Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa surullista olla sinkkuna juhlissa, jotka ovat täynnä onnellisen oloisia pareja

Vierailija
14.08.2020 |

Pääsin kyllä juttuun mukaan, eikä mua jätetty yksin, mutta silti oli kurjaa.
Kaveri kysyi, miksi lähdin ajoissa. Sanoin että väsytti, mutta oikeasti lähdin itkemään ja itkin jo autossa matkalla kotiin :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ainakin puolet niistä pareista vähintään kinasteli juhlien jälkeen. Sä näit, mitä ihmiset halusivat näyttää, et mikä oli todellisuus. Voi olla, että monikin kadehti sinua ja sitä, ettei sun tarvitse lähteä urpon kanssa ja vielä kestää sitä vuosikausia päivästä toiseen. 

Vierailija
2/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ikävämpää on se, ettei sinua enää juurikaan kutsuta kun huomaat, että pariskunnat ja lapsiperheelliset seurusteleva keskenään ja ellei sinulla ole jotain erityistä kompetenssia, jonka vuoksi sinut haluttaisiin pitää mukana. Esimerkiksi sinulla on hyvä ammatti/ suhteita, joita sitten yritetään käyttää hyväksi...   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta ei se mitään. Olisiko anaaliyhdyntä peräsuoleen mitään? Voin mä pussata ja läpsiäkin. Sekä kuristaa.

M50

Ei vois vähempää kiinnostaa. Jotain muuta haluaisin elämältä kuitenkin kuin tätä, mitä se nyt on.

Vierailija
4/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi kilttis, joka voisi lohduttaa.

Vierailija
5/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaista juhlia suret? Jos paikalle ei kutsuta hyviä tyyppejä omina itsenään vaan jonkun avecina, niin ei hyvältä kuulosta. Mihin se ihmisen oma arvo katoaa, kun aletaan teennäisiä pariskuntatapaamisia harrastaa? Yök.

Vierailija
6/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaista juhlia suret? Jos paikalle ei kutsuta hyviä tyyppejä omina itsenään vaan jonkun avecina, niin ei hyvältä kuulosta. Mihin se ihmisen oma arvo katoaa, kun aletaan teennäisiä pariskuntatapaamisia harrastaa? Yök.

YYmmärtäisit ehkä paremmin, jos olisit sinkku aina ja joka kerta se kaveri ja ystävä porukan ainoa sinkku... 

T. Ei Ap. 

Vierailija
7/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mulle kävi samoin eräässä konsertissa, tosin en jutellut siellä kenenkään kanssa. Olin ensimmäisten joukossa salissa ja seurasin kun muut tulivat pariskuntina sisään. Joitakin pieniä ystäväporukoita myös oli. Kukaan muu ei tullut yksin. En ole koskaan tuntenut itseäni niin yksinäiseksi. Itku meinasi tulla siinä paikassa ja nytkin itkettää..

Vierailija
8/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tuota ongelmaa. Jostain syystä miehet pitävät seuraa minulle ja juttelevat kovasti.

Enkä ole edes omasta mielestä erityisen kaunis. Ehkä näytän halvalta nakilta, jota kannattaa kuitenkin yrittää. 

Vierailija
9/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aiemmin matkustellut aika paljon, mutta nyt kun ikää on enemmän, niin enemmän ja enemmän tuntuu kiusalliselta se, kun olet jossain matkalla ja esim. illalla kaikki muut menee syömään pariskuntina tai perheinä. Usein haenkin sitten vain jotain syömistä kaupasta tai jostain pikaruokapaikasta, vaikka oikeasti haluaisin mennä niin kivoihin ravintoloihin.

Vierailija
10/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tässä viimeisen puolen vuoden sisään huomannut, että eivät ne muutkaan pariskunnat aina niin onnellisia ole. Aloitin uudessa työpaikassa, jossa minun tietooni tulee asioita, joita en itse kestäisi ja jaksaisi parisuhteessa ollenkaan. Muutama pariskunta on mielestäni ollut aina sellainen "täydellinen" pari, mutta enpä tiennyt, mitä siellä on taustalla. 

Vierailija
11/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se elämä on, joskus antaa ja useimmiten ottaa.

Vierailija
12/22 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tässä viimeisen puolen vuoden sisään huomannut, että eivät ne muutkaan pariskunnat aina niin onnellisia ole. Aloitin uudessa työpaikassa, jossa minun tietooni tulee asioita, joita en itse kestäisi ja jaksaisi parisuhteessa ollenkaan. Muutama pariskunta on mielestäni ollut aina sellainen "täydellinen" pari, mutta enpä tiennyt, mitä siellä on taustalla. 

Ise olen ollut aina sinkkuna. En ole eläessäni ollut parisuhteessa ja ikää minulla on jo yli 30 vuotta. Oen oppinut nauttimaan ja iloiemaan sinkkudestani. Tai en ainakaan osaa parisuhdea pitää yksinomaisena rakaisuna ja lääkkeenä mihinkään. Mutta se, että voin nautia sinkkuudestani, niin yksi olennainen tekijä on se, että minulla on tai on ollu "riittävän paljon" muita -minun tapauksessani lähinnä muia ihmisiä, joiden kanssa kohdata ja jakaa asioia.

Ei niin, että olisin "vain" se sylkykuppi, jolle tilitetään kun on paha olla; kun lapset kiukuttelee ja sairastaa, miten niiden opeajin pepusta. Tai kuinka heidän kumppani on milloin mitäkin inhottavaa ja typerää. Ja kuinka heillä on töissä kurjaa ja harrasukse p:---stä. Muta kyllä sitä tuli ostettua uusia  auton ja kuinka sitä jus sai palkan korotuksen ja ollaan mietitty, että ensi Joulu voitaisiin olla mökillä...    

Eikä kaiken tämän jälkeen kertojaa (avautujaa) voisi vähempää kiinnostaa se, miä minä olen mieltä jostain tai mitä minulle kuuluu (tai on kuulumatta). Ja saatapa vielä todeta, että helppohan se minun on olla kun olen sinkku enkä joudu -hänen mielestään- tekemään koskaan kompromisseja... Hän ny kuitenkin joutuu viimekis tappelemaan kumppaninsa kanssa, että ostetaanko sininen auto vai hopean harmaa mutta on noi lapsilisät muuten iha liian pieniä   

Vierailija
13/22 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni pari feikkaa kaiken olevan kunnossa.

Katso kehokieltä, se paljastaa vääjäämättömästi toden. Löytyykö yhteistä säveltä vai ei, viihtyykö pari luonnostaan toistensa vierellä vai ei. Enkä tarkoita kiehnäämistä vaan pääseekö kumppani toisen reviirille luonnollisesti vai onko jännitteitä, kuuntelevatko toisiaan yms yms.

Moni kupla päältä kaunis.

Vierailija
14/22 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Mulle kävi samoin eräässä konsertissa, tosin en jutellut siellä kenenkään kanssa. Olin ensimmäisten joukossa salissa ja seurasin kun muut tulivat pariskuntina sisään. Joitakin pieniä ystäväporukoita myös oli. Kukaan muu ei tullut yksin. En ole koskaan tuntenut itseäni niin yksinäiseksi. Itku meinasi tulla siinä paikassa ja nytkin itkettää..

Olen sinkku. Kyllä minä käyn konserteissa, teatterissa tms.yksinkin ihan tyytyväisenä. Kavereidenkin kanssa käyn. Kun nyt oikein mietin niin yksin en käy ulkona syömässä tai baarissa keikoilla mutta muutoin kulttuuri yms.riennot on ihan ok yksin.

Vierailija
15/22 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian moni seurustelee seurustelemisen vuoksi. Pariskunta illoissakin tullut nähtyä mitä se häissä nähty onni ja autuus todellisuudessa onkaan. Sanonta mielummin yksin kuin huonon kaverin kanssa pitää yhä paikkansa 👍

Vierailija
16/22 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei tainnut kyse sinkun ihmisarvosta, vaan siitä että itse kaipaa kumppania viereeni tekemään monia muitakin asioita kuin vaan juhlimaan.

Jakamaan asioita.

Vierailija
17/22 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni pari feikkaa kaiken olevan kunnossa.

Katso kehokieltä, se paljastaa vääjäämättömästi toden. Löytyykö yhteistä säveltä vai ei, viihtyykö pari luonnostaan toistensa vierellä vai ei. Enkä tarkoita kiehnäämistä vaan pääseekö kumppani toisen reviirille luonnollisesti vai onko jännitteitä, kuuntelevatko toisiaan yms yms.

Moni kupla päältä kaunis.

Ihan sivuhuomautuksena: jossakin tilanteessa kehonkieli ei kerro yhtään mitään.

Mä ja mies ollaan varmaan yks onnellisimpia pareja mitä tiedän, mutta varsinkin juhlia ennen meillä on kiire, ja omalle siipalle tulee tiuskittua. Se voi näkyä juhlissa meidän välisenä kireytenä, joka sulaa kuitenkin jossain vaiheessa päivää pois.

Muutoin sympatiat on ap:n puolella.

Vierailija
18/22 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ainakin puolet niistä pareista vähintään kinasteli juhlien jälkeen. Sä näit, mitä ihmiset halusivat näyttää, et mikä oli todellisuus. Voi olla, että monikin kadehti sinua ja sitä, ettei sun tarvitse lähteä urpon kanssa ja vielä kestää sitä vuosikausia päivästä toiseen. 

Mitä vattua? Yksinoloa ei voi valita, parisuhteesta poislähtemisen taas voi. Joten ei pidä paikkaansa.

Vierailija
19/22 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän topicin vierestä, mutta olihan se nuorena parisuhdetta hakevana miehenä outoa katseltavaa puolenyön tienoilla, kun selkeästi muutama pariskunta istuskeli ääneti pöydissään, mies tuijottaen poispäin naisestaan, ja nainen poispäin miehestään, pöytä ja drinkit siinä välissä. Sitä mietti, että tuohonko minäkin pyrin? 😎

No, ne muutama ensimmäinen parisuhde opetti toimimaan yökerhoissakin toisin, että sen oman kumppanin kanssa voi ja pitääkin yrittää pitää keksustelua yllä, ja niinhän ne meluisammat yökerhot vaihtuivat pubeihin, joissa sitten istuttiin isommallakin porukalla.

Nythän sitä taas kertelen sinkkuna niin bileissäkin, kuin - jos nyt joskus vaivaudun - baareissa ja muissa yöriennoissa.

Vierailija
20/22 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, miten siitä huonosta parisuhteesta muka ei voi lähteä pois???? Ja jos vastaus on lapset niin älkää viitsikö, tekeekö se muka lapsille hyvää katsella keskenään tappelevia vanhempia päivästä ja vuodesta toiseen ja vastaus on ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi