Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naisten toimitus riisutui!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos haluaa esitellä paljasta persettään netissä. Vähän mautonta kyllä minusta.

Vierailija
22/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:45"]

Joo joo kyllä minä ainakin miehenä saisin noihin kaikkiin tulemaan.

Tiedä sitten kertooko se näiden naisten viehättävyydestä vai miesten yleisesti vaatimattomista kriteereistä.

[/quote]

Osin siitäkin milloin on viimeksi kassit päässy tyhjentämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään paljoa liikunta kiinnosta näitä naisia...

Vierailija
24/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noiden naiset reisinahkat roikkuu tuolla tavalla??? Ikä ei voi olla selitys, sillä esim. oma äitini on 52 v eikä sillä roiku tuolla tavallaa vaan ihan on kiinteää ihoa.

Vierailija
25/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:54"]

Ehkä tyhmä kysymys, mutta miten noi reisien sisäyläpinnat on joillakin naisilla tuollaiset, että nahka roikkuu. Onko ne olleet joskus tosi lihavia?

[/quote]

Ikä tekee tehtävänsä

Vierailija
26/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 18:21"]

Miten noiden naiset reisinahkat roikkuu tuolla tavalla??? Ikä ei voi olla selitys, sillä esim. oma äitini on 52 v eikä sillä roiku tuolla tavallaa vaan ihan on kiinteää ihoa.

[/quote]

Tuliko mieleen, että joillakin ikä saattaa tehdä noin...?? Vähän kuin joillakin kasvoissa on tosi paljon ryppyjä ja toisilla yhtä sileä iho kuin kolmikymppisenä.

Mutta joo, kauniita vartaloita kaikki. Hienoa, että näytetään (ja tuodaan esiin), millainen naisvartalo oikeasti on.

Vierailija
27/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän mielestä vain läskinen, löllö ja roikkuva naisliha on "oikea" ja "aito" naisvartalo??? Kun eihän sekään ole totuus, vaan se, että suurin osa naisista on kiinteitä ja hoikkia. Mikä siinä on kun väkisin pitää rumuutta ihailla eikä saa kauneudesta sanoa mitään? Miksi vain rumuus on aitoa? siksikö ettei rumille ja roikkuville yms. tulisi paha mieli?

Vierailija
28/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on ihan OK

Vierailija
29/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtavan kyllästynyt tällaiseen. Huomio kuin huomio... selvästikin. Mitään rajaa ei nykyään enää ole.

Vierailija
30/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee näistä vartaloista aitoja ja oikeita? Mulla ei lo tullaista roikkuvaa nahkaa, olen 33 ja harrastan liikuntaa. Mun vartalo on oikea naisvartalo! Salilla, jolla käyn on monia monia aitoja naisvartaloita, eikä niissä roiku mikään. Nämä naiset ei ole vissiin liikkuneet paljoa?? Mutta siis, ihan ok. En hauku. Mutta oikea nainenkin voi olla hoikka ja timmi...

Vierailija
31/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysiä, paitsi viimeinen käsi

Vierailija
32/32 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä "aidot naisvartalot"-tempaukset olivat hauskoja, kunnes niiden tarkoitus tuli selville. Eli vain rumaa ja löysää saa kehua. Timmit ja hoikat ovat kuivia oravia, pinnallisia, itsekkäitä yms. Ilmeisesti minunkin hoikka ja urheilullinen kroppani on vain feikki enkä ole edes äiti, koska vartaloni ei ole lösähtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi