Mikä on seksikkäintä mieheessä?
Kommentit (52)
Puuttuu se oikea vastaus. Huomattavan iso "se". Ainoa millä naisille on lopulta merkitystä.
Vastasin lihakset, koska antamasi vaihtoehdot olivat aika huonot. Mies voi olla vaikka minkälainen komistus ja varakas kuuluisuus, mutta jos esim. luonne on mulkku, niin ei kiitos.
Vastaukseni on kokonaisuus.
Asema maailmassa. I miss you Tommi!
Vastasin noista että varakkuus koska se antaa levollisen olon. Enkä tarkoita että olisin kiipijä vaan koska olen itsekin varakas. Omin sanoin olisin vastannut että äly ja liberaali ajattelutaito, kyky ymmärtää monenlaisia arvoja ja tapoja sekä kyky keskustella niistä. Konservatiisuus ja jäykkä ajattelu sekä tapoihin juuttuminen ovat turn-off.
Miksei vitjapalleja ollut listalla :/
Olipa huonot vaihtoehdot, ei voi vastata. Missä vaihtoehdot älykkyys, kiltteys...?
Tuoksu ja se söpön seksikäs sänkykamarikatse ja silmät. <3
Missä on vaihtoehto älykkyys tai luonne? Ap on mies, joka haluaa vain mieluisiaan vastauksia. Tästähän on paljon tutkimuksia ja älykkyys on aina top-2:ssa.
Pituus, iso muna, tummaiho, upeat ruskeat seksisilmät, kiepauttaa sängyssä mihin asentoon haluaa minut eikä kysele "sopiiks tää sulle" kuten kotimaiset vässykät pikkuisin viinan kuihduttamine keppeineen.
Ehdottomasti luonne. En tiedä mitä Ap tarkoittaa alfajohtajalla. Mun mielestä hän on johtaja joka pitää ”laumastaan” hyvää huolta.
Ei mikään vaihtoehdoista!!
Hyvä luonne, ajattelevaisuus, herkkyys ja empaattisuus.
No nyt oli kyllä todella huonot vaihtoehdot!
Oma vastaus: mukava, fiksu ja kiva <3
Kiltti, siis oikeasti kiltti, eikä katkera joka luulee olevansa kiltti ;)
Jos noista vaihtoehdoista pitäisi päättää, sanoisin lihakset. Oikeastaan mikään muu annetuista vaihtoehdoista ei minun silmissäni vaikuta miehen seksikkyyteen.
Kaikkein seksikkäintä on kuitenkin herrasmiesmäinen käytös, mitä ei vaihtoehdoissa ollut.