Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tyyppisiä, vaikkakin ihan kunnollisia miehiä ette voisi edes harkita kumppaniksi?

Vierailija
14.08.2020 |

?

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haluaa yhdyntää

- haluaa lapsia

- haluaa nähdä päivittäin

- haluaa muuttaa yhteen

En tiedä löydänkö sopivaa ikinä, mutta sille ei sitten voi mitään. Mieluummin yksin kuin itselle epäsopivan kanssa.

Vierailija
82/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielluummin hiljainen kuin äänekäs höpöttäjä

En tykkäisi hiljaisestakaan höpöttäjästä. Höpöttäminen ei ole miehekästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä muistaa, niin Ensitreffit alttarilla -pari Hanna ja Mikko. Mikko olisi pahin painajaiseni. Paperilla ehkä kunnollinen; hyvä vakityö pankissa ja liikunnallisia harrastuksia, mutta ei mitään sosiaalisia- tai ihmissuhdetaitoja. Kaiken keskiössä minä, minä ja minun asiani, työni, harrastukseni... Ja Hanna sentään selvästi yritti saada suhdetta toimimaan ja jousti joustamistaan. Myös se hääjakson överiksi mennyt kieli kurkussa -suutelointi oli järkkyä.

Ok, ohjelma oli leikattu ja käsikirjoitettu, joten ehkä siinä esitettiin vain pahimmat puolet, mutta sekin riitti vakuuttamaan minut, että kyseisestä ihmistyypistä pysyn niin kaukana kuin suinkin pystyn.

Vierailija
84/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt, jotka arvottaa rahan korkeammalle kuin moraaliset arvot. Esim. On ihan ok bisnes mielessä tehdä kaikenlaisia selkäänpuukotus temppuja, tai tukea aseteollisuutta, kunhan voittoa tulee.

Vierailija
85/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin vonkaajille ehdoton ei. Lapsellista, rasittavaa, oksettavaa, saa niin näkemään punaista...

Vierailija
86/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia,joista en pidä.

Vierailija
87/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööriä, tosikkoa, ujoa, yksinäistä, kokematonta, hintelää en huolisi. Siis jos on yksikin noista ominaisuuksista.

Vierailija
88/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista, jolla ei ole kavereita. Eksällä ei ollut, ja oli aivan liian ripustautunut minuun. Oli aina maailman loppu, kun halusinkin välillä olla esim kavereiden kanssa enkä hänen.

Toisin sanoen: pitää olla muutakin elämää kuin työ, minä ja harrastukset!

Aika jännä miten me olemme erilaisia. Minä puolestaan en halua miehelleni muita kavereita.

Sinä et halua, että miehellä on muita kavereita? Täh?

Pitääkö muehen unohtaa sinun takia kaikki lapsuudenystävänsä, intti-, harrastus- ja työkaverinsakin? Naispuolisista ystävistä en uskalla edes kysyä.

Mitä pelkäät? Pitääkö miehen kulkea perässäsi koko ajan kuin joku alistettu koira? En ymmärrä. Sinullakaan ei siis taida olla ystäviä ja tuskinpa miestäkään.

Normaalilla täysikasvuisella miehellä ei ole enää mitään yhteistä lapsuudenystävien,inttikavereiden tai hjarrastuskavereiden kanssa. Työkavereita nähdään töissä , ei muualla. Miksi kukaan ottaisi miestä joka haluaa hengailla jätkäporukassa. Näistä miehistä ei ole naiselle mitään iloa.

Vierailija
89/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Naisten arvoa alentava/sovinistinen "huumori" (kertoo suurista ongelmista itsetunnossa/identiteetissä/omassa äitisuhteessa)

Vierailija
90/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista, jolla ei ole kavereita. Eksällä ei ollut, ja oli aivan liian ripustautunut minuun. Oli aina maailman loppu, kun halusinkin välillä olla esim kavereiden kanssa enkä hänen.

Aika jännä miten me olemme erilaisia. Minä puolestaan en halua miehelleni muita kavereita.

Sinä et halua, että miehellä on muita kavereita? Täh?

Pitääkö muehen unohtaa sinun takia kaikki lapsuudenystävänsä, intti-, harrastus- ja työkaverinsakin? Naispuolisista ystävistä en uskalla edes kysyä.

Mitä pelkäät? Pitääkö miehen kulkea perässäsi koko ajan kuin joku alistettu koira? En ymmärrä. Sinullakaan ei siis taida olla ystäviä ja tuskinpa miestäkään.

Normaalilla täysikasvuisella miehellä ei ole enää mitään yhteistä lapsuudenystävien,inttikavereiden tai hjarrastuskavereiden kanssa. Työkavereita nähdään töissä , ei muualla. Miksi kukaan ottaisi miestä joka haluaa hengailla jätkäporukassa. Näistä miehistä ei ole naiselle mitään iloa.

Tämä on muuten totta. "Poikien illoissa" ja "poikien reissuissa" erityisesti Thaimaassa käyvät miehet on epäilyttävää katastrofiainesta. Ymmärrän jos käy metsästämässä, kalareissulla, kuorolaulussa tai urheiluharrastuksissa.

Naisten shoppailureissut on täysin eri asia kuin miesten ryyppyreissut.

Vierailija
91/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhö-öhö eli joku villapaidan käyttö on jokun mielestä este kumppanuudelle ja joku älyllinen epärehellisyys rasismista kaikki ovat rasistisia jopa mustat

Rasismissa on erittäin paljon vaihtelua yksilöiden välillä. Olen osallistunut tutkimukseen aiheesta. Siinä piti klikkailla tiettyjä sanoja oikeaan järjestykseen niin nopeasti ettei ehtinyt yhtään miettiä, ja järjestyksen hahmottamista sotkettiin liittämällä niihin esim. etnistä alkuperää kuvaavia termejä. Oma tulokseni oli, että 99,8% ihmisistä on enemmän rasistisia kuin minä. Ja olenkin todella allerginen ihmisille, joilla on ilmeinen rasistinen asenne.

Luulitko ihan tosissasi, että kaikki ovat yhtä rasistisia ja osa vain teeskentelee muille, että ei ole?

Vierailija
92/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rasisti. Exänsä vihaaja. Exänsä kaipaaja. Äitinsä vihaaja. (Elävän) Äitinsä kaipaaja. Vahingoniloinen. Sairaalloisen pihi. (eri asia kuin säästäväinen tai tarkka ihminen, jotka on hyviä ominaisuuksia.) Selän takana pahaa puhuva. Katkera. Kateellinen. Mariseva. Syyllistää muita esim siitä, että ovat häntä pidempiä tai paksutukkaisempia tms ikäänkuin kun kukana valitsis geeninsä. Naisvihaaja, joka uskoo, että jokaisen naisen pitäisi olla kenen hyvänsä miehen panopuuna ja kuitenkin aina vihaa niitä naisia, jotka antavat kaikille.

2. Sitten sellainen, joka ei ole paha asia: kovin ujo. Koska itse en ole. On liian vaikeeta, jos sosiaalisessa elämässä toinen kärsii toisen nauttimista tilanteista ja sillai "hidastaa/estää" liikaa sitä toisen persoonaa, kuten jotkut ujot tahtomattaan joskus tekevät. Että on koko ajan ikäänkuin tuskaa sille ujolle olla tilanteissa,joissa itse viihtyisin, jopa kukoistaisin. Se ei olisi kummallekaan helppoa.

3. kokoomustyyppi tai persu

4. Liian rikas.

5. Pinnalliset arvot.

6. Sellainen, jonka kanssa on liian erilainen maku, koska käytännössä on tuskallista, jos toisen mielestä ihana sohva on toisen mielestä hirveä ja toinen kärsii, kun toinen kuuntelee mielimusiikkiaan ja toisen lempivärit oksettavat toista.

Vierailija
93/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla Mikon pari oli Heidi. Täysin samaa mieltä, hirveä mies.

Vierailija
94/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen koko ajan äänessä oleva muka hauska kaikkien kaveri. Puistatus.

Vierailija
95/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista. ulkomaalainen mies on parempi.

Vierailija
96/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaista. ulkomaalainen mies on parempi.

Ole hyvä toki. Päästään sinustakin eroon. Loinen.

Vierailija
97/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielteistä pessimisti valittajaa.

Vaikka mies olisi muuten täydellinen niin en jaksa myrkyllistä valittajaa.

Vierailija
98/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieenistaan huolehtimatonta, epäsiistiä

Vierailija
99/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off -ominaisuuksia pystyisin listaamaan vaikka monta sivua, mutta tärkeimpiä:

- yksiulotteinen ajattelu, kykenemättömyys keskustella haastavista aiheista oivaltavasti ja tuoda niihin tuoreita näkökulmia,

- se, että on viettänyt elämänsä liian pienissä ympyröissä (minun näkökulmastani), ei esim. ole koskaan asunut ulkomailla vaan ainoat kokemukset muista kulttuureista on hankittu turistina,

- seuraa vain suomalaista mediaa, on kiinnostunut vain Suomen politiikasta, kuvittelee että voimme käpertyä itseemme ja olla piittaamatta muusta maailmasta,

- suhtautuu itselle uusiin/outoihin ilmiöihin lähtökohtaisesti paheksumalla ja vähättelemällä niitä (esim. sanoo elokuvasta, jota ei ymmärrä, että se oli huono),

- älykkyys ei riittävällä tasolla, tai kapea-alaisesti älykäs/lahjakas,

- huono tyylitaju eikä kiinnostusta kehittää sitä,

- epäterveelliset elämäntavat,

- vahvasti vasemmistolainen, joka vihaa ja halveksii yrittäjyyttä ymmärtämättä että yrittäjät luovat kaikki tuottavat työpaikat mitä meillä on,

- yksisilmäisesti oikeistolainen, joka luulee työttömyyden johtuvan laiskuudesta ja uskoo, että rangaistukset ja kyykytys tehoavat työttömyyden vähentämisessä.

Siinä nyt jotain. Rasisteja, seksistejä ja egomaanikkoja en pidä oikein kunnollisina ihmisinä, joten noihin liittyvät ominaisuudet jätän listaamatta.

Vierailija
100/147 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mullakaan pahemmin ole kavereita, mutta ei kävisi kyllä mielessäkään ripustautua kumppaniin! En haluaisi olla yhdessä koko ajan. Yksin on hyvä olla.