Mullapa on auto jossa on kasettisoitin!
Kommentit (13)
Mulla on vuoden 1975 mallia oleva National-merkkinen radionauhuri. En ole pitkään aikaan sitä kokeillut, mutta 15 vuotta sitten radiosta vielä ääni kuului. :)
On mullakin. Mutta Baccaraa ei ole. Kasettia löytyy kyllä Joel Hallikaista, Leevejä, Tapani Kansaa, mitä Suomi soittaa (tai Tiskaa ja tunnelmoi tai vastaavaa).
Saisinko määkin autosta paremman hinnan kasettien kanssa? http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288586155858.html
Tai siis saisinko edes jonkun euron pitänee kysyä ;D
Oi, ap:l.la on Baccarankin kasetti jossain!
Niin minullakin. Vuoden 2001 Volvo V70
Hienoa. Kai sinulla on tallessa vanhoja radiosta nauhoitettuja kappaleita esim. "Sekalaista musaa"-kasetilla?!
http://www.aanitearkisto.fi/firs2/levymerkki.php?Id=Fazer+finnlevy+f8s+544+%28+8-raita+%29
Nii eiku mulla on muuten tämä, Moskiitto, Hiljainen kylätie, Eikö muonio vastaa ja Wig wam bam ovat suosikkejani, kuuntelen kasettia vielä toisinaan. Mutta en autossa kylläkään.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 21:44"]
Hienoa. Kai sinulla on tallessa vanhoja radiosta nauhoitettuja kappaleita esim. "Sekalaista musaa"-kasetilla?!
[/quote]
Kysy, miten monta? :) ap
Liian nykyaikaista. Vuoden 1960 Kuplassani on Philipsin Auto-Ilona. Kotona on 1950-luvun putkiradio.
Kyllä käyp kateeksi, minulla ei ole ollu yhdessäkään autossa kasettisoitinta. Ensimmäinen autoni 19 vuotta sitten oli -91 Synny ja siinäkin oli cd-soitin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 22:01"]
Kyllä käyp kateeksi, minulla ei ole ollu yhdessäkään autossa kasettisoitinta. Ensimmäinen autoni 19 vuotta sitten oli -91 Synny ja siinäkin oli cd-soitin.
[/quote]Ja mulla ei ole ollut cd-soitinta yhdessäkään autossa, mun tuorein vuosimallini on -89 :/
t. 4/9
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 22:01"]
[/quote]
Tais kuitenkin olla Nissan Sunny eikä Synny?469
Vau. Voit sitten kuunnella autossasi Baccaraa.