Me Naisten toimitus riisutui!
http://m.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/me_naiset_riisui_talta_nayttaa_naisen_vartalo
Aika hoikkaa väkeä näyttää olevan.
Kommentit (32)
Kolmannessa kuvassa järkyt karvat?
Tällaisina hetkinä kiitän luojaa, että olen syntynyt mieheksi.
Olisi noiden vaatepainaumien voinut antaa silota pois ennen kuvauksia. Tuskin se tekisi kuvista yhtään epäaidompia, varsinkin kun toimituksen päätös julkaista kuvat mustavalkoisina on jo omiaan tekemään naisten ihoista kivemman näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:19"]
[/quote]
Ja tarkoitat tällä viestilläsi sitä, että....?
[/quote]
Perusteluja, kiitos. Outo kommentti.
Laihaläskiä ja selluliittia kauhea määrä, yök!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:29"]
[/quote]
[/quote]
Miehen vartalo ei tuolla tavalla "leviä käsiin".
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:29"]
[/quote]
[/quote]
Miehen vartalo ei tuolla tavalla "leviä käsiin".
[/quote]
Ai ei vaì? Mitä ne pullahtaneet kaljamahat uimarannalla sitten ovat??
No ei tuosta kannata tehdä päätelmiä. Toimittajanaisillehan tunnetusti alko maistuu ja elämäntavatkin ovat vähän niin ja näin, moni tupakoi ja syö epäterveellisesti ja muutenkin elää aika boheemisti. Eivät taida olla ulkonäöstään turhantarkkoja.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:37"]
No ei tuosta kannata tehdä päätelmiä. Toimittajanaisillehan tunnetusti alko maistuu ja elämäntavatkin ovat vähän niin ja näin, moni tupakoi ja syö epäterveellisesti ja muutenkin elää aika boheemisti. Eivät taida olla ulkonäöstään turhantarkkoja.
[/quote]
Naulan kantaan! Tuttavapiiriini kuuluu kaksikin toimittajaa ovat juurikin tuollaisia. Olen joskus ollut heidän kanssaan bileissä joissa on heidän omaa ammattikuntaansa ja melkein kaikki toimittajanaiset olivat ylipainoisia ja tupakoivat ja viina tosiaan enemmän kuin maistui niille kaikille. Kulkevat sellaisissa värikkäissä hippikaavuissa joita kuvittevat ilmeisesti hyvän näköisiksi.
"Jes hei, kattokaa! Meil on sikahyvä itsetunto ku raportoidaan meiän heikot kohat intternettiin!"
Mikäs idea tässä nyt sitten oli? Me esitellään meidän kropat sellaisina kuin ne on? Miksi sitten esim. neljännessä kuvassa oleva nainen vetää vatsaansa sisään, antaisi vatsan pullottaa sellaisena kuin se normaalisti on.
No huhhuh mitä kommentteja. Onko ihmiset oikeasti näin vieraantuneita normaaleista ihmisvartaloista? Teidänkaltaisten ihmisten takia en käy uimahalleissa tai saunoissa. Sori, mutta photoshopatut mainoskuvat eivät ole todellisuutta, nuo kuvat ovat. Todellisia, normaaleja ja ihan nättejäkin vieläpä.
Joo joo kyllä minä ainakin miehenä saisin noihin kaikkiin tulemaan.
Tiedä sitten kertooko se näiden naisten viehättävyydestä vai miesten yleisesti vaatimattomista kriteereistä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:45"]
Tiedä sitten kertooko se näiden naisten viehättävyydestä vai miesten yleisesti vaatimattomista kriteereistä.
[/quote]
Ääliö.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:45"]
[/quote]
Ääliö.
[/quote]
???
Yritin vain olla mukava.
Ehkä tyhmä kysymys, mutta miten noi reisien sisäyläpinnat on joillakin naisilla tuollaiset, että nahka roikkuu. Onko ne olleet joskus tosi lihavia?
Hyvännäköisiä ovat!