Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIssä ihmeen laalaa landissa nuo instanaiset elää. Sofiakin penää koko ajan herrasmiesmäisyyttä

Vierailija
15.08.2020 |

Kuvitteleeko ne olevansa koko elämänsä jotain kukkasia, joita pitää jaksaa vaalia koko ajan. Availla ovia ja ostella kalliita lahjoja.
EI sellaista ole kuin elokuvissa.

Itse oli nuorena kaunis mutta viimeistään 25 vuotiaana olin jo tajunnut, että en tule sitä ikuisesti olemaan ja mun täytyy pystyä elättäämän itse itteni. En voi olla riippuvainen miehistä.
Ja opiskelin useamman ammatin ja lähdin rakentamaan itselleni uraa. Tai ainakin toivon eteneväni urallani vielä paljon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa herrasmiehen kohtelemaan itseään kuin ladya niin pitää itse olla lady ja sellainen Sofia ei ole. 

Vierailija
2/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikani kanssa tästä keskusteltiin yhtenä päivänä kun mentiin kotiin kävellen. Hän ihmetteli kun joutuu seisomaan suojatien edessä pitkäänkin ennen kuin joku auto pysähtyy ja hän pääsee ylittämään. Minä taas heitän 20m ennen suojatietä vilkaisun tien toiselle puolelle ja siellä on jo autot pysähtyneenä odottamaan suojatien edessä, että pääsen yli, kun saavun paikalle. Aina jokin liikenteen herrasmies tätä tekemässä. Noh minä siitä närkästyin, että tuo on todella ärsyttävää, kun pysähtyvät, koska saatan vain katsoa jotain tien toisella puolella. Mistä ne tietää mihin minä olen menossa?! Kyllä minä voin odottaa, heillä se yli 2000kg auto on! Minulla taas ei ole kiire minnekään. Samaan syssyyn totesin, että tietysti on hienoa, että on liikenteessä hyvät käytöstavat, vaikka miehillä niitä ei muualla juuri olekaan. Poika nauroi, että minua ei mikään pidä tyytyväisenä :D No joo ei. Siis kyllä ja ei :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa mitään sofioita instanssa, miksi sinä seuraat?

Vierailija
4/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesmäisyyden haluamisella ja omalla ammatilla tai itsensä elättämisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. En tajua aloitusta.

Vierailija
5/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä kyllä uralla etenemistä tavoiteltavana elämänarvona. Mielummin kerään osaamista jonka avulla voisin joskus työllistää itseni. Ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
6/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraakaan. Luon uutisia ja osunut useamman kerran silmiin noi Sofian viestit, että olisit "herrasmies", "herrasmiesmäinen". Apuaaa. Minkälainen tulevaisuus minun poikaani odottaa, jos nykynaiset on tomosia, että aina pitäs olla levittämässä mattoa nenän eteen vaikka vaan koska on nainen. 

Vierailija
7/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä kyllä uralla etenemistä tavoiteltavana elämänarvona. Mielummin kerään osaamista jonka avulla voisin joskus työllistää itseni. Ihmisiä on erilaisia.

No mulla ura tarkoittaa just tuota, että kerää osaamista. Taidat itsekkin olla oranainen, koska siltä tuo kuulostaa.

Vierailija
8/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraakaan. Luon uutisia ja osunut useamman kerran silmiin noi Sofian viestit, että olisit "herrasmies", "herrasmiesmäinen". Apuaaa. Minkälainen tulevaisuus minun poikaani odottaa, jos nykynaiset on tomosia, että aina pitäs olla levittämässä mattoa nenän eteen vaikka vaan koska on nainen. 

Neuvo poikaa pysymään erossa perinteisistä naisista. Norjassa löytyy ja tulee tulevaisuudessakin löytymään tasa-arvoa kannattavia naisia sekä miehiä.

Vierailija
9/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö poikasi ole jo tähän mennessä oppinut, että jos nainen ei osaa elää tasa-arvoisesti on parempi olla sinkku? Ei varmaan, koska susta ei ole naisena tasa-arvoa opettamaan, vaan olet kans tällainen piiloprinsessa.

Vierailija
10/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta. Älä lue enää vastaavanlaisia "uutisia", ne eivät sovi sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi