Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä unta näit viime yönä?

Vierailija
15.08.2020 |

Kerrotaan, kun vielä muistamme.

Itse olin Helsingin Rautatieasemalla. Siellä kuvattiin jotain menneisyyteen liittyvää elokuvaa. Mulla ei ollut päällä aikakauteen sopivaa vaatetusta, joten piti mennä istumaan kuvausten ajaksi sinne aseman baariin.

Kylläpä oli tylsä uni. No varmaan näin muutakin, mutta ton enää muistan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juostiin porukalla poliisia karkuun. Mulla ei ollut mitään housuja, vain lyhyt mekko. Olin lautalla mökissä. Sinne meloi aporiginaaleja eli australialaisia alkuasukkaita.

Vierailija
2/8 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin toisiin naimisiin puolison pomon kanssa. Ihmettelin jo unessa että miten nuo kaksi suostuu tällaiseen järjestelyyn, ja eikös tämä ole laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kauhea kakkahätä, mutta kaikki vessat mitkä löysin uivat siinä itsessään. Tätä oon nähny useampana yönä, mitähän tämä uni tarkoittaa? Unen tulkitsijoita paikalla?

Vierailija
4/8 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain neuloihin liittyvää siinä oli ja sitten selvisikin, että olen raskaana.

No, se olisikin 45v lahja (ensikuussa synttärit), mutta aika mahdotonta huomioiden sen, että seksiä ollut viimeksi kesällä-17. Kys ajatus kävi unessakin mielessä, aika tylsää että oman elämän paskafaktat häiritsee uniakin, edes unessa olisi nimittäin kivaa elää toisenlaista elämää.

Vierailija
5/8 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti jostain syystä olla jossain tilaisuudessa ja mahtua istumaan sellaiseen nojatuoliin jonkun mulle vieraan miehen kanssa. Oli vaikeaa löytää asentoa,että olisi molemmat mahduttu siihen jotenkin hyvin. Halusin koko ajan parantaa asentoa, mikä häiritsi tätä miestä. Aikansa kuluttua tämä mies alkoi suudella minua, ja päädyimme rakastelemaan ( tässä vaiheessa emme enää olleet missään yleisötilaisuudessa) ja oli niin ihanaa,kiihkeää, läheistä...

Ihana ja outo uni.

Vierailija
6/8 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin erään puolitutun, hyvännäköisen miehen kanssa. Hän ehti juuri sanoa, ettei se estä, että olemme molemmat naimisissa, kunnes minun piti lähteä sukukokoukseen.

Sukukokounsen jälkeen menin narikkaan ja sama mies oli siinä takkini alla. Aivan ihana tunne. Juteltiin vähän ja olimne juuri suutelemassa, kun heräsin.

En ole aikoihin nähnyt unia niin, että muistaisinkin.

Vierailija
7/8 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna oli kontillaan häämekko nostettuna ylös, olin juuri vetämässä valkoisia, pitsisiä alushousuja alas kunnes oma vaimo herätti.

Vierailija
8/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi