, mikäli hänen ilmeensä näyttää siltä, että sitä kannattaa pyytää.

Voit pohjustaa, että tämä on nyt hieman epätavallista, mutta ajattelit että rohkea rokan syö.

Jos minulle joku näin jossain työpaikan ruokalassa ASIALLISESTI ja KOHTELIAASTI tulisi selittämään, niin en en todellakaan dissaisi vaan arvostaisin rohkeuttaan.

Vierailija
15/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että oikein "syttyy" pelkästään pienikokoisista on minusta yhtä outoa, kuin joku sanoo, että "syttyy" vain isoista miehistä. 

Minä ainakin sytyn, jos ihminen on ihana, koko on lähes sivuseikka!

Vierailija
16/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Jos minä olisin tuo nainen niin en pahastuisi kohteliaasta lähestymisestä. HUOM. kohteliaasta ja asiallisesta. Lado faktat pöytään: hän on mielestäsi tosi kaunis ja kiinnostava ja olisikohan hän mahdollisesti vapaa ja kiinnostunut lähtemään kahville. Ja jos ei ole vapaa / kiinnostunut, sanot että selvä, harmi näin ja mukavaa viikon / syksyn / elokuun jatkoa. Jos hän taas sanoo että tämä tuli nyt vähän äkkiä, niin anna puhelinnumerosi niin pallo on hänellä.  Tai yritä saada hänen puhelinnumeronsa, mikäli hänen ilmeensä näyttää siltä, että sitä kannattaa pyytää.

Voit pohjustaa, että tämä on nyt hieman epätavallista, mutta ajattelit että rohkea rokan syö.

Jos minulle joku näin jossain työpaikan ruokalassa ASIALLISESTI ja KOHTELIAASTI tulisi selittämään, niin en en todellakaan dissaisi vaan arvostaisin rohkeuttaan.

Todennäköisin reaktio lähestymiseen:

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2018/06/0…

Nainen luultavasti pitäisi lähestyjää vähän vajaana, ja ihmettelisi etteikö tämä tajua kyseessä olevan PITKÄ nainen joten totta kai miehenkin pitää olla pitkä ja lisäksi roteva.

Jo <170cm naiset pitävät itseään pitkinä ja ihmettelevät jos alle keskipituiset miehet eivät tajua jättää lähestymättä.

Vierailija
17/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siltä väliltä. En pidä siitä, että jokaista naistyyppiä kohden on olemassa ihmisiä, joille se on fetissi.

En halua olla mikään suojeleva/huolehtiva "amazonimamma" jollekin miehelle jolle se on fetissi. Kuitenkin myöhemmin pyytää että tallon päälle tai jotain muuta pelottavaa.

Oli minkälainen nainen tahansa, aina saa pelätä ja miettiä että onkohan mies mun kanssa vain koska hänellä on fetissi jotain ominaisuuttani kohtaan. Olen itse kohdannut miehiä jotka ovat kavereitani vain koska heillä on fetissi tietynlaiseen puheääneen, enkä minä voi äänelleni mitään - olen joskus saanut siitä haukkujakin. Tuntuu paskalta että jopa ne omat negatiiviset ominaisuudet voi olla miehelle se ainoa syy olla kanssani tai edes kaverini.

Lihavuus on hyvä esimerkki. Jos olisin ylipainoinen, itse ainakin murehtisin aina että onkohan mies nyt kiinnostunu minusta ihmisenä vai läskeistäni, koska on joku läskifetisisti.

Kuka tahansa joka on pakkomielteinen minkä tahansa kroppani ominaisuuden suhteen (oli se sitten asia jonka voin muuttaa tai ei), on automaattinen no-no. Pakkomielteet eivät ole terveitä eikä hyvä pohja suhteelle.

Vierailija
18/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siltä väliltä. En pidä siitä, että jokaista naistyyppiä kohden on olemassa ihmisiä, joille se on fetissi.

En halua olla mikään suojeleva/huolehtiva "amazonimamma" jollekin miehelle jolle se on fetissi. Kuitenkin myöhemmin pyytää että tallon päälle tai jotain muuta pelottavaa.

Oli minkälainen nainen tahansa, aina saa pelätä ja miettiä että onkohan mies mun kanssa vain koska hänellä on fetissi jotain ominaisuuttani kohtaan. Olen itse kohdannut miehiä jotka ovat kavereitani vain koska heillä on fetissi tietynlaiseen puheääneen, enkä minä voi äänelleni mitään - olen joskus saanut siitä haukkujakin. Tuntuu paskalta että jopa ne omat negatiiviset ominaisuudet voi olla miehelle se ainoa syy olla kanssani tai edes kaverini.

Lihavuus on hyvä esimerkki. Jos olisin ylipainoinen, itse ainakin murehtisin aina että onkohan mies nyt kiinnostunu minusta ihmisenä vai läskeistäni, koska on joku läskifetisisti.

Kuka tahansa joka on pakkomielteinen minkä tahansa kroppani ominaisuuden suhteen (oli se sitten asia jonka voin muuttaa tai ei), on automaattinen no-no. Pakkomielteet eivät ole terveitä eikä hyvä pohja suhteelle.

Miksi jos pitää mistä tahansa muusta kuin hoikasta, sirosta ja klassisen kauniista...on se automaattisesti fetissi?

Vierailija
19/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että oikein "syttyy" pelkästään pienikokoisista on minusta yhtä outoa, kuin joku sanoo, että "syttyy" vain isoista miehistä. 

Minä ainakin sytyn, jos ihminen on ihana, koko on lähes sivuseikka!

Jep, fetissit on vähän outoja. 

Vierailija
20/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisin reaktio lähestymiseen:

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2018/06/0…

Nainen luultavasti pitäisi lähestyjää vähän vajaana, ja ihmettelisi etteikö tämä tajua kyseessä olevan PITKÄ nainen joten totta kai miehenkin pitää olla pitkä ja lisäksi roteva.

Jo <170cm naiset pitävät itseään pitkinä ja ihmettelevät jos alle keskipituiset miehet eivät tajua jättää lähestymättä.

Pituus taitaa olla sinulle itsellesi kova paikka? Oletko tullut koskaan ajatelleeksi, että naiset antaa pakit jostain muusta syystä? Pituus on vain yksi seikka sadasta, syy pakkeihin voi olla mikä vain.