Mikä on seksikkäintä mieheessä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
akat on rahanahneita. jokainen.
Hanki parempaa seuraa!
No alfajohtajan luonne tietenkin, sillä sehän käytännössä sisältää kaikki muuta vaihtoehdot (paitsi ehkä lihakset, mutta kunnon alfa ei tarvi sellaisia). Vai kuinka monta köyhää, alhaisen statuksen nobody alfajohtajaa tunnette?
Raha. Jos mies ei ole valmis maksamaan kulujani, niin minä en ole valmis seurustelemaan. Sorry nyt vain. :)
N26
Vierailija kirjoitti:
No alfajohtajan luonne tietenkin, sillä sehän käytännössä sisältää kaikki muuta vaihtoehdot (paitsi ehkä lihakset, mutta kunnon alfa ei tarvi sellaisia). Vai kuinka monta köyhää, alhaisen statuksen nobody alfajohtajaa tunnette?
Rikollisliigan johtaja on alfajohtaja. Ei välttämättä rikas ollenkaan, eikä minkäänlaista statusta kunnollisten ihmisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha. Jos mies ei ole valmis maksamaan kulujani, niin minä en ole valmis seurustelemaan. Sorry nyt vain. :)
N26
Mies sinä olet. Trolli.
Haluatko linkin Instaan? Minä olen nainen.
N26
Käsivarret/kädet ja lihaksikkaat reidet :P
Vierailija kirjoitti:
Käsivarret/kädet ja lihaksikkaat reidet :P
Jatkan vielä, nämä siis fyysisinä ominaisuuksina ovat seksikkäintä. Henkisinä ominaisuuksina taas empatiakyky ja toisten huomioon ottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Mies sinä olet. Trolli.
Ilmiannoin kommenttisi ja todistin sen linkillä Instaan. Sorry, minä voitin. :)
N26
Pullottava etumus tiukoissa farmareissa.
Hei mutta tuolta puuttui se tärkein, eli LEUKA!
Vierailija kirjoitti:
Missä on vaihtoehto älykkyys tai luonne? Ap on mies, joka haluaa vain mieluisiaan vastauksia. Tästähän on paljon tutkimuksia ja älykkyys on aina top-2:ssa.
Linkkiä tutkimukseen? Mulla ois sulle tällainen tutkimus
Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole...
Kuulostaa varmaan trollaukselta, mutta tämä on ihan oikea tutkimustulos.
Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.
DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy
"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.
- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.
- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245
Mitä tämä kertoo naisista ja heidän parinvalinnastaan?
Mieheestä en tiedä mutta miehessä seksikkäintä on muita ihmisiä huomioiva käytös. Kohteen sukupuolesta riippumatta.
Jos ap olisi nainen, joka tekee kyselyn, vaihtoehdot olisivat olleet:
Silmät & katse
Itsevarmuus
Huumorintaju
Mukava luonne
Hymy
Hyvä ryhti
Leveät hartiat
Peppu
Tämä on se oikea luettelo naisten mielestä.
Eläinrakkaus ainakin minulle mutta sitä ei ollut vaihtoehdoissa
Hyvät käytöstavat, muut huomioonottava, ääni ja se lämmin vahva, mutta samaan aikaan hellä kosketus.
Vierailija kirjoitti:
Pituus, iso muna, tummaiho, upeat ruskeat seksisilmät, kiepauttaa sängyssä mihin asentoon haluaa minut eikä kysele "sopiiks tää sulle" kuten kotimaiset vässykät pikkuisin viinan kuihduttamine keppeineen.
Ei taida Jamalkaan tätä nykyä jaksaa kiepautella :D
Noista alfajohtajaluonne. Hölmö sanavalinta tosin. Omassa miehessä sytyttää eniten juuri se sellainen "ohjat käsiin"-asenne, hän menee pelottomasti tilanteeseen kuin tilanteeseen, osaa ohjata muita, on rauhallinen, kuin kallio johon voi aina luottaa.
Toinen seksikäs ominaisuus, jota listassasi ei ollut, on hauskuus. Sellainen leppoisuus, huumorintaju, hauskat tilannevitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on vaihtoehto älykkyys tai luonne? Ap on mies, joka haluaa vain mieluisiaan vastauksia. Tästähän on paljon tutkimuksia ja älykkyys on aina top-2:ssa.
Linkkiä tutkimukseen? Mulla ois sulle tällainen tutkimus
Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole...
Kuulostaa varmaan trollaukselta, mutta tämä on ihan oikea tutkimustulos.
Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.
DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy
"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.
- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.
- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245
Mitä tämä kertoo naisista ja heidän parinvalinnastaan?
Nuo kaikki ominaisuudet ovat edustettuina myös internet trolleissa.
Turvallisuus.