Mitkä sarjat hyviä Netflixissä?
Kommentit (31)
Yksi tosi kiva on mun mielestä Kovat kaulassa (White collar).
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 20:02"]
jos tykkää ruotsalaisista dekkareista Silta on hyvä. Suosittelen.
[/quote]
Ei tarvitse edes tykätä ruotsalaisista dekkareista, tuo on loisto sarja.
Ensisilmäyksellä on paras ikinä katsomani. Lisäksi olen katsonut Orange is the new blackin ja Kimmon kaikki jaksot.
Arrested Development (suomeksi Sukuvika), Dexter sekä Misfits ovat mun suosikkejani.
Arrested Development sanoisin. Nauramme miehen kanssa sille hysteerisesti.
t. N ja M 30
House of cards, Orange is the new black ja jälkiä jättämättä (tullut myös kolmoselta, mut tuolla jo voi katsoa jo 3.kautta), mun suosikit ehdottomasti.
Onko Siskoni on noitaa/Charmedia enää Netflixissä, en löydä mistään? Tosin latasin koko palvelun juuri äsken, missä se on piilossa? :)
Making a Murderer, 10-jaksoinen dokumentti eräästä usalaisesta oikeusskandaalista. Loistava ja koukuttava! (Olen nyt itse menossa 3. jaksossa ja nuo juonenkäänteet tulee kyllä ihan puskista. Tuskin edes fiktiosta oltaisiin saatu moista ja tuo on sentään faktaa).
Late lammas. Welcome to Sweden oli hyvä, harmi kun tehty vain yksi kausi.
Eikö tuolla tosiaan oo Solsidania? Olisin halunnut alusta asti nähdä.
Sattumalta aloin seurata Pakoa kun yksi lapsista alkoi katsoa sitä. Katsoin sitä myös silloin kun se tuli tv:stä mutta en muistanut oikeastaan paljoakaan yksityiskohtia enää. Sarja on tosi kutkuttava ja jännä. En melkein malttanut olla katsomatta jaksoja perä perään ja mikä parasta ilman mainoksia. Ei ole mitään hempeilyä kuitenkaan mutta itse olen enmmän toiminnan kun hempeilyn perään. Joten suosittelen Pako - Prison Break.