Miksi te rehevät naiset pidätte tissivakoa esillä ?
Kommentit (63)
Tänne asti kuuluu kateellisten kihinä...
lihavilla naisilla älyttömän kamalan näköistä. siinä sitten rasvalöllykät päivää paistattelevat helteessä ja haju on mitä mahtavin päivän päätteeksi niiden tissien alla ja välissä.. hyi. liian isot rinnat on sitäpaitsi rumat, sopivat, C-kupit on kauniit. kuhan on sellaisella "normaalin" kokoisella tai vähän hoikemman puoleisella naisella, eikä millään röllykkä-mahaisella selluliitti-akalla.
Meinaatko 44, että ne hikoilis vähemmän, jos piilotettaisiin poolopaidan sisään?
Onpa vihamielistä kirjoittelua. On tullut joo selväksi, että isorintaiset ovat teidän mielestänne todella kuvottavia, ja mikään yli maltillisen c-kupin ei ole teille hyväksyttävää.
Oikeasti, kirjoitatteko te muistakin itsestänne poikkeavista samaan sävyyn?
Jos teistä on inhottavaa että minun rintavakoni alkaa 20 cm korkeammalta kuin teidän rintavakonne, se ei tarkoita että tekisin sitä tahallani, tai että vaateteollisuudella olisi taloudellista kiinnostusta alkaa valmistaa vaatteita minun mittasuhteilleni kun suurin osa teistä lindex/hm/kappahl-asiakkaista on kuitenkin pienirintaisia ja siellä siis on se kaupallinen potentiaali.
Jos minä pukeudun samoihin vaatteisiin kuin te, minun rintani näkyvät huomiotaherättävästi, teidän pysyvät nätisti siellä lähellä kainaloita ja kankaan peitossa. Se on ongelma, itsekin tajuan. Mutta miksi te olette noin vihamielisiä? Minähän se olen jolla tämä ongelma on, teillä menee hyvin kun olette sen normin mukaisia!
Arvatkaa vain miten vaikeaa on löytää tällä aika vaatimattomalla budjetillani ja tällä H-povella sopivia vaatteita esim. työhaastetteluihin (haen töitä joissa ei voi pukeutua t-paitaan), kun melkein kaikista kaula-aukoista näkyy jotain tissivakoa! Se alkaa melkein kaulastani!
Miksi mun tissivako on sulle ongelma? Onko sun pakko tuijottaa mun rintoja?
Haloo, jos on näyttää enemmän tissiä niin sitten on näyttää enemmän vakoakin!!
Jealous??
Rintani eivät ole isot, mutta olen harteikas ja leveälanteinen (vaikuttaa siis yläosienkin valintaan, jos se on yli vyötärömittainen. Läskimallistoissa on aina tolkuttomat kaula-aukot. En viitsi alasti tai kittanoissa trikootopeissa kulkea, joten ei jää muita vaihtoehtoja.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:51"]
Onpa vihamielistä kirjoittelua. On tullut joo selväksi, että isorintaiset ovat teidän mielestänne todella kuvottavia, ja mikään yli maltillisen c-kupin ei ole teille hyväksyttävää.
Oikeasti, kirjoitatteko te muistakin itsestänne poikkeavista samaan sävyyn?
Jos teistä on inhottavaa että minun rintavakoni alkaa 20 cm korkeammalta kuin teidän rintavakonne, se ei tarkoita että tekisin sitä tahallani, tai että vaateteollisuudella olisi taloudellista kiinnostusta alkaa valmistaa vaatteita minun mittasuhteilleni kun suurin osa teistä lindex/hm/kappahl-asiakkaista on kuitenkin pienirintaisia ja siellä siis on se kaupallinen potentiaali.
Jos minä pukeudun samoihin vaatteisiin kuin te, minun rintani näkyvät huomiotaherättävästi, teidän pysyvät nätisti siellä lähellä kainaloita ja kankaan peitossa. Se on ongelma, itsekin tajuan. Mutta miksi te olette noin vihamielisiä? Minähän se olen jolla tämä ongelma on, teillä menee hyvin kun olette sen normin mukaisia!
Arvatkaa vain miten vaikeaa on löytää tällä aika vaatimattomalla budjetillani ja tällä H-povella sopivia vaatteita esim. työhaastetteluihin (haen töitä joissa ei voi pukeutua t-paitaan), kun melkein kaikista kaula-aukoista näkyy jotain tissivakoa! Se alkaa melkein kaulastani!
[/quote]
Onpa täällä a- ja b-kuppisiakinhaukuttu laudaksi. Mikään muu ei ole sallittua paitsi se c-kuppi.
haha, onneksi olen suht hyväkroppainen ja C-kupin tisseillä varustettu naaras. ;) näyttää hyvältä KAIKKIEN vaatteiden kanssa, en ole tissitön, eikä rinnat ole LIIAN isot, eihän se ole enää kaunista. kaikki kumppanit olleet tyytyväisiä ja kehaisseet että täysin sopivan kokoiset, yhtään isommat tai pienemmät ei tarvisi olla.:)
Kun olin itse hoikempi, olisin ehkä voinut ihmetellä samaa asiaa. Nyt on kiloja enemmän ja rinnatkin isommat ja on kyllä vaikea löytää esim t-paitaa, missä ei olisi valtava kaula-aukko. Ne aukot suurenee samaan tahtiin koon kanssa.Lisäksi jotkut materiaalit on sellaisia, että rinnat vetää sen kaula-aukon alemmas, koko ajan saa yrittää hilata sitä paitaa ylöspäin. itse yritän pitää vakoni piilossa, mutta vaikeaa se välillä on
Ihme keskustelu :(
Minusta on ihana nähdä erilaisia rintoja ja kaikki rinnat ovat hienoja! Todella uniikkeja. Minusta on myös kiva nähdä rintavakoja koska se tuo esille naisellisuutta ja rohkeutta.
Terveisin B-kuppi :)
Riippuu myös, missä niitä rintojaan esittelee. Esimerkiksi työpukeutumiseen eivät mielestäni syvään uurretut kaula-aukot kuulu koskaan, ellei nyt satu työskentelemään erotiikka-alalla. Saatan käyttää push-upeja viihteelle lähtiessäni, mutta en silloinkaan välttämättä aina yhdistä niihin avointa kaula-aukkoa, enemmänkin ahdistaa, jos tissit pomppaavat liikaa esille! Mainittakoon vielä, että rintani ovat sitä kokoluokkaa, että jos en käyttäisi hieman litistäviä rintsikoita säädyllisten kaula-aukkojen kanssa, ne kyllä korostuvat - mielestäni liikaakin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 19:08"]
Läskien tissien vako NÄYTTÄÄ perseeltä, eikä seksikkäältä tissivaolta. Se on vastenmielinen näky. Sellaisten läskien, roikkuvien lötkötissien vako, josta näkee, että sormi uppoais 20 cm jos kokeilis painaa. Kiinteät ja isot niiden pitää olla, ei mitkään läskiroikot.
[/quote]
Juu, niitä sellaisia kutsutaan silikoneiksi.
[/quote]
Eipä ole silikoneja nähneetkään, toisin kuin läskit kuvittelevat. Myös luomutissit voivat olla isot ja kiinteät, ja näin ollen myös upeat.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 22:45"]
Läskien tissien vako NÄYTTÄÄ perseeltä, eikä seksikkäältä tissivaolta. Se on vastenmielinen näky. Sellaisten läskien, roikkuvien lötkötissien vako, josta näkee, että sormi uppoais 20 cm jos kokeilis painaa. Kiinteät ja isot niiden pitää olla, ei mitkään läskiroikot.
[/quote]
[/quote]
Eipä ole silikoneja nähneetkään, toisin kuin läskit kuvittelevat. Myös luomutissit voivat olla isot ja kiinteät, ja näin ollen myös upeat.
[/quote]
Terveisin 75G, joka ei välttämättä tarvitse edes rintaliivejä ja ikää on 33 v. Mahtaa käydä kateeksi :) P.S. Rintavakoni on upea.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika harvoin kuitenkaan ovat.
Hyvin harvoja on siunattu hoikalla vartalolla, jossa komeilevat kiinteät, pyöreät ja isot rinnat, jotka eivät kutistu laihtuessa. Siksipä ne kimmoisat pallotissit on 98 % tapauksista kirurgin veitsen muotoilemat.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 22:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika harvoin kuitenkaan ovat.
Hyvin harvoja on siunattu hoikalla vartalolla, jossa komeilevat kiinteät, pyöreät ja isot rinnat, jotka eivät kutistu laihtuessa. Siksipä ne kimmoisat pallotissit on 98 % tapauksista kirurgin veitsen muotoilemat.
[/quote]
Mulla itse asiassa eivät kutistu, mutta en kyllä sanoisi näitä kovin kiinteiksi. Tai voivathan ne joidenkin mielestä ollakin, pyöreät ainakin ovat. Läskikään en kyllä ole koskaan ollut.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 22:10"]
Riippuu myös, missä niitä rintojaan esittelee. Esimerkiksi työpukeutumiseen eivät mielestäni syvään uurretut kaula-aukot kuulu koskaan, ellei nyt satu työskentelemään erotiikka-alalla. Saatan käyttää push-upeja viihteelle lähtiessäni, mutta en silloinkaan välttämättä aina yhdistä niihin avointa kaula-aukkoa, enemmänkin ahdistaa, jos tissit pomppaavat liikaa esille! Mainittakoon vielä, että rintani ovat sitä kokoluokkaa, että jos en käyttäisi hieman litistäviä rintsikoita säädyllisten kaula-aukkojen kanssa, ne kyllä korostuvat - mielestäni liikaakin.
[/quote]
Kertaakaan en ole käyttänyt push-upeja, en edes omista sellaisia, sillä ei ole tarvetta, koska tavallisilla saan aivan saman tuloksen haluamatta, joten tuskinpa sulla kovin isot ovat. Eikä tässä koossa tarvitse olla edes syvään uurrettu kaula-aukko, kun vako näkyy. Litistäviä käytän välillä minäkin, vaikka eipä niistä paljoa iloa ole, itse asiassa oikeankokoisia on vaikea löytää.
Eli kaikkia pitää haukkua tasaisesti..?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 17:31"]
Siksi että miehet tuijottaisivat ja naiset paheksuisivat :D Miksikäs muuten?
[/quote]
Isotissiset ovat siis huomionhakuisia huoria ja riidanhaastajia. :D Mitenkäs muuten?