Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääköhän S-Marketin tädit mua säälittävänä kun ostan usein punalappusia?

Vierailija
14.08.2020 |

Joskus haen tarkoituksella jopa 21 jälkeenkin niin saa -60% (varsinkin lihoja hamstraan tuolloin pakastimeen) mutta -30% kelpaa myös. Tänään ostin esim. halloumisalaatin, vuolukanaa, mansikkaleivoksen ja jonkun Kinder-välipalapatukan. Näin on musta kiva tutustua uusiin ruokiin joita ei välttämättä kokohintaan ostaisi.

Oikeasti tienaan todennäköisesti enemmän kuin nuo tutut myyjät ja saan säästöön tällä punalappuvimmallakin monta sataa euroa kuukaudessa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ihmetyttää ihmiset, jotka eivät yhtään mieti, että mitä ruoka maksaa. Punalappuostajiin samastun itse enemmän, harkitsevat ja säästävät.

t: kaupan täti

Vierailija
22/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia ne lähinnä ovat. Tulevat hyvissä ajoin jo tuntia ennen keräämään ison satsin punalapputuotteita. Sitten vaeltavat tunnin hyllyjen välissä aikaa kuluttaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mieti 🙂

Vierailija
24/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että haluat kertoa kaikille tienaavasi enemmän kun kaupankassa, kertoo jo niin paljon, että myötähäpeä on suuri. Syö pilaantunaisillasi olevaa lihaa ihan vapaasti. Minä köyhä paska mieluummin syön tuoretta.

Vierailija
25/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin punalappuisia ostavat niin "herrat kuin narritkin".

Tunnen montakin hyvissä hankkeissa olevaa ja kyllä heille kelpaa ale-tuotteet.

Fiksua porukkaa! 👍😍

Vierailija
26/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi enemmän opetella olemaan kuvitelematta, että ollaan jotain maailmannapoja ja jokainen meidät näkevä (jopa kaupan kassa) ajattelisi jotain outoa laillisista ostoksistamme. Ja jos sattuisi ajattelemaankin, niin mitä väliä sillä sitten on.

Vierailija
27/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ostan itsekin kun olen asiakkaana.

T. S-kaupan täti

Vierailija
28/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kieltämättä voisi vähempää kiinnostaa mitä ostat, minkä verran tai miten usein. Mun puolesta voit vaikka pölliä ne tarvitsemas tuotteet, koska ei oo mun palkasta pois ja paikallisten mannejen piikkiin ne menee kuitenki.