Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää eilisiltainen aloitukseni. Anteeksi.

Vierailija
16.08.2013 |

Eikä sitten muuta :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää, ettei mulla ollut kunnon synnytyslakkia synnytyksessä. Laitoin päähän kulahtaneen Prisman muovikassin, johon tehtiin suun kohdalle reikä. Mitähän ne ajatteli musta synnärillä? :(

Vierailija
22/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:47"]

Kerrohan muru mitä kuuluu sille pienelle söpölle koiranpennulle, jonka hankkimisesta kihlattusi teki päätöksen sun ollessasi ulkomaankomennuksella ja joka teille myöhemmin kesällä sitten kotiutui? Ensinkö se raukka oli hoidossa häämatkan ajan ja nyt arjen koittaessa miehesi on kaikki illat töissä ja emäntä roikkuu av:llä chattaamassa heti töistä tultuaan (ja usein työpäivän aikanakin)? Ei taida pikku-koiru päästä edes ulkoilemaan eikä kukaan sitä leikitä ja huomioi :(((((

[/quote] EI niil nyt olekaan koiraa kun tuli mutkia matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:52"]

Onko tää Muru se kaksplussan Venakko Milanna?

[/quote]

Ei ole, Muru on fiktiivinen hahmo, josta on kerrottu tarinaa täällä viime vuoden huhtikuusta alkaen.

Vierailija
24/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:55"]

Kerrohan muru mitä kuuluu sille pienelle söpölle koiranpennulle, jonka hankkimisesta kihlattusi teki päätöksen sun ollessasi ulkomaankomennuksella ja joka teille myöhemmin kesällä sitten kotiutui? Ensinkö se raukka oli hoidossa häämatkan ajan ja nyt arjen koittaessa miehesi on kaikki illat töissä ja emäntä roikkuu av:llä chattaamassa heti töistä tultuaan (ja usein työpäivän aikanakin)? Ei taida pikku-koiru päästä edes ulkoilemaan eikä kukaan sitä leikitä ja huomioi :(((((

[/quote]Kyllähän se pentu yhdessä aloituksessa oli jo kotiutunut ja muru siitä niiiiin iloitsi. Koita nyt pysyä tarinassa.

Vierailija
25/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:52"]

Onko tää Muru se kaksplussan Venakko Milanna?

[/quote]

Ei ole, Muru on fiktiivinen hahmo, josta on kerrottu tarinaa täällä viime vuoden huhtikuusta alkaen.

[/quote]

Pus :). Olet mun sankarini. 

ap

Vierailija
26/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua hävettää, että en ole alkanut laittautua, vaikka me ollaan lähdössä tänään ulos. Toivottavasti en tee mitään hävettävää tänä iltana. 

ap

Vierailija
27/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti paljastat miehelles et valehtelit pettämisestä ennen häitänne.

Vierailija
28/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:55"]

[/quote]Kyllähän se pentu yhdessä aloituksessa oli jo kotiutunut ja muru siitä niiiiin iloitsi. Koita nyt pysyä tarinassa.

[/quote] Kertoi jossain sen jälkeen et pennusta oli luovuttu. Ei tainnut olla sittenkaan juuri oikean värinen eikä sopinut sisustukseen.

Vierailija
29/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää että mua ei hävetä yhtään. 

Vierailija
30/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas hävettää, että ihastuin homoon. Olen niin hajalla, etten voi tehdä muuta kuin pyöriä av:lla...:)

Vierailija
31/31 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen hirveetä myötähäpeää kaikista tänne kirjoittavista. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi