Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalia haaskoja nuo suomi24 treffipalstan naiset

Vierailija
17.08.2013 |

Kävin juuri ensimmäistä elämässäni läpi suomi24 treffipalstan naisten ilmoituksia n. 500 kpl Uudeltamaalta ja järkytyin.

Ei yhtään kiinnostavaa ja miellyttävää naista. Ulkoinen olemus (ainakin minun makuuni) tosi viehätyksetön ja ei-naisellinen. Ja naisten omien persollisuuksien kuvaus simplex-tyyppistä löpinää. 

Itse olen 40-vuotta korkeasti koulutettu ja erittäin fiksu tavallinen heteromies, eikä vaatimustasoni ole mielestäni korkea lainkaan. Arvostan tavallisia naisellisia piirteitä, eikä naisen tarvitse olla akateemisesti koulutettu tai vastaavaa.

Ymmärrän hyvin, miksi on olemassa jotain eliittikumppanit sivustoja, joka ilmeisesti tarkoittaa vain ettei luusereille ole sinne asiaa, ainakaan lähtökohtaisesti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 09:48"]

Itse en suostu tekemään kompromissiä naisen ulkoisen habituksen osalta, koska homma ei tule muutoin omalta kohdaltani toimimaan. Olen mieluummin ylsin, kun valitsen naisen, johon en tunne vetovoimaa.

[/quote]

Miksi sitten edes etsit ketään? Ole ihan rauhassa yksin. Jos olet tuossa iässä ilman kumppania, ei kukaan sinua edes halua, luonteestasi johtuen.

Tuliko sinulle koulutettuna ihmisenä muuten yllätyksenä, että netissä olevat ihmiset ovat ihan niitä samoja, mitä tuolla ulkona liikkuessa tapaat? Että siellä on erillinen reservi naisia ja miehiä, joista valita? :D

Vierailija
22/26 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:35"]

Itse en suostu tekemään kompromissiä naisen ulkoisen habituksen osalta, koska homma ei tule muutoin omalta kohdaltani toimimaan. Olen mieluummin ylsin, kun valitsen naisen, johon en tunne vetovoimaa.

[/quote]

Miksi sitten edes etsit ketään? Ole ihan rauhassa yksin. Jos olet tuossa iässä ilman kumppania, ei kukaan sinua edes halua, luonteestasi johtuen.

Tuliko sinulle koulutettuna ihmisenä muuten yllätyksenä, että netissä olevat ihmiset ovat ihan niitä samoja, mitä tuolla ulkona liikkuessa tapaat? Että siellä on erillinen reservi naisia ja miehiä, joista valita? :D

[/quote]

Olen toki seurustellut, useampaan otteeseen. Tuskin luonteessani mitään vikaa on, ellei korkeaa älyä viaksi lasketa. 

Olen myös lopettanut viime keväänä lopullisesti dokaamisen, joten mulla ei ole enää asiaa normaaliin yöelämään, jossa ei tietenkään selvin päin voi olla.

Joten ainoa konkreettinen vaihtoehto on ilmeisesti hankkia seuraa netin kautta, mikä kai on aika yleistä nykyisin. Luonnoton tapa toki, mutta en muutakaan keksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:35"]

[/quote]

[/quote]

Olen toki seurustellut, useampaan otteeseen. Tuskin luonteessani mitään vikaa on, ellei korkeaa älyä viaksi lasketa. 

Olen myös lopettanut viime keväänä lopullisesti dokaamisen, joten mulla ei ole enää asiaa normaaliin yöelämään, jossa ei tietenkään selvin päin voi olla.

Joten ainoa konkreettinen vaihtoehto on ilmeisesti hankkia seuraa netin kautta, mikä kai on aika yleistä nykyisin. Luonnoton tapa toki, mutta en muutakaan keksi. 

[/quote]

Jos olet niin älykäs kuin väität (tosin en tiedä, mihin älylläsi viittaat - tekniseen suoritukseen vai viisauteen), huomaat varmasti sen, että menetelmäsi ei toimi. Jos nyt sitten tekisit kokeen, jätä katsomatta netistä kuvat ja myös kuva pyytämättä. Ja kokeile näin kenen naisen viestit saavat sinut syttymään. Saatatpa yllättyä niin, ettei tarvitse etsiä uutta naista taas puolen vuoden kuluttua ja jopa seksistäkin voi löytyä uusi ulottuvuus.

Vierailija
24/26 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan luonteesta saa hänen viestiensä perusteella sellaisen kuvan, että käytöstapoja ei ole. Olen tavannut miehiä, joihin olen tutustunut netin kautta, mutta vaikka puheita piisaa, niin käytöstapojen puutetta tapaamisella ei voi mitenkään peitellä. Se on omalta kohdaltani se, miksi en suostu jatkamaan tapailua. Ujouden ja jännittämisen piikkiin voi panna jotain kömpelyyksiä, joita olen huomannut, mutta perusluonnettaan ei ilkeä ihminen muuksi voi muuttaa.

Vierailija
25/26 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:02"]

Fyysinen seksuaalinen vetovoima voi syntyä myös sellaseen ihmiseen, johon ei ensikatsomalta ihastu. Se syntyy yhteydentunteesta keskustelujen myötä, samanlaisesta huumorintajusta, molemminpuolisesta kiintymyksestä, ihastumisesta, rakastumisesta. 

[/quote]

Toki voi, mutta omalla kohdallani tuo akateemista hömppää. Tiedän 1 nopean silmäyksen perusteella, onko nainen ns. panettava. Naiset ja miehet ovat todellisuudessa niin erilaisia, että mitään henkevää konsensusta esim. arvojen osalta ei synny. Tämä on minun kokemukseni useiden parisuhteiden pohjalta. 

[/quote]

Minähän olen nainen, vaikka miten hyvin visuaalinen yksilö naiseksi niin silti, miehet on naisia visuaalisempia ja ymmärrän kyllä, että ulkonäkö on miehelle tärkeää. Ei siitä mihinkään pääse. Neuvon silti: jousta tuosta.

Olen itse ollut aina ihan miesmäisen tarkka deittien ulkonäöstä, ja mikäs siinä on ollut ollessa, kun on itse niin nätti, että on saanut toistaiseksi valikoida ne omaa silmää miellyttävät miehet. Seurustelin nuorena enimmäkseen ammattijalkapalloilijoiden ja miesmallien kanssa, olihan he komeimpia.

Sitten eräänä kauniina yönä konettaessani muuan täysin parinhakuun liittymättömällä keskustelupalstalla aloin jutella tuntemattoman miehen kanssa. Oli hauskaa, vaihdettiin yksityischattiin ja siinä sitten hurisikin mukavasti koko yö, vaikka miten oli molemmilla töihin lähtö aamulla edessä. Pari iltaa ja yötä juteltuamme tuntui jo kuin olisin tuntenut hänet aina. Sitten kun sain häneltä kuvan, siinä oli "ihan ok -näköinen" mies, ei missään nimessä ruma vaan ok-näköinen, joka olisi muuten pärstäkertoimen perusteella saanut pakit, jos olisi tullut baarissa yrittämään. Nyt olen aivan lääpällään häneen. Aivan sama, miltä näyttää, mun silmissä hän on maailman kuumin mies.

Neuvoni siis aloittajalle: jos profiilissa on edes mielenkiintoinen teksti, tai jos nainen ottaa sinuun yhteyttä, niin anna nyt ihmeessä mahdollisuus. Saatat ihan oikeasti kävellä onnesi ohi, jos uskot, että juuri sinun ennakkoon valmiiden mielipiteittesi mukaan täydellinen naama on perusedellytys. Jos jonkun kanssa keskustellessa tulee pikkuhiljaa se tunne, että tässä tämä nyt on, niin aivan sama on kemian kannalta siinä vaiheessa se, olitko pelkän kuvan tai parin perusteella sitä mieltä, että ei mun tee nyt välittömästi mieli panna tätä naista.

Vierailija
26/26 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 11:35"]

Aloittajan luonteesta saa hänen viestiensä perusteella sellaisen kuvan, että käytöstapoja ei ole. Olen tavannut miehiä, joihin olen tutustunut netin kautta, mutta vaikka puheita piisaa, niin käytöstapojen puutetta tapaamisella ei voi mitenkään peitellä. Se on omalta kohdaltani se, miksi en suostu jatkamaan tapailua. Ujouden ja jännittämisen piikkiin voi panna jotain kömpelyyksiä, joita olen huomannut, mutta perusluonnettaan ei ilkeä ihminen muuksi voi muuttaa.

[/quote]

Ainakin psykologit sanovat nykyään, ettei lapsen kasvatuksessa hyvä käytös ole oleellista tai tavoitteellista. Korrekti käytös, pöytätavat, small talk, voi sopia joillekin yläluokkaisille tai elitisteille, jota itse en todellakaan ole. Olen rehellinen ja suorapuheinen introvertti ja en tykkä formaaleista etiketeistä lainkaan.

Mielestäni ihmisen pitää olla luonnollinen oma itsensä, joka on mahdollista vain, jos tuntee itsensä eli on riittävän fiksu, että osaa ajatella ja analysoida asioita ja tunteista omilla aivoillaan. Suurin osa ihmisistä ei ole fiksuja, vaan pyrkii aina menemään massan mukana, koska se on helpointa ja johtaa yleensä parhaaseen lopputulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä