Hävettää eilisiltainen aloitukseni. Anteeksi.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:47"]
Kerrohan muru mitä kuuluu sille pienelle söpölle koiranpennulle, jonka hankkimisesta kihlattusi teki päätöksen sun ollessasi ulkomaankomennuksella ja joka teille myöhemmin kesällä sitten kotiutui? Ensinkö se raukka oli hoidossa häämatkan ajan ja nyt arjen koittaessa miehesi on kaikki illat töissä ja emäntä roikkuu av:llä chattaamassa heti töistä tultuaan (ja usein työpäivän aikanakin)? Ei taida pikku-koiru päästä edes ulkoilemaan eikä kukaan sitä leikitä ja huomioi :(((((
[/quote] EI niil nyt olekaan koiraa kun tuli mutkia matkaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:52"]
Onko tää Muru se kaksplussan Venakko Milanna?
[/quote]
Ei ole, Muru on fiktiivinen hahmo, josta on kerrottu tarinaa täällä viime vuoden huhtikuusta alkaen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:55"]
Kerrohan muru mitä kuuluu sille pienelle söpölle koiranpennulle, jonka hankkimisesta kihlattusi teki päätöksen sun ollessasi ulkomaankomennuksella ja joka teille myöhemmin kesällä sitten kotiutui? Ensinkö se raukka oli hoidossa häämatkan ajan ja nyt arjen koittaessa miehesi on kaikki illat töissä ja emäntä roikkuu av:llä chattaamassa heti töistä tultuaan (ja usein työpäivän aikanakin)? Ei taida pikku-koiru päästä edes ulkoilemaan eikä kukaan sitä leikitä ja huomioi :(((((
[/quote]Kyllähän se pentu yhdessä aloituksessa oli jo kotiutunut ja muru siitä niiiiin iloitsi. Koita nyt pysyä tarinassa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:52"]
Onko tää Muru se kaksplussan Venakko Milanna?
[/quote]
Ei ole, Muru on fiktiivinen hahmo, josta on kerrottu tarinaa täällä viime vuoden huhtikuusta alkaen.
[/quote]
Pus :). Olet mun sankarini.
ap
Nyt mua hävettää, että en ole alkanut laittautua, vaikka me ollaan lähdössä tänään ulos. Toivottavasti en tee mitään hävettävää tänä iltana.
ap
Toivottavasti paljastat miehelles et valehtelit pettämisestä ennen häitänne.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:55"]
[/quote]Kyllähän se pentu yhdessä aloituksessa oli jo kotiutunut ja muru siitä niiiiin iloitsi. Koita nyt pysyä tarinassa.
[/quote] Kertoi jossain sen jälkeen et pennusta oli luovuttu. Ei tainnut olla sittenkaan juuri oikean värinen eikä sopinut sisustukseen.
Mua hävettää että mua ei hävetä yhtään.
Mua taas hävettää, että ihastuin homoon. Olen niin hajalla, etten voi tehdä muuta kuin pyöriä av:lla...:)
Mä tunnen hirveetä myötähäpeää kaikista tänne kirjoittavista. :(
Mua hävettää, ettei mulla ollut kunnon synnytyslakkia synnytyksessä. Laitoin päähän kulahtaneen Prisman muovikassin, johon tehtiin suun kohdalle reikä. Mitähän ne ajatteli musta synnärillä? :(