Oletko jo bongannut jotain erikoista tänä kesänä?
Minä bongasin kaupan kassaneidin, jolla oli porkkananvärinen naama ja kaula. Ei tainnut olla ihan onnistunut itseruskettavan käyttö takana.
Kommentit (13)
Bongasin hassuja perhosia kun ajelin fillarilla sellaista hiekkatietä niin mennen tullen maasta nousi lentelemään nokkosperhosia edelläni/vierelläni. En kai mä niin lujaa tullut että ilmavirta olisi ottanut ne mukaan? Olivat enemmänkin edelläni eikä takana jos olisivat ilman mukana nousseet?
Lintuja olen äänibongaillut, tänään kuulin käen kukkuvan. Melko harvinaista asuinalueellani.
Minusta on erikoista, että punaherukassa on raakileet toukokuussa.
Joku pieni poika bongasi tänään kaupassa paidattoman mieheni ja sanoi: "Tuolla setällä ei oo paitaa.": :D
Perhosten bongaaja bongasi muuten jokunen viikko sitten myös tikan, äänestä osasin ruveta katselemaan ja näin kun punainen alaosa heilui vain!
Mitä ihmeellistä kymmenvuotiaiden shortseissa on? just senikäisillehän ne sopiikin, ei juuri vanhemmille.
Kukkivia sireenipensaita bongasin kauppareissulla, valkoisia ja violetteja.
Pääskyllä on pesä ja poikasia meidän parvekkeen yläpuolella räystäässä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:08"]Joku pieni poika bongasi tänään kaupassa paidattoman mieheni ja sanoi: "Tuolla setällä ei oo paitaa.": :D [/quote]Hauskaa oli myös huomata joidenkin vanhempien rouvashenkilöiden paheksuvat katseet ja erityisti muiden miesten mielenkiintoiset katseet.
Hirveesti kaksinumeroisia rekkareita alkanut pörräämään. =)
-rekkaribongari
13, Mä ilmoittaudun myös rekkaribongariksi. :)
Kymmenvuotiaita ohuissa sukkahousuissa ja minimaalisen pienissä shortseissa. Ei mene jakeluun, miksi kaikkea muotia pitää kakaroidenkin matkia. Ei varmaan ole ihan vanhempien luvalla liikenteessä sellaisissa kuteissa.