Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonettiä käyttävät, antakaa vinkkejä myymiseen!

Vierailija
01.08.2013 |

Ostaako kukaan erikseen myytäviä lasten sisävaatteita, vai meneekö ne yleensä vain paketteina kaupaksi? Entä jos teen vaikka kolmen paidan paketin, onko se parempi laittaa paitojen vai pakettien osastoon?

Minkälaiset ilmoitukset kiinnittävät huomion, ja mitkä asiat vaikuttavat ostopäätökseesi? Kun joitain lastenvaatteita mitä mulla on myynnissä ei edes käydä katsomassa.

Kiitos kaikista vinkeistä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa ei oikein mene kaupaksi mikään perusvaate, eikä kyllä oikein kirpparillakaan. Huutiksessa menee vaan Lindex-ihanuudet ja Ticketit, tuntuu että muun myyminen on turhaa. Kannattaa kokeilla jotain fb-kirppistä, tosin aika huonosti sielläkin kauppa käy ellei ole jotain merkkivaatetta. Paketteina en ole oikein saanut kaupaksi tai jos olenkin, niin hinta ei ole kovin kummoinen ollut. Noiden paketeiden teossa on kova vaiva ja sitten harmittaa jos vaatepaketista maksetaan 5 euroa. Joten sori, ei ole antaa vinkkejä, itse olen saanut tosiaan vain merkkivaatteet kaupaksi.

Vierailija
2/3 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi alhainen hinta niin menee kaupaksi ihan tavallinenkin vaate. Toki mitään ikivanhoja vaatteita on hankala myydä, mutta esim. yhdellä lapsella olleet pari vuotta vanhat vaatteet olen aika hyvin saanut myytyä, lähinnä halpismerkkejä.

Yksittäin tai parin-kolmen vaatteen "paketissa" olen myynyt. Tavallisista ei-niin-halutuista kammpeista kannattaa laittaa osta-heti hinta (ei siis huutokauppaa) jolla on valmis tuotteesta luopumaan. Vain haluttujen ja suosittuen merkkien/tavaroiden kohdalla laitan huutokaupan, jolloin hinta voi nousta yllättävän korkeaksi. Tavallisesta vaatteesta kukaan ei lähde kilpailemaan, eikä moni jaksa odottaa viikkotolkulla huutokaupan sulkeutumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon halpaa tavaraa myynnissä niin itse en ainakaan jaksaisi kuvailla ja selostaa jokaista erikseen vaan pistäisin pakettina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän